Of een hoofdstraat, of snelweg, dan alvast snelweg doen icm. tolpoortjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ziet er al veel beter uit!, maar volgens mij heb je nog geen snelweg nodig hoor, kost alleen maar geld.
kan ook via normale wegenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of een hoofdstraat, of snelweg, dan alvast snelweg doen icm. tolpoortjes![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef Renesite het volgende:
al VRDME de twede keer dat Simcity er uit klapt
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja oke
Maar dan zeiken ze over de files
Hier kan ik me helemaal in vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Cerbie het volgende:
Ik niet, als ik per ongeluk wat bouw waardoor de randen niet meer gelijk zijn met andere steden, en hij saved, dan krijg ik elke keer de 'randen egaliseren' melding (en dan moet je niet op ja klikken, want dan is je stad half verwoest). Of je laatste idee pakt toch niet zo goed uit, dan kun je mooi zonder opslaan naar de regio en het opnieuw proberen.
wat dacht je er van om de auto save functie aan te kunnen zettenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:48 schreef Cerbie het volgende:
Ik niet, als ik per ongeluk wat bouw waardoor de randen niet meer gelijk zijn met andere steden, en hij saved, dan krijg ik elke keer de 'randen egaliseren' melding (en dan moet je niet op ja klikken, want dan is je stad half verwoest). Of je laatste idee pakt toch niet zo goed uit, dan kun je mooi zonder opslaan naar de regio en het opnieuw proberen.
@Renesite, beetje veel straten in je woongebied?
quote:
SImcity 5quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Punkerdude het volgende:
komt er nog een vervolg op simcity 4?
Genaaidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]2 euro minder dan wat ik heb betaald (mits je verzend kosten moet betalen
no shit Sherlockquote:
bij de free waar ik was hadden ze wel aanbeiding maar ze hadden alleen rush hour...quote:
Binnenkort wordt de Rainmod uitgebracht op Simtropolisquote:
enn ook onweer dat inslaatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat het onweert, of sneeuwt. En modderstromen
Serieus?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:47 schreef Dezz het volgende:
[..]
Binnenkort wordt de Rainmod uitgebracht op Simtropolis![]()
Ziet er gaaf uit !!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:52 schreef Dezz het volgende:
[..]
Yup
http://www.simtropolis.com/idealbb/view.asp?topicID=64087
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |