Ik ga vanavond lekker chinees etenquote:
wat een onzin post van mij?? hoe kom je erbijquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wederom een treffend voorbeeld van een onzin post
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat een onzin post van mij?? hoe kom je erbij
Ik snap niet wat bij bedoeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat een onzin post van mij?? hoe kom je erbij
een rijststeker?quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:46 schreef Ballicious het volgende:
Er is ook nog een nieuw soort gereedschap uitgevonden.
Tear bedoelde jou niet met 'jullie' iddquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ik wakker en scherp ben![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:47 schreef Ballicious het volgende:
Een rolcentimeter is een meetinstrument waarmee lengtes kunnen worden gemeten. Een rolcentimeter heeft een centimeterschaal die is onderverdeeld in millimeters.
Door aan een lipje te trekken kan het opgerolde lint langer worden gemaakt. Wanneer het lipje wordt losgelaten zal het lint automatisch worden opgerold. Er is ook een knopje op een rolcentimeter waarmee je de automatische oprolling kunt blokkeren.
De maximale lengte van een rolcentimeter is meestal 2 meter. Het materiaal van de rolcentimeter (meestal blik) is minder flexibel dan dat van een meetlint.
[afbeelding]
laat ik je dan uit die illusie halen, jij bent 't niet...:')quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ik wakker en scherp ben![]()
Die van ons is 3 meterquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:47 schreef Ballicious het volgende:
Een rolcentimeter is een meetinstrument waarmee lengtes kunnen worden gemeten. Een rolcentimeter heeft een centimeterschaal die is onderverdeeld in millimeters.
Door aan een lipje te trekken kan het opgerolde lint langer worden gemaakt. Wanneer het lipje wordt losgelaten zal het lint automatisch worden opgerold. Er is ook een knopje op een rolcentimeter waarmee je de automatische oprolling kunt blokkeren.
De maximale lengte van een rolcentimeter is meestal 2 meter. Het materiaal van de rolcentimeter (meestal blik) is minder flexibel dan dat van een meetlint.
[afbeelding]
ik vind 't ook niet normaal om 8.47 uurquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff jullie zijn echt uitgeslapen vandaag![]()
Dat weet ik, daar ging ik al vanuitquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Tear bedoelde jou niet met 'jullie' idd
Ik hou het echt niet meer bijquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik vind 't ook niet normaal om 8.47 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |