En dan toch op hem stemmen he.quote:
Je bent in de war hij staat tegen over Yvonnequote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
En dan toch op hem stemmen he..
Terwijl 'ie tegenover Daphne! staat.
.
Ik snap eigenlijk niet dat Lottie er nog in zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
Ah naja, Yvon is ook!
En je stemt toch tegen Daphne.!
D'r overwinningen zijn ook nog niet héél spectaculair.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat Lottie er nog in zit.
Ik bedoel ze is hardstikke leuk... maar wie kent haar nou?
Enneh sowieso... ze heeft aardig wat gedaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zelf vind het ook wel goed hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Enneh sowieso... ze heeft aardig wat gedaan.. (zie OP
quote:Erik van Muiswinkel
Raoul Heertje
Jan Jaap van der Wal
Johan Cruijff
Bridget Maasland
Reinout Oerlemans
Paul de Leeuw
Ilse de Lange
Ik ken haar dus helemaal niet, ik stem dan ook steevast tegen haar geloof ikquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik huil met je meequote:
Alleen die laatste battle was jammer... maarja, ben bang dat ze er nu ook uitlazertquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
D'r overwinningen zijn ook nog niet héél spectaculair..
Maud Mulder (24-13)
Willeke Alberti (14-8)
Hanna Verboom (20-12)
Jos Brink (21-19)
Hoezo "ben bang" Dat mens mag dit tournament tpch niet winnenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alleen die laatste battle was jammer... maarja, ben bang dat ze er nu ook uitlazert
Joh, jij kunt al z'n nummers meezingenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik huil met je meeHier op FOK! heeft ie blijkbaar geen vrienden voor het leven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |