de RCI meter (of WCI voor nederlandse versie)quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb gister wel nog ff gespeelt, maar viel ineens terug van 49000 naar 42000 met een hoop werkloosheid enzoDus ik moet eerst nu weer ff probleem zien te vinden voor ik weer verder kan..
Ik druk ook shift in dude.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt je haast opgedrongen door maxis, door het automatisch aanleggen van wegen
maar ach shift indrukken en klaar
Ja, ik weet hoe t principe werktquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:01 schreef mschol het volgende:
de RCI meter (of WCI voor nederlandse versie)
bij mij zijn ze inmiddels ook aardig slim en commercie doet het nog steeds ok...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe t principe werktMaar volgens mij raken mijn sims een beetje te slim en willen ze niet meer in de low wealth industry en commercial zones werken ..
kan je niet gewoon bestellen bij bartsmit... sc4 deluxe 15 euro...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef MrTorture het volgende:
k Heb ze net gemaild met vraag wanneer ze leveren. Als het niet snel genoeg is, of niet snel genoeg beantwoord wordt, is het idd annuleren en bij bol bestellen, a 69,00 ofzo
Heb geen bart smit in de buurtquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je niet gewoon bestellen bij bartsmit... sc4 deluxe 15 euro...
maar als je toch moet beste;llen, proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Heb geen bart smit in de buurten het duurt me te lang
maar dit dus ook
Ik zag zelfs dat je bij Bol beter Simcity 4 en Rush Hour los kunt bestellen. Dan ben je nog goedkoper uit dan met de Deluxe editie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef MrTorture het volgende:
k Heb ze net gemaild met vraag wanneer ze leveren. Als het niet snel genoeg is, of niet snel genoeg beantwoord wordt, is het idd annuleren en bij bol bestellen, a 69,00 ofzo
Hopen dat ie snel word bezorgd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:57 schreef MrTorture het volgende:
Ja inderdaad, maar ik zie net dat GameQ meteen kan verzenden, dus dat wordt annuleren bij proxis
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:02 schreef MrTorture het volgende:
AAAAAAARGH, GameQ levert deze maand geen spellen uitwat is internetverkoop in nederland toch übertriest geregeld
ik haal ze gewoon een tijd na release in de winkelquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je moet gewoon de goede winkel hebben, en eerst kijken of ze betrouwbaar zijn. Ik bestel m'n spellen meestal over internet, omdat dat goedkoper is, meestal bij nedgame
De Hole Digging Lot om de grond makkelijk te verlagen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef AMD64 het volgende:
Hey Elmar. Geef mij die verlaagde snelweg aub
Merci. Nu in het plugin topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Hole Digging Lot om de grond makkelijk te verlagen.
De Network Addon Mod voor de onramps die ik gebruik.
De Residential and Rural Diagonal Walls voor de muren die ik langs de snelweg gebruik.
De Marrast Road Site Kit voor het gras+hek die ik langs de snelweg gebruik.
En voor de snelweg zelf gebruik je de Ground Highway.
Tip van mij; Let niet op je geld in het begin maar bouw lekker, desnoods met cheatjes.. Later als de steden wat groter zijn kan je met belastingen, tol, verordeningen en buurcontracten e.d. wel regelen dat je winst maaktquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Tomasso het volgende:
Ook ik ben overgehaald om weer eens Sim City 4 te gaan spelen, en kan er weer amper vanaf blijven.
Alleen blijf ik de hele tijd verlies maken. Ga ik te snel in het begin ofzo? Iemand tips?
Gierig zijn met je budgetten voor je school en energiecentrale. Pas een politiebureau maken als ze er om gaan zeuren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef Tomasso het volgende:
Ook ik ben overgehaald om weer eens Sim City 4 te gaan spelen, en kan er weer amper vanaf blijven.
Alleen blijf ik de hele tijd verlies maken. Ga ik te snel in het begin ofzo? Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |