Ja wel schitterende overwinning vandaag hoor. In het hol van de leeuw. Je bent er nog niet, maar wel minifeestje waard.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:08 schreef Stpan het volgende:
Bij Telstar hebben ze ook maar 1 tactiek: SLOPEN!
[afbeelding]
Dan in de nacomp. helemaal afgaan...quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,liever direct degraderen......
Succes!quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:15 schreef Maja het volgende:
Volendam was weer uitermate effectief gisteren. 3 kansen, 4 doelpunten. Nu 2 uitwedstrijden, eerst VVV welke te doen is en daarna RBC, die voor geen meter draait.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:17 schreef Bayswater het volgende:
We spelen vrijdag alweer, want het is altijd feest in de nacompetitie als het goed gaat dan
Nu ik even terugkijk, wat een kutweddenschap, dat win ik nooitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 03:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe groot zijn de kansen op het volgende:
RBC - St.Telstar 2-1
Zwolle - Helmond Sport 2-2
Sparta - De Graafschap 3-2
VVV - Volendam 0-2
Heb mn laatste paar euro op bookmaker maar ff nutteloos besteedheb nu teringjantje hoge uitbetalingen, mocht het lukken, wat wel niet zal. Maar ik dacht, goh, laat ik ook es een gokkie wagen met mn laatste winst die ik over had van het tennissen op Roland Garros
gelijkspel voor sparta en graafschap. Winst voor helmondquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:43 schreef DarkShine het volgende:
Volendam, Sparta & Helmond kunnen goede zaken doen vandaag!
dat wordt volgend jaar de topper in de eerste divisiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch - Feyenoord, dat klinkt pas..![]()
zooiets heb ik bij helmond dus ook..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef Maja het volgende:
Ik heb 'n slecht voorgevoel voor vanavond... Ik zie een gebrand VVV voor me en Volendam dat met lood in de schoenen speelt![]()
Maar ik kan het ook lekker mis hebben![]()
Als het weer 4-1 word dan vind ik alles bestquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat wordt volgend jaar de topper in de eerste divisie
toch het meest besproken stadion van Nederlandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Helmond sport mag lekker in de goudengids blijven met hun pauper stadionnetje
verklaar je naderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
toch het meest besproken stadion van Nederland
én we krijgen een nieuwe!
meest besproken is natuurlijk onze businessclub aan de zuidkantquote:
Ze nemen de gok.. net zoals bij Almelo en Vitesse.. daar zat het ook nooit vol en toen het nieuwe stadion er kwam ineens wel..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
10.000 man? Waarom in godsnaam nu zit het al nooit vol..
Vitesse ---> Euuuuuuuiiiiiiirrrooooooopeeeeeessssjjjjjj voetballllllll.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:23 schreef hellmondunited het volgende:
Ze nemen de gok.. net zoals bij Almelo en Vitesse.. daar zat het ook nooit vol en toen het nieuwe stadion er kwam ineens wel..
De lokale beveiligingsboer kan vast wel wat kleerkasten slijten aan de bewoners. Of de bewoners moeten gewoon even de bel onder stroom zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef Bayswater het volgende:
Ben benieuwd hoeveel tuinstoelen er donderdag op die daken achter het doel in Helmond staan indien die wedstrijd van groot belang wordt.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef Maja het volgende:
Ik heb 'n slecht voorgevoel voor vanavond... Ik zie een gebrand VVV voor me en Volendam dat met lood in de schoenen speelt![]()
Gelukkig doet het dat in Rijnmond niet met de industrie die ze daar hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:55 schreef Stpan het volgende:
Brabant stinkt! Hup Volendam en Sparta!
Liever Botlek-lucht met knoflookgeuren dan koeienmest met spruitjeslucht!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig doet het dat in Rijnmond niet met de industrie die ze daar hebben
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef Stpan het volgende:
[..]
Liever Botlek-lucht met knoflookgeuren dan koeienmest met spruitjeslucht!
Helmond gaat er commercieel gezien ook veel op vooruit. Op een industrieterrein zitten is sowieso al beter, dan in een woonwijk (alleen voor de supporters zelf niet), daarbij is de businessclub van Helmond Sport veel te klein. Op dit moment moeten ze ook nog eens steeds wat improviseren om reclame borden op te kunnen hangen (zelfs de lichtmasten hangen tegenwoordig vol, evenals de netten achter het doel aan de zuidkant..)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef Stpan het volgende:
[..]
Vitesse ---> Euuuuuuuiiiiiiirrrooooooopeeeeeessssjjjjjj voetballllllll.
Bovendien gaat Helmond van een stadion met alle voorzieningen (businessloges etc.) dan naar een nieuwe stadion met alle voorzieningen. Dan is de stap minder groot dan destijds Vitesse, Sparta, Heracles binnenkort GA Eagles en FC Groningen. Die kwamen uit een stadion die van ellende uit elkaar viel naar iets waar ze commercieel stappen mee vooruit gingen/gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |