nablijven moet in 'n straflokaalquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef Northside het volgende:
[..]
Stoute dingen doen, nablijven en hem dan op al dan niet subtiele wijze verleiden?![]()
jij biedt je aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:55 schreef Northside het volgende:
Probeer voor de lol eens 24 ofzo, erikkll... Een hele ervaring
Nee, ik ben een vent, en het gebied van de mannenliefde wil ik niet verkennen. 't Is gewoon dat zo'n vrouw van 24 je helemaal sufneukt, terwijl zo'n 15 jarig geval wat ligt te prutsen...quote:
Oh, om even het verhaal compleet te maken... Heeft meneer de leraar ook een vrouw en kinderen? En, welk vak geeft ie...quote:
een meisje van 15 heeft niet zoveel ervaringquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vent, en het gebied van de mannenliefde wil ik niet verkennen. 't Is gewoon dat zo'n vrouw van 24 je helemaal sufneukt, terwijl zo'n 15 jarig geval wat ligt te prutsen...
Als je zo'n oudere hebt gehad die je alle hoeken van de kamer heeft laten zien, dan wil je niet meer terug naar je 15 jarig gevalletje. Ach, misschien ook wel, ik weet niet hoe de wereld in elkaar zit...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
een meisje van 15 heeft niet zoveel ervaringen dat vind ik opzich niet zo heel erg, tenzij 't heel erg prutserig gaat
ik val gewoon eerder op 15 jarigenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je zo'n oudere hebt gehad die je alle hoeken van de kamer heeft laten zien, dan wil je niet meer terug naar je 15 jarig gevalletje. Ach, misschien ook wel, ik weet niet hoe de wereld in elkaar zit...
Goed, meer 24 jarigen die overblijven voor mij. Iedereen tevreden...quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik val gewoon eerder op 15 jarigen(jongere meisjes) vind ze mooier dan 24 jarigen(jongere 'dames') (meestal
)
mwoahhh als er 1 zich aanbiedtquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Goed, meer 24 jarigen die overblijven voor mij. Iedereen tevreden...
Ik vrees van welquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
en dat laatste is meerdere malen aangetoont in dit topic.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]dat heb ik gratis meegekregen van de here. had weinig te maken met mijn verdere hersenontwikkeling. but i stand corrected
![]()
![]()
Nee het is "jonge meisjes zijn net een ferrari, het zit wel krap maar het rijd lekker"quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:29 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Ach joh..... ik zeg altijd maar zo:
" Lekker nouw, dan komde gauw! "
Als ze kunnen schommelen kunnen ze ook wippen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee het is "jonge meisjes zijn net een ferrari, het zit wel krap maar het rijd lekker". (of zoiets
)
maar die zijn dan wel geestelijk vaak wat verder dan de gemiddelde bakvis.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:52 schreef Brunette het volgende:
Neem bijv meiden als jordan capri en tawnee stone, waarom zijn zij zo succes vol?
Gewoon omdat ze er een beetje onvolgroeid en kinderlijk uitzien en daar geilen sommige/veel mannen op.
Die heb ik nog wel een paar in mijn favorietenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:52 schreef Brunette het volgende:
Neem bijv meiden als jordan capri en tawnee stone, waarom zijn zij zo succes vol?
Gewoon omdat ze ondanks hun leeftijd, er een beetje onvolgroeid en kinderlijk uitzien en daar geilen sommige/veel mannen op.
DUDE!quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel een paar in mijn favorieten
http://www.diddyandserena.com
http://www.alyssateen.com
http://www.emily18.com
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |