en toch hè havoc, had ik in onz een leukere discussie verwacht over dit topicquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:27 schreef Havoc het volgende:
als ie serieus is hoort ie niet hier.
Sgopje naar GC.
Die hebben ze meestal dan ook wel 'in een hokje' gestampdtdtt, ..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
Het was maar een vraag hoor... ik kan me best voorstellen dat ze iemand die echt totaal geflipt is geen stemrecht geven
Hmz, commies mogen iig stemmen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
Het was maar een vraag hoor... ik kan me best voorstellen dat ze iemand die echt totaal geflipt is geen stemrecht geven
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:31 schreef Zwansen het volgende:
Dat zul je toch even aan Meki zelf moeten vragen.
Hij staat dus niet meer in ONZ....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:34 schreef kikoooooo het volgende:
Negers dan, hebben die stemrecht?B-)
Is dat serieus?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:39 schreef Black_Tulip het volgende:
Wilsonbekwamen (waaronder verstandelijk gehandicapten) mogen niet stemmen. Mensen met het syndroom van Down vast dus ook niet
ik moest serieus lachen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Perrin het volgende:
Hoezo, heb je geen stemkaart ontvangen, kikoooooo?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Perrin het volgende:
Hoezo, heb je geen stemkaart ontvangen, kikoooooo?
Check je wetboeken maar es!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Is dat serieus?
ik heb nog nooit van de term wilsonbekwaam gehoord
ga jij even op je bakkesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:28 schreef Ondergrond het volgende:
Alle mongolen die niet zijn ontheven van het "Nederlandse Burger" zijn, mogen stemmen.
Wat een slecht topic.
En een hangslot. Hoe geweldig is het toch dat er werkelijk nergens serieus over gesproken kan worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:39 schreef Black_Tulip het volgende:
Wilsonbekwamen (waaronder verstandelijk gehandicapten) mogen niet stemmen. Mensen met het syndroom van Down vast dus ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |