Deze man had gelijk. Daarom een kick. Handig om al die zooi even duidelijk te hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef yoppiesaus het volgende:
waarom worden er de laatste tijd veel straattaal topics aangemaakt?
D'r staat ook bargoens, Engels en weet ik het wat nog meer tussen.quote:Op maandag 12 april 2010 20:10 schreef Graseter het volgende:
Is dit niet gewoon marokkaans/surinaams - nederlands
quote:als relaas van deze opsporingsambtenaar:
Op het internet heb ik de betekenis van het woord "conjo" opgezocht. Volgens het woordenboek straattaal is de betekenis van het woord "conjo", "kut."
De betekenis van het woord werd door mij gevonden op de website: Woordenboek Straattaal - ABN. Ik heb een selectie van woorden gekopieerd en verwerkt in een Word document, welke ik als bijlage bij dit proces-verbaal van bevindingen heb gevoegd."
Haha geniaal, maar vreemd dat ie op deze site terecht komt. Ik zou tekst op een forum dat ONZIN VOOR JE LEVEN heet niet echt serieus nemen als gebruik voor in een rechtszaakquote:
Je hebt ook mensen die van die oude topics kicken.quote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef simon22 het volgende:
Straattaal is gewoon grotendeels surinaams. Ik heb het toch altijd een raar gezicht gevonden. Hollandse jongens die een beetje surnaams zitten te ouwehoeren...
Was al gepostquote:Op maandag 26 november 2012 12:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
Hier moet ik even gepost hebben vanwege http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BQ8897
Door die woordenlijst staat het heel hoog in de zoekresultaten van Google. Hier kwam ik ook binnen op FOK!quote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef EJ403 het volgende:
heeft dit topic nou de meeste views in ONZ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je abn is zo slecht ja je hoeft niet meer te bellen schatquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vuile bitch, je hebt me echt genakt = Vuil kreng, je hebt me echt gestolen..
Zoals taqiyya, taharrush enz.?quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Niemand gebruikt nog deze woorden
Arabisch/Berbers is in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |