Totdat je een klysma op je reet hebt en je sterft van de pijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:56 schreef Pool het volgende:
Ach, waarom schoonmaken?* Een paar uur later poep je weer en dan is het toch weer vies.
Ja waarom nog uberhaupt douchen??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:56 schreef Pool het volgende:
Ach, waarom schoonmaken?* Een paar uur later poep je weer en dan is het toch weer vies.
Fistel, een klysma is iets anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:57 schreef Fujiwara. het volgende:
Totdat je een klysma op je reet hebt en je sterft van de pijn.
Ach, soms, met Pasen en Kerst enzo is het wel lekker om te douchen. Zit je schoon aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Ja waarom nog uberhaupt douchen??
Je kijkt het even aan? Dat is het enige wat me dus niet lukt bij mijn eigen bibs.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef schatje het volgende:
Ik kijk het even aan.
En klysma op je reetVolgens mij gaat die er juist in
.
Excuses, ik bedoelde inderdaad een fistel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Fistel, een klysma is iets anders.
Nee, 't is goed zo, bedankt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:40 schreef schatje het volgende:
-edit: topic titel veranderd (TS, als je hier problemen mee hebt, laat het dan even weten) en topic opgeschoond van offtopic geneuzel en flauwe grappen
Een vriendelijk doch dringend verzoek om serieus en ontopic te reageren.
Dank.
Maak het dan met closetpapier schoon. Veeg het net zolang zodat je geen poep meer ziet. Mijn anus is altijd brandschoon. Als ie niet schoon is, voel ik dat direct.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:56 schreef Pool het volgende:
Niet föhnen en een likje gel d'r in? Als je konthaar maar goed zit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:46 schreef Summerteeth het volgende:
De douchekop erop richten, shampoo'en, afspoelen en tenslotte even met de kam erdoorheen om te zorgen dat de scheiding weer goed zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |