mijn moeder heeft ook net een dvd-recorder gekocht. Let er wel op dat met een DVD-recorder je maar 2 uur in goede kwaliteit kunt opnemen (4-6 in steeds mindere kwaliteit). Dus als je veel wilt opnemen dan zou ik een DVD/HD recorder kopenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt goed. En als je iets wilt bewaren kan het zonder reclames.
Even uitleg.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:28 schreef Magneet het volgende:
had je problemen dan met apparaten aansluiten? tis toch echt niet meer dan de goede stekker in het goede gat duwen. Enige wat zou kunnen zijn is dat je de data ader af moet knippen ( die ervoor zorgt dat tv automagisch op scart springt e.d. )
Ik hoor dat je de politieke argumenten van de voorstanders hebt overgenomen.quote:
Een beetje ongenuanceerd dingen roepen is best leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor dat je de politieke argumenten van de voorstanders hebt overgenomen.
Eensquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het prima wat iedereen stemt hoor trouwens. Ik heb mijn argumenten gisteren allemaal al hier gepost en jullie blijven bij je eigen standpunten, prima.
Zolang je maar weet waarom je voor of tegen stemt.quote:
Noot.quote:
Kut tentamens ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Noot.
Skies of Arcadia is geweldig!Ben weer helemaal blij met games en mijn GC!
![]()
quote:
ik zat echt te twijfelen. En ik heb altijd gezegd dat als je twijfelt dat je het dan niet moet doen. Vandaarquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stroom viel hier net uit.Krijg je van al dat Nee stemmen. De politiek had er al voor gewaarschuwd.
Was het druk bij je stemkantoor? Hoge opkomst?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:21 schreef kepler het volgende:
ik zat echt te twijfelen. En ik heb altijd gezegd dat als je twijfelt dat je het dan niet moet doen. Vandaar
er liepen wat mensen af en aan. Ik ben samen met een aantal huisgenoten gegaan, waarvan er 1 ja heeft gestemd en 4 Nee en 1 blancoquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was het druk bij je stemkantoor? Hoge opkomst?
Blanco ook... ga dan nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:29 schreef kepler het volgende:
[..]
er liepen wat mensen af en aan. Ik ben samen met een aantal huisgenoten gegaan, waarvan er 1 ja heeft gestemd en 4 Nee en 1 blanco
Ja hier gaan we voor boeten hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De politiek had er al voor gewaarschuwd.
En op wie wil je dan gaan stemmen?quote:
Beter Blanco dan nietquote:
Wildersquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En op wie wil je dan gaan stemmen?![]()
Wildersquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wilders
Jij valt zeker voor de charmes van W.Bos?Net als alle huisvrouwen die straks weer mogen stemmen gaan.
Ik had er al gepost Gijs!quote:
Ik stem waarschijnlijk ook Wilders. Gewoon bij gebrek aan beter. Een Fortuyn is het zeker niet. God, wat mis ik die man.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
WildersDie gast heeft echt niets te melden... Ik blijf gewoon trouw aan de VVD. Wouter Bos mag van mij doodvallen, net als de rest van de linkse politica.
Dit is EXACT mijn idee...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik stem waarschijnlijk ook Wilders. Gewoon bij gebrek aan beter. Een Fortuyn is het zeker niet. God, wat mis ik die man.
Vorige keer VVD gestemd maar dat doe ik nu echt niet meer. Ik heb het helemaal gehad met die partij. Met dit kabinet trouwens ook.
Tis beter dan de droomwolk van PVDA.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets te melden is trouwens overdreven, hij heeft wel goede punten, maar sommige dingen kunnen echt niet
Hij heeft zo geen mening. Lekkere populistisch meelullen. Zichzelf continu tegenspreken. Maar ja, hij ziet er goed uit en dan scoor je blijkbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
Wat ik ook zo mooi vind aan die Bos he, dat ie alles recht lult over die 8 jaar Paars
Sorry, maar Pim Fortuyn heb ik nog lager dan Wilders staan. Die man wilde Universiteiten schoolser makenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik stem waarschijnlijk ook Wilders. Gewoon bij gebrek aan beter. Een Fortuyn is het zeker niet. God, wat mis ik die man.
Vorige keer VVD gestemd maar dat doe ik nu echt niet meer. Ik heb het helemaal gehad met die partij. Met dit kabinet trouwens ook.
Woutertje weet niet wat hij wilt... De ene keer dit, de andere keer dat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:00 schreef Bastard het volgende:
Wat ik ook zo mooi vind aan die Bos he, dat ie alles recht lult over die 8 jaar Paars
die wilders is van het padquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry, maar Pim Fortuyn heb ik nog lager dan Wilders staan. Die man wilde Universiteiten schoolser makenBovendien was die irritant.
Ik heb ook even voorkeur gehad voor Wilders, maar sommige dingen in zijn partij programma![]()
Belasting verlagen
Afschaffen minimum loon
Leerlingen worden grondiger getoetst op gedegen kennis van cultuur, nationale identiteit en verleden
De ambachtsscholen en tuchtscholen komen terug
Het ministerie van Onderwijs wordt afgeschaft
Het gebruik van hoofddoekjes in publieke functies wordt verboden
Terugdringing van het aantal provincies tot vier provincies
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Belasting verlagen
Wij betalen meeste belasting in Europa.. mag wel iets terug om koopkracht te versterken
Afschaffen minimum loon
geen mening nog
Leerlingen worden grondiger getoetst op gedegen kennis van cultuur, nationale identiteit en verleden
Mja.. nog geen mening
De ambachtsscholen en tuchtscholen komen terug
Praat voorstel!!
Het ministerie van Onderwijs wordt afgeschaft
euh
Het gebruik van hoofddoekjes in publieke functies wordt verboden
Praat voorstel
Terugdringing van het aantal provincies tot vier provincies
En Friesland afsteken
als ik na de vakantie nog geld over heb ga ik dat ook doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef chibibo het volgende:
Strol, ik zou als ik jou was toch serieus kijken naar een PC met Windows XP Media Center Edition.
Voordelen:Online tv-gids; je kunt met je afstandsbediening door je gids bladeren en selecteren wat je wil kijken of opnemen. Bovendien kan de software overweg met series; wil je bijv. Friends opnemen, dan heb je de optie om met 1 druk op de knop alle afleveringen op te nemen die in de toekomst worden uitgezonden. Eenvoudig uit te breiden, zowel hardware (bijv. extra hard disk) als software (er worden veel leuke gratis add-ons gemaakt). Te gebruiken met Xbox 360.
Nadelen:Duur Maximaal twee decoders; je kunt dus niet meer dan twee zenders tegelijkertijd kijken en/of opnemen. DVD's worden opgenomen in een Microsoft formaat, waar stand-alone spelers niet mee om kunnen gaan (er zijn wel gratis add-ons voor die dit probleem oplossen).
Ik heb zelf m'n Dell PC omgebouwd tot Media Center, en ondanks dat het een standaard PC behuizing is heb ik absoluut geen last van herrie.
Ik zet hem 's morgens aan, ik kijk even wat voor weer het wordt via My Weather, ik zap naar het journaal, en vervolgens ik blader door de online tv-gids en geef aan welke programma's ik wil opnemen terwijl MTV op de achtergrond draait.
Wanneer ik 's avonds terug kom van m'n werk of wat dan ook, prik ik m'n digitale camera erin en bekijk ik de foto's die ik heb gemaakt, terwijl ik naar de MP3s luister die intussen vanaf m'n 'werk-PC' zijn gedownload. Dan kijk ik de programma's die zijn opgenomen terwijl ik weg was, en daarna ga ik lekker zappen. Logt iemand intussen in op MSN Messenger, dan krijg ik dat onderin m'n scherm te zien, en als ik zin heb zet ik de tv op pauze, typ een berichtje in via m'n afstandsbediening, en kijk vervolgens verder.
Omdat het een zelfbouw apparaat is (niet alle hardware is Media Center gecertificeerd), heeft-ie af en toe kuren, maar ik zou niet meer zonder m'n Media Center PC'tje kunnen.
Heel veel dingen zijn echt goed, vooral mbt strafrecht (minimum en strengere straffen, veelplegers zwaarder, mensen terugsturen, etc) en het letten op geld (subsidies opnieuw bekijken (niet zozeer meteen afschaffen), ambtenaren apparaat verminderen, uitkeringstrekkers nuttig gaan gebruiken, etc).quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
Aantal punten van Wilders:
- Een forse belastingverlaging, die uiteindelijk uitmondt in een vlaktaks (afschaffing van het progressieve belastingstelsel met schijven en aftrekposten en daarvoor in de plaats één tarief voor iedereen).
- Het sociaal overleg tussen werkgevers, werknemers en overheid wordt afgeschaft.
- Afschaffen minimumloon.
- Ambtenarenapparaat met 50 procent verminderen
- Een nieuwe regel mag pas ingevoerd als er twee voor worden afgeschaft.
- Drastisch snijden in alle subsidies.
- Stoppen met ontwikkelingshulp (alleen nog noodhulp).
- Uitkeringstrekkers moeten werkzaamheden voor de maatschappij verrichten.
- Tweede Kamer gaan van 150 naar 100 zetels. Eerste Kamer afschaffen.
- Aantal provincies gaat naar vier.
- Nederlandse Antillen afstoten.
- Radicalen die een bedreiging vormen voor de rechtsstaat moeten hun grondrechten verliezen.
- Hogere straffen op geweldsmisdrijven.
- Three strikes out voor criminelen; na drie geweldsmisdrijven levenslang de cel in.
- Plegers van geweld moeten worden uitgezet als ze een dubbele nationaliteit hebben.
- Preventief fouilleren moet in heel Nederland voor de politie mogelijk worden.
- Islam en democratie zijn 'onverenigbaar'. Daarom moet het stichten van islamitische scholen verboden worden.
- De grenzen gaan 5 jaar lang volledig dicht voor niet-westerse allochtonen, want 'Nederland is vol'.
- Immigranten worden pas na tien arbeidzame jaren staatsburger en hebben tot die tijd geen recht op sociale zekerheid.
Sommige ben ik het mee eens, andere niet. Maar dat is bij de standpunten van elke partij wel.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
Aantal punten van Wilders:
- Een forse belastingverlaging, die uiteindelijk uitmondt in een vlaktaks (afschaffing van het progressieve belastingstelsel met schijven en aftrekposten en daarvoor in de plaats één tarief voor iedereen).
Ok, mits goed uitgevoerd
- Het sociaal overleg tussen werkgevers, werknemers en overheid wordt afgeschaft.
uhmm
- Afschaffen minimumloon.
hierbij krijg ik het idee dat de slavernij terugkomt. Kinderen van 16 die voor 1 euro per uur gaan vakkenvullen
- Ambtenarenapparaat met 50 procent verminderen
ok, mits dit goed gebeurt
- Een nieuwe regel mag pas ingevoerd als er twee voor worden afgeschaft.
leuk plan, maar zal niet werken
- Drastisch snijden in alle subsidies.Scouting
Blijdorp
Sportverenigingen
- Stoppen met ontwikkelingshulp (alleen nog noodhulp).
Leven we alleen op de wereld? En wat is noodhulp? Een tsunami? Of miljoenen mensen die doodgaan door droogte?
- Uitkeringstrekkers moeten werkzaamheden voor de maatschappij verrichten.
goed plan
- Tweede Kamer gaan van 150 naar 100 zetels. Eerste Kamer afschaffen.
waarom
- Aantal provincies gaat naar vier.
waarom
- Nederlandse Antillen afstoten.
eens
- Radicalen die een bedreiging vormen voor de rechtsstaat moeten hun grondrechten verliezen.
Wanneer is iemand radicaal? En dan moeten ze gelijk maar hun grondrechten verliezen.... Leuk is dat als je onschuldig bent (zie Guantanamo Bay)
- Hogere straffen op geweldsmisdrijven.
eens
- Three strikes out voor criminelen; na drie geweldsmisdrijven levenslang de cel in.
eens
- Plegers van geweld moeten worden uitgezet als ze een dubbele nationaliteit hebben.
Waarom hebben we uberhaupt dubbele nationaliteit?
- Preventief fouilleren moet in heel Nederland voor de politie mogelijk worden.
kan
- Islam en democratie zijn 'onverenigbaar'. Daarom moet het stichten van islamitische scholen verboden worden.
die zijn best verenigbaar
- De grenzen gaan 5 jaar lang volledig dicht voor niet-westerse allochtonen, want 'Nederland is vol'.
Maar de kansarme mensen uit polen mogen wel naar binnen? Maar asielzoekers uit een land wat in oorlog is mogen dus niet naar binnen. Beetje kromme redenering
- Immigranten worden pas na tien arbeidzame jaren staatsburger en hebben tot die tijd geen recht op sociale zekerheid.
op deze manier ontmoedig je ook de slimme mensen die hier willen helpen aan het ontwikkelen van nieuwe dingen....
Sommige ben ik het mee eens, andere niet. Maar dat is bij de standpunten van elke partij wel.
Wat een postquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef chibibo het volgende:
Strol, ik zou als ik jou was toch serieus kijken naar een PC met Windows XP Media Center Edition.
Voordelen:Online tv-gids; je kunt met je afstandsbediening door je gids bladeren en selecteren wat je wil kijken of opnemen. Bovendien kan de software overweg met series; wil je bijv. Friends opnemen, dan heb je de optie om met 1 druk op de knop alle afleveringen op te nemen die in de toekomst worden uitgezonden. Eenvoudig uit te breiden, zowel hardware (bijv. extra hard disk) als software (er worden veel leuke gratis add-ons gemaakt). Te gebruiken met Xbox 360.
Nadelen:Duur Maximaal twee decoders; je kunt dus niet meer dan twee zenders tegelijkertijd kijken en/of opnemen. DVD's worden opgenomen in een Microsoft formaat, waar stand-alone spelers niet mee om kunnen gaan (er zijn wel gratis add-ons voor die dit probleem oplossen).
Ik heb zelf m'n Dell PC omgebouwd tot Media Center, en ondanks dat het een standaard PC behuizing is heb ik absoluut geen last van herrie.
Ik zet hem 's morgens aan, ik kijk even wat voor weer het wordt via My Weather, ik zap naar het journaal, en vervolgens ik blader door de online tv-gids en geef aan welke programma's ik wil opnemen terwijl MTV op de achtergrond draait.
Wanneer ik 's avonds terug kom van m'n werk of wat dan ook, prik ik m'n digitale camera erin en bekijk ik de foto's die ik heb gemaakt, terwijl ik naar de MP3s luister die intussen vanaf m'n 'werk-PC' zijn gedownload. Dan kijk ik de programma's die zijn opgenomen terwijl ik weg was, en daarna ga ik lekker zappen. Logt iemand intussen in op MSN Messenger, dan krijg ik dat onderin m'n scherm te zien, en als ik zin heb zet ik de tv op pauze, typ een berichtje in via m'n afstandsbediening, en kijk vervolgens verder.
Omdat het een zelfbouw apparaat is (niet alle hardware is Media Center gecertificeerd), heeft-ie af en toe kuren, maar ik zou niet meer zonder m'n Media Center PC'tje kunnen.
wel nee aankruisenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ff stemmen.
Een belastingverlaging betekent ook dat onze begroting kleiner wordt, waardoor er minder geld beschikbaar komt voor zaken zoals onderwijs en zorg. Daarnaast mogen mensen met een bovenmodaal inkomen van mij best wat meer afdragen ten behoeve van de minder bedeelden. 50% vind ik dan het maximum, maar een dergelijk percentage zou alleen moeten gelden voor de echte grootverdieners.quote:- Een forse belastingverlaging, die uiteindelijk uitmondt in een vlaktaks (afschaffing van het progressieve belastingstelsel met schijven en aftrekposten en daarvoor in de plaats één tarief voor iedereen).
Lijkt me geen goed plan; zo krijgt de werkgever te veel macht.quote:- Het sociaal overleg tussen werkgevers, werknemers en overheid wordt afgeschaft.
Het minimumloon is nu al nauwelijks toereikend om rond te komen. Het afschaffen ervan zal alleen maar leiden tot meer armoede, ben ik bang.quote:- Afschaffen minimumloon.
Goed idee, mits het goed wordt uitgevoerd. Domweg de helft van de ambtenaren eruit gooien levert niets op. Zorg dat het ambtelijk apparaat zo efficient wordt, dat een vermindering van 50 procent geen merkbare nadelige gevolgen oplevert.quote:- Ambtenarenapparaat met 50 procent verminderen
Onrealistisch. Het terugbrengen van het aantal regels vind ik een goed idee, maar door het op deze manier te brengen loop je het risico dat zinvolle en belangrijke regels worden afgeschaft. Een dergelijke simpistische stelling speelt alleen maar in op de onderbuikgevoelens van de kiezer.quote:- Een nieuwe regel mag pas ingevoerd als er twee voor worden afgeschaft.
Subsidies mogen kritisch bekeken worden, maar als je gaat 'snijden om het snijden' loop je het risico dat ook nuttige subsidies worden verminderd.quote:- Drastisch snijden in alle subsidies.
Als welvarend land ben je, naar mijn mening, moreel verplicht ontwikkelingslanden hulp te bieden. We zijn namelijk niet alleen op de wereld.quote:- Stoppen met ontwikkelingshulp (alleen nog noodhulp).
Dan hebben ze dus een baan en zijn het geen uitkeringstrekkers meer. Bovendien zijn er genoeg mensen die zo ziek of gehandicapt zijn dat ze gewoon niet kunnen werken. Het strenger bestrijden van misbruik van uitkeringen vind ik wenselijker.quote:- Uitkeringstrekkers moeten werkzaamheden voor de maatschappij verrichten.
Wat voor nut heeft het de Tweede Kamer te verkleinen?quote:- Tweede Kamer gaan van 150 naar 100 zetels. Eerste Kamer afschaffen.
Met welk doel?quote:- Aantal provincies gaat naar vier.
Mee eens, maar pas nadat de Antillen zelfstandig op een stabiele wijze kunnen voortbestaan.quote:- Nederlandse Antillen afstoten.
Het zijn niet voor niets grondrechten; deze gelden dus voor iedereen. Er kan ook strenger gestraft worden zonder iemands grondrechten te schenden.quote:- Radicalen die een bedreiging vormen voor de rechtsstaat moeten hun grondrechten verliezen.
Mee eens; het Nederlandse rechtssysteem is een lachtertje.quote:- Hogere straffen op geweldsmisdrijven.
Moeilijk. Geweld moet aangepakt worden, maar iemand levenslang opsluiten omdat hij drie keer bij een vechtpartijtje is betrokken vind ik te drastisch. De mate van gepleegd geweld zal in overweging genomen moeten worden.quote:- Three strikes out voor criminelen; na drie geweldsmisdrijven levenslang de cel in.
Als ze een dubbele nationaliteit hebben zijn het Nederlandse staatsburgers. Gooi hen gewoon in de bak en laat hen daar zich nuttig maken voor de maatschappij.quote:- Plegers van geweld moeten worden uitgezet als ze een dubbele nationaliteit hebben.
Mee eens.quote:- Preventief fouilleren moet in heel Nederland voor de politie mogelijk worden.
Onzin. Islamitische scholen hebben net zoveel bestaansrecht als christelijke scholen. Dat er op sommige scholen blijkbaar dingen worden geleerd die niet door de beugel kunnen is een ander probleem, wat natuurlijk wel bestreden moet worden.quote:- Islam en democratie zijn 'onverenigbaar'. Daarom moet het stichten van islamitische scholen verboden worden.
Als Nederland vol is, moet je ook geen westerse allochtonen toelaten. Daarnaast zal de toestroom van immigranten weer net zo hard doorgaan als de grens na 5 jaar weer open gaat. Deze regel is pure discriminatie. Bovendien is er nog plaats genoeg in Nederland.quote:- De grenzen gaan 5 jaar lang volledig dicht voor niet-westerse allochtonen, want 'Nederland is vol'.
Tien jaar is veel te lang; op deze manier schrik je ook immigranten af die hier komen om een bijdrage leveren aan de maatschappij.quote:- Immigranten worden pas na tien arbeidzame jaren staatsburger en hebben tot die tijd geen recht op sociale zekerheid.
Neuh, hang ff achter de algemene computer hierquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, ouwe reetkever, heb je weer internet op je werk ofzo?
Ja, met jouw posts vullen we een topic.quote:
Dat spelquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, met jouw posts vullen we een topic.
Nee?
Klotewerk
Slapen, om 4:30 gaat die klotewekker weerquote:
Ik haal hem ook niet meteen. Ik heb nog genoeg andere games liggen. Sowieso haal ik hem alleen voor de single player. De multiplayer lijkt me echt 3x niks.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:56 schreef gijsje79 het volgende:
Zag net gamekings, daar hadden ze het ook over Conker was voor hun wel een tegen valler.
Denk dat ik hem niet meteen ga halen.
Wacht wel eerst effen de reacties ervan.
Hadden ze het ook over de singleplayer, en hebben ze die vergeleken met de N64 versie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:56 schreef gijsje79 het volgende:
Zag net gamekings, daar hadden ze het ook over Conker was voor hun wel een tegen valler.
Liefde van mijn levenquote:
Roarrrrrrquote:
Yep.. eerst gta sa spelen.. concker ligt aan de reviews.. niet dat ik de hype van pascal niet geloof.. maar neequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:56 schreef gijsje79 het volgende:
quote:
dat zeg ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een belastingverlaging betekent ook dat onze begroting kleiner wordt, waardoor er minder geld beschikbaar komt voor zaken zoals onderwijs en zorg. Daarnaast mogen mensen met een bovenmodaal inkomen van mij best wat meer afdragen ten behoeve van de minder bedeelden. 50% vind ik dan het maximum, maar een dergelijk percentage zou alleen moeten gelden voor de echte grootverdieners.
[..]
Lijkt me geen goed plan; zo krijgt de werkgever te veel macht.
[..]
Het minimumloon is nu al nauwelijks toereikend om rond te komen. Het afschaffen ervan zal alleen maar leiden tot meer armoede, ben ik bang.
[..]
Goed idee, mits het goed wordt uitgevoerd. Domweg de helft van de ambtenaren eruit gooien levert niets op. Zorg dat het ambtelijk apparaat zo efficient wordt, dat een vermindering van 50 procent geen merkbare nadelige gevolgen oplevert.
[..]
Onrealistisch. Het terugbrengen van het aantal regels vind ik een goed idee, maar door het op deze manier te brengen loop je het risico dat zinvolle en belangrijke regels worden afgeschaft. Een dergelijke simpistische stelling speelt alleen maar in op de onderbuikgevoelens van de kiezer.
[..]
Subsidies mogen kritisch bekeken worden, maar als je gaat 'snijden om het snijden' loop je het risico dat ook nuttige subsidies worden verminderd.
[..]
Als welvarend land ben je, naar mijn mening, moreel verplicht ontwikkelingslanden hulp te bieden. We zijn namelijk niet alleen op de wereld.
[..]
Dan hebben ze dus een baan en zijn het geen uitkeringstrekkers meer. Bovendien zijn er genoeg mensen die zo ziek of gehandicapt zijn dat ze gewoon niet kunnen werken. Het strenger bestrijden van misbruik van uitkeringen vind ik wenselijker.
[..]
Wat voor nut heeft het de Tweede Kamer te verkleinen?
Daarnaast is de Eerste Kamer een uitstekende controlerende factor in de politiek, die wat mij betreft behouden moet blijven. Ik geef toe dat het de besluitvorming vertraagt, maar dat vind ik minder erg dan het risico dat er ondoordachte beslissingen worden genomen.
[..]
Met welk doel?
[..]
Mee eens, maar pas nadat de Antillen zelfstandig op een stabiele wijze kunnen voortbestaan.
[..]
Het zijn niet voor niets grondrechten; deze gelden dus voor iedereen. Er kan ook strenger gestraft worden zonder iemands grondrechten te schenden.
[..]
Mee eens; het Nederlandse rechtssysteem is een lachtertje.
[..]
Moeilijk. Geweld moet aangepakt worden, maar iemand levenslang opsluiten omdat hij drie keer bij een vechtpartijtje is betrokken vind ik te drastisch. De mate van gepleegd geweld zal in overweging genomen moeten worden.
[..]
Als ze een dubbele nationaliteit hebben zijn het Nederlandse staatsburgers. Gooi hen gewoon in de bak en laat hen daar zich nuttig maken voor de maatschappij.
[..]
Mee eens.
[..]
Onzin. Islamitische scholen hebben net zoveel bestaansrecht als christelijke scholen. Dat er op sommige scholen blijkbaar dingen worden geleerd die niet door de beugel kunnen is een ander probleem, wat natuurlijk wel bestreden moet worden.
[..]
Als Nederland vol is, moet je ook geen westerse allochtonen toelaten. Daarnaast zal de toestroom van immigranten weer net zo hard doorgaan als de grens na 5 jaar weer open gaat. Deze regel is pure discriminatie. Bovendien is er nog plaats genoeg in Nederland.
[..]
Tien jaar is veel te lang; op deze manier schrik je ook immigranten af die hier komen om een bijdrage leveren aan de maatschappij.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:17 schreef Toadette het volgende:
ik ging net stemmen en zei dat ik het nee knopje ging zoeken, zei die vent.....kun je lang zoeken....er is alleen voor en tegen.
![]()
Jij woont toch in een huis vol vegetanisten?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een goede huisgenoten heb ik toch, minstens 6 keer voor van de 8
van de 13 collega's van mij gingen er al een stuk of 10 nee stemmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een goede huisgenoten heb ik toch, minstens 6 keer voor van de 8
... morgen maak je het verhaal af ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef Toadette het volgende:
ik ben echt aan het ergste scenario ontsnapt vandaag, doordat mijn collega wat weinig vrije tijd over had....
ik zal jullie niet zo lang in spanning houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
... morgen maak je het verhaal af ofzo?
Goed, ik hap.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef Toadette het volgende:
ik ben echt aan het ergste scenario ontsnapt vandaag, doordat mijn collega wat weinig vrije tijd over had....
wil jij nog dat ik eten haal voor vanavond!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed, ik hap.
Goh, vertel ons meer! Alsjeblieft.
Een zin in de vragende vorm eindigt met een vraagteken juf.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:33 schreef Toadette het volgende:
wil jij nog dat ik eten haal voor vanavond!!
het is een uitroep...quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een zin in de vragende vorm eindigt met een vraagteken juf.
Struikrover typt veel, zegt niks inderdaad...quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:34 schreef Toadette het volgende:
ik typ hier op dezelfde manier als op msn
net als struikrover, veel berichtjes om weinig te vertellen
maar ik vind hem wel liefquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Struikrover typt veel, zegt niks inderdaad...
Nou je het zegt... ik zit in Hoofddorp, en ik hoor het hierquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:41 schreef Toadette het volgende:
hebben jullie mijn gil gehoord?
Nu heb ik wel een reden om vandaag geen schriften meer na te kijken, want hij kroop tussen al mijn tassen van school.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou je het zegt... ik zit in Hoofddorp, en ik hoor het hier
Ja mooi, ze krijgt al een buik hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:43 schreef Toadette het volgende:
hoe is het met je vrouwtje Bastardsuiker?
Wordt ze al rond?
Voelt ze zich nog toppie?
Pak een stuk wc papier en pak die spin.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:46 schreef Toadette het volgende:
Nu heb ik wel een reden om vandaag geen schriften meer na te kijken, want hij kroop tussen al mijn tassen van school.![]()
Ah die tas die je morgenochtend achteloos over je schouder gooitquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:46 schreef Toadette het volgende:
[..]
Nu heb ik wel een reden om vandaag geen schriften meer na te kijken, want hij kroop tussen al mijn tassen van school.![]()
die laatste zinquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi, ze krijgt al een buik hoor
Dus is allemaal al goed te zien.... en te merken ook geloof ik want ze is dagelijjks met periode nog kotsmisselijk, en daarnaast bekaf.
Gisteren voor zekerheid ff langs verloskundige geweest, die hadden mij al gezien en zeiden " Als het kind op zn vader gaat lijken heeft ie veel bloed en eten nodig, dat vergt heel wat energie van je "
volgens mij heeft dat beest speed gebruikt ofzo hij ging supersnel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pak een stuk wc papier en pak die spin.
ik denk dat die kinderen morgen het rekenen maar eens moeten overslaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah die tas die je morgenochtend achteloos over je schouder gooit
Zou jij niet gaan sporten?quote:
Als je me zo in Hoofddorp op komt halen kunnen we even samen boodschappen doen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef Toadette het volgende:
ssstttttttt
hoelaat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je me zo in Hoofddorp op komt halen kunnen we even samen boodschappen doen.
16:25quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:54 schreef Toadette het volgende:
hoelaat?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:56 schreef Toadette het volgende:
ok
Heb je al wat van die wijn gedronken ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:58 schreef Toadette het volgende:
owwwwwwwwwwwwwww lekkeRR
Bonus voor jequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je al wat van die wijn gedronken ofzo?
Onze huisvego (quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij woont toch in een huis vol vegetanisten?
Jep.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hadden ze het ook over de singleplayer, en hebben ze die vergeleken met de N64 versie?
Eet hij winegums of colaflesjes of iets dergelijks? Dan mag je hem namelijk neerhoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze huisvego () was tegen maar kon niet stemmen
Ik ook.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook.
*nu al voorpret heeft over het hoofd van Balkenende vanavond*
Mag hopen dat heel Nederland Nee stemd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook.
*nu al voorpret heeft over het hoofd van Balkenende vanavond*
Ja, hier ook. En allemaal met zo'n grijns van "ik ga lekker nee stemmen".quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:03 schreef Bastard het volgende:
Goeie opkomst zeg.. ik stond gewoon in de rij, en er kwamen steeds meer mensen aan lopen
Zo, leef jij ook nog?quote:
Ja, goddammit, ik ben net van baan gewisseld, en je wil niet weten wat daar allemaal bij kwam kijken!quote:
Is die griet d'r bek trouwens dichtgesnoerd met prikkeldraad ofzo ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:24 schreef ChOas het volgende:
En nu ga ik even kotsen, want die groen-links trol is op tv... weet d'r naam niet eens...
Ja, maar je kunt toch wel even contact opnemen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef ChOas het volgende:
Ja, goddammit, ik ben net van baan gewisseld, en je wil niet weten wat daar allemaal bij kwam kijken!
Die lippen zijn gewoon van zuurheid samengetrokken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:24 schreef ChOas het volgende:
Is die griet d'r bek trouwens dichtgesnoerd met prikkeldraad ofzo ?
ZO veel mensen over die griet heengekotst ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die lippen zijn gewoon van zuurheid samengetrokken.
En toch heb ik zin om haar te cockslappen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef ChOas het volgende:
ZO veel mensen over die griet heengekotst ?
Voel alleen maar het zuur opborrelen wanneer ik dat wijf ziequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En toch heb ik zin om haar te cockslappen.
Lijkt je dat niet leuk? En nu die zure smoel houden domme trut!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef ChOas het volgende:
Voel alleen maar het zuur opborrelen wanneer ik dat wijf zie
Maar dat is persoonlijk![]()
Not!
Pjee, mental picture:quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet leuk? En nu die zure smoel houden domme trut!
*slap slap slap*
Nee, niet echt denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:38 schreef ChOas het volgende:
Hou je 'm nog hard ?
Met deze ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, niet echt denk ik.misschien een foto van een lekker wijf op haar voorhoofd nieten?
______________________O_______________________quote:
Ik word spontaan necrofielquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
______________________O_______________________
Ga ik je binnenkort op MSN vertellen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welke baan heb je nu choas?
Ik heb vandaag ook gesolliciteerd
Die gozer is er van overtuigd dat hij de Nederlandse politiek vertegenwoordigd...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
Die toespraak van JP...best knap, lang praten maar niks zeggen.
En hij treedt niet af.
Wou zowieso vragen hoe het met je gingquote:
Eerste wat hij zei is dat hij het in Brussel ging uitleggen. Die drol heeft gewoon schijt aan het volk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef ChOas het volgende:
Die gozer is er van overtuigd dat hij de Nederlandse politiek vertegenwoordigd...
HIJ VERTEGENWOORDIGT HET NEDERLANDSE VOLK GODVERDEGODVER!!!
Ja, daarna een docu eroverquote:
Blijven hopen Gijs, blijven hopen. Ooit moet het lukken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja, daarna een docu erover
Heb een solli gedaan in Leiden voor een DTP baan, verwacht er zoals gewoonlijk niks van
Lekker ding van me!quote:
poepieeeeeeeequote:
Er zijn nog vacatures bij Square-Enix.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Nederland. Het waren 23 fantastische jarenZouden ze in Japan nog mensen nodig hebben?
Ga je mee? Weg uit dit land van dwazen en debielen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef chibibo het volgende:
[..]
Er zijn nog vacatures bij Square-Enix.
zo dacht ik er voor het referendum overquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Nederland. Het waren 23 fantastische jaren![]()
De zotheid zegeviert. Op naar het land van de rijzende zon, heerlijke sushi, mooie dames en fantastische RPG's.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga je mee? Weg uit dit land van dwazen en debielen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
De zotheid zegeviert. Op naar het land van de rijzende zon, heerlijke sushi, mooie dames en fantastische RPG's.
Ja, met rijst in plaats van frites.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben er toch ook wel een Mc Donalds?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:57 schreef QueenR het volgende:
mogguh! op deze prachtige referendumloze dag
quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:57 schreef QueenR het volgende:
mogguh! op deze prachtige referendumloze dag
Het zijn ook allemaal van die nietszeggende plaatjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
http://www.guesswhichmovie.com/
Zo... dat valt nog niet mee.. vooral niet als je de films niet hebt gezien
nou ff geprobeerd;quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
http://www.guesswhichmovie.com/
Zo... dat valt nog niet mee.. vooral niet als je de films niet hebt gezien
dat is wel waar, maar komop zeg ik leef toch niet in een 3e wereld landquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Daar wordt je direct wakker vanJe bent toch wel beetje een vent hey
![]()
Terecht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is wel waar, maar komop zeg ik leef toch niet in een 3e wereld land
we zitten nu al bijna 1,5 week zonder warm water![]()
ik denk dat ik gewoon geen huur ga betalen
nope, ze zeggen dat het deze week gefixed zou zijn. Maar dat zeiden ze vorige week ook....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Terecht.
Een lekkere douche zit er dus voor jou niet in.
Och, ik heb me ook prima vermaakt met de PS2 versie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:44 schreef gijsje79 het volgende:
Effen het verschil van GTA SA.
PS2
[afbeelding]
PC
[afbeelding]
Ga er dan ook vanuit dat de xbox versie net zo mooi word als die van de pc.
Nog 5 dagen.
ik douche gewoon onder de koude kraanquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:36 schreef gijsje79 het volgende:
Vond het hier al stinken.
Nee het sucked zwaar, moet er niet aan denken dat ik hier alleen koud water heb.
Heb hier geen PS2 meer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Och, ik heb me ook prima vermaakt met de PS2 versie.
Kijk je uit dat je niet in de gootsteen valt?quote:
Ik moet wel zeggen dat ik die hele negersetting niks vond. Maar dat is persoonlijk. Ik vond de setting van VC veel beter.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef gijsje79 het volgende:
Heb hier geen PS2 meer.
Dan maar voor de Xbox.
Hopen dat de besteuring wel beter is dan in VC.
Die speelde op de PS2 lekker weg, maar de Xbox versie was niets.
Die negersetting was voor mij reden om de game te kopen. Dat de gameplay uiteindelijk suckt vond ik jammer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik die hele negersetting niks vond. Maar dat is persoonlijk. Ik vond de setting van VC veel beter.
De gameplay vond ik juist beter dan de vorige delen. Veel meer afwisseling in de missies.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die negersetting was voor mij reden om de game te kopen. Dat de gameplay uiteindelijk suckt vond ik jammer.
Zat net effen de trailer te kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik die hele negersetting niks vond. Maar dat is persoonlijk. Ik vond de setting van VC veel beter.
Ik vond de vorige delen ruk, en deze ook. Zelfs nu vond ik de missies saaiquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De gameplay vond ik juist beter dan de vorige delen. Veel meer afwisseling in de missies.![]()
Maar jouw gamesmaak sucked dan ook Gijs.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond de vorige delen ruk, en deze ook. Zelfs nu vond ik de missies saai
Jouw politieke voorkeur ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar jouw gamesmaak sucked dan ook Gijs.
Realistisch heet dat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw politieke voorkeur ook.
Ik noem het kortzichtig.quote:
Meningen zijn net als aarsen. Iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou wat meer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik noem het kortzichtig.
Dies best leukquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meningen zijn net als aarsen. Iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou wat meer.
waarin?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dies best leukDie houden we erin
![]()
In je aarsch.quote:
quote:So the sign in the window says "Video Games: Buy , Rent and Trade!"
Customer walks up to the counter with new copies of a couple new release games and says "I'd like to get these games please."
"Alright then, that will be $134.52 with all taxes."
"I'd like to trade in these games" and buddy then tosses down Battle Arena Toshinden and NHL Faceoff '96, both without cases. "
"Well, ok. That will be $5 off the total then."
"Your sign says trade! I want to trade these games for those games!"
"That's nice. But that's not the way things work."
"You're false advertising! Your sign says trade! I can trade in any game I want for another game! I DEMAND you do that!"
"Uh… That means you can trade in games for credit and use that credit for whatever you want."
"Just give me the fucking games!"
"Only $130 more and they are yours"
"FUCK YOU!" and he storms out.
quote:<Ring>
"Gamer's Edge"
"Yes, why did you bill my credit card?"
"What is your name or phone number please."
<pause>
"Ah yes, well I billed it because you rented Allied General, NFL Gameday 99 and MBL 99 and never returned them."
"Now I can't order something as my credit card is now full! Why did you do that!"
"Well, you did rent and not return the games."
"So?"
"Well, that was my argument in its entirety actually."
"I'm never coming back."
"Sounds good to me."
<click>
Tis wel een semi-hans teeuwen ripp-offquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dies best leukDie houden we erin
![]()
Pathé al gebeld Padawin?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Tis wel een semi-hans teeuwen ripp-off
Je kan gewoon met je mob, sms-enquote:
M'n beltegoed is bijna op.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je kan gewoon met je mob, sms-enen ja, gereserveerd...
Zo'n leerling Jedi.quote:Padawin?
Nee, ook morgen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef gijsje79 het volgende:
Ga morgen ook naar Star Wars.
Jullie vandaag?
vorige week geweestquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef gijsje79 het volgende:
Ga morgen ook naar Star Wars.
Jullie vandaag?
Bij mij ook ? Ik heb nl. al maanden niets van je ontvangenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik krijg al een maand alle mailtjes terug die ik naar jou stuur
jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Bij mij ook ? Ik heb nl. al maanden niets van je ontvangen
Wat vreemdquote:
Naar mij replied hij gewoon niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef -Struikrover- het volgende:
ik krijg al een maand alle mailtjes terug die ik naar jou stuur
jij wilt ook dagelijks mailtjes met daarin filmpje die al jaren over het net zwervenquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat vreemd
Probeer anders eens 'xchoasx@gmail.com'
Ja...krijg jij mijn mails eigenlijk nog? Ik stuur ze altijd naar dat hsl1 adres.quote:
1 van die typhus corvette races ook afgerond.. nee kreeg geen viper, een speciale corvette was voor mij.. rarity 9.2quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:56 schreef gijsje79 het volgende:
Zijn wel leuke races waar je nu bent.
Vanaf de 60% vond ik het spel steeds minder worden.
Vond de races in de D,C,B en A classe het leukst vanaf de S word het al een heel stuk minder, maar dat is mijn ervaring.
Ja daarmee moet je de Corvette VS Viper mee doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
1 van die typhus corvette races ook afgerond.. nee kreeg geen viper, een speciale corvette was voor mij.. rarity 9.2
Dat is toch al in de eerste seriesquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja daarmee moet je de Corvette VS Viper mee doen.
En als je die klaar hebt krijg je een goeie Viper.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat is toch al in de eerste seriesDie heb ik al
Wel een kut race iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Khad die ff laten liggen en doorgegaan
Al met al.. ik zit nog niet op 50% van het spel... maar de SP word wel vervelend nuquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wel een kut race iddDat beuken
![]()
Vond die classics ook zo kut. Schijt Stingray
Zal wel leuker worden als iedereen de sp heeft uitgespeeld en gaat livenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al met al.. ik zit nog niet op 50% van het spel... maar de SP word wel vervelend nu
Online vind ik cooler rijden... maar PGR2 blijft toppertje.
Godverdomme... ik had tekst gepost... en dan klapt de pagina er uit als hij weer laad.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Fucking hell, die test track infield![]()
gewoon 4 1/2 minuut over 1 rondje
guntquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godverdomme... ik had tekst gepost... en dan klapt de pagina er uit als hij weer laad.
Had ik niet door natuurlijk, ik liep terug naar de uitzending van de vries...
Zoveelste klote onderdeel van mijn dag![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
quote:
He lekker gijs... heb die supra erbij gekregen voor level 35.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:53 schreef gijsje79 het volgende:
morge
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:15 schreef Bastard het volgende:
Tuurlijk gaat het regenen, het word weer weekend. De werkende man word dan altijd extra gestraft, het weer zit niet mee, klusjes in het huis moeten gebeuren, zaterdagboodschappen (in de tijd voor albert.nl dan) tuin moet onkruid worden gewiet, en de hond moet extra lang lopen.
Voor je het weet is het weer Maandag, mag je weer een hele week door het glas naar buiten kijken, hoe andere mensen van het mooie weer genieten.
Was getekend,
Cynisch mannetje.
Ah.. uur of 1200 ben je weer thuis dus..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef gijsje79 het volgende:
Ja zal es kijken.
Ga eerst om 20:30 uur naar Star Wars.
Daarna gamen lijkt me wel een goed plan.
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:12 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat altijd als ik tentamens moet leren. Supermooi weer voor en tijdens de tentamens, maar zodra ik mijn laatste tentamen heb gehad en ik stap de zaal uit begint het met regenen...
ik ben allang gewend aan het idee dat God mij niet echt aardig vindquote:
Ja zoiets laat het wel ff weten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah.. uur of 1200 ben je weer thuis dus..
Kan ik me tot die tijd opvreten om de SP.
ik heb vanaaf kwartaalmeet tot een uur of wat en morgen voetbal met het werk fucking vroeg dus mij zul je niet zien helaaschquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker gijs... heb die supra erbij gekregen voor level 35.
Zullen we vanacht es een potje online doen?
Magneet?
God vindt iedereen aardig, alleen moet ie ergens zijn pleziertjes vandaan halen hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben allang gewend aan het idee dat God mij niet echt aardig vind
zoveel mensen op de wereld...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God vindt iedereen aardig, alleen moet ie ergens zijn pleziertjes vandaan halen he
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben allang gewend aan het idee dat God mij niet echt aardig vind
Voel je vereerdquote:
Skies of Arcadia...praat spel hoorquote:
SWquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:11 schreef gijsje79 het volgende:
Ja zal es kijken.
Ga eerst om 20:30 uur naar Star Wars.
Daarna gamen lijkt me wel een goed plan.
Kuttentamens ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Skies of Arcadia...praat spel hoorIk denk dat jij hem ook wel goed zult vinden Gijs.
Lord Vader...quote:
Ik hou het even op Manhunt en Skies of Arcadia.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kuttentamens ookIk heb gewoon weer teveel om te gamen erna
Skies, Alien Hominid, Conker, Paper Mario Pffffffffffffff
![]()
GAMES
heeelemaal niks meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lord Vader...
Yes Master...
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise!!!
Kippenvel.![]()
Ja iderdaad.. die is heel sterkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo hou jij van films die ik weer niets vind.
Denk aan Moulin Rouge.
ben er net langs gefietst, maar ik zag allemaal kleine kinderen. Ben dus hard weer weggeredenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef GinaG het volgende:
Roy en Kepler zijn jullie nog naar het Natuurkunde Circus geweest op de Beestenmarkt, kom er net vandaan
![]()
Die vind ik ook erg cool.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:08 schreef gijsje79 het volgende:
Zo hou jij van films die ik weer niets vind.
Denk aan Moulin Rouge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |