mja, die wordt etquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
oppie's regio runner bedoel je:
[afbeelding]
Eén van de eerste plugins die ik gebruiktequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:18 schreef mschol het volgende:
Zwanneman Dutch Civic Vehicles
[afbeelding]
download
![]()
ok, ik dacht gooi ze daar maar niet krijg ik vast gezeikquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef AMD64 het volgende:
Hey mschol. Pleur de plugins rustig in mijn centrale topic
ze staan d'r en gelijk een paar extra neer gezetquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef AMD64 het volgende:
Goed zo schol. Het zijn eenmaal plugins toch
En ElmarO. Je bent goed bezig
Goed bezig. Wij houden dat echt als centraal topic. Ouwehoeren kunnen we gewoon hier!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ze staan d'r en gelijk een paar extra neer gezet
en hierzo weggedit, kost me alleen maar bandbreedte
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef MrTorture het volgende:
Tegen de tijd dat ik mijn cd's heb, is dit topic al weer uitgestorven en is SC10 uit
je weet het nooit misschien trap ik het topic wel weer leven inquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef MrTorture het volgende:
Tegen de tijd dat ik mijn cd's heb, is dit topic al weer uitgestorven en is SC10 uit
Heldquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet het nooit misschien trap ik het topic wel weer leven in![]()
aggosiequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:55 schreef AMD64 het volgende:Ok ok ok.
Vanavond amar weer verder. Gisteren niet gespeeld namelijk
meestal doe ik dat wel ja, nu was ik lekker bezig en heb ik dat niet gedaan, en vervolgens haast om sc4 af te sluiten...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's mooi kut. Trouwens, tussentijds saven is ook nooit weg. Ik had van de week ook bijna 3 uur werk weggegooid door dat niet te doen. Dus beter af en toe ff opslaan
Ik heb ook een keer zoiets leuks gehad. Net op het moment dat ik op saven klikte sprong er zo'n *********adviseur in beeld en deed het spel dus niks meerquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:45 schreef mschol het volgende:
[..]
aggosie
ik heb gister wel gespeeld en flink uitgebouwd de stad (van 14.000 inwonders naar 60.000) maar heb de optie quit without save aangeklikt
Ik doe het altijd zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef jogy het volgende:
Ik ben gister van 4000 naar 11000gegaan en toen had ik het alweer gezien, ik kom er nu wel weer een beetje in trouwens maar het gaat nog niet echt van harte.
Wat is nou eigenlijk een goede indeling v/een stad qua zones?
Kan iemand met een grote winstgevende stad zijn zones laten zien, of is dat te intiem?.
Kan je redelijk kriskras door elkaar zetten. Alleen met industrie moet je voorzichter zijn. Dat vinden ze in de meeste gevallen niet echt leuk om naast te wonen. Al vormt de hightechindstrie hier weer een uitzondering op.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef jogy het volgende:
Ik ben gister van 4000 naar 11000gegaan en toen had ik het alweer gezien, ik kom er nu wel weer een beetje in trouwens maar het gaat nog niet echt van harte.
Wat is nou eigenlijk een goede indeling v/een stad qua zones?
Kan iemand met een grote winstgevende stad zijn zones laten zien, of is dat te intiem?.
wel mee oppassen..quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef speknek het volgende:
Volgens mij kun je de zones wel redelijk kriskras door elkaar heen zetten. Zolang niemand maar te ver hoeft te reizen voor werk. En dat betekent dus zowel industrie als commercieel. Kijk vooral naar waar behoefte aan is, en pas het daarop aan. Ook handig: als je onderin op een van de tabs drukt kun je 'desirability' aanvinken. Dan zie je per rijkdoms en zoneindeling waar je die het beste neer kunt zetten.
Te vierkantquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik doe het altijd zo
| R R R R R R R R R ||
| R R R R R R R R R ||
| R R R R R R R R R ||
| R R R P P P R R R ||
| R R R P P P R R R ||
| R R R P P P R R R ||
| R R R R R R R R R ||
| R R R R R R R R R ||
| R R R R R R R R R ||
R = Residental
P = Parken
| = Road/Street
|| = Hoofdstraat
En zo doe ik het ook met Commerciele doelen
Ik heb liever mooie stedenquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | ______ |___|___| |___|___| |___|___| |___|___| |___|___| |___|___| |
Ik vind dat "Amerikaanse" dambordpatroon nooit zo heel boeiendquote:
dat wordt je haast opgedrongen door maxis, door het automatisch aanleggen van wegenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:26 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik vind dat "Amerikaanse" dambordpatroon nooit zo heel boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |