Je sig doet het niet in fokforum_darkquote:
forum_dark is voor mensen die niet van vooruitgang houdenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je sig doet het niet in fokforum_dark
De 4e ronde is dan ook nog niet gesloten.quote:
Nog een uur wachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
De 4e ronde is dan ook nog niet gesloten..
Ik had het over de plaatjes en verhaaltjes enzo..
Dankje... ik las 't te laat, maar zal t onthouden bij het ontbijt morgenquote:
Ja, en het is een rotmensquote:
Start > my recent documentsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:15 schreef BVO het volgende:
Weet iemand hoe ik bij de zojuist geopende bestanden map op m'n PC kom??
Heb ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik niet..
M'n. zusje
. meldde me net namelijk af, terwijl ik een keilang werkstuk had zitten maken en het nog niet opgeslagen had omdat ik binnen 5 minuten terug zou zijn.
.
M'n account stond op andere gebruiker.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
En trouwens, is je zusje niet slim genoeg om het werkstuk op te slaan als ze het wegklikt? Dat wordt toch automatisch gevraagd
Zoeken levert niks op? Anders iets opslaan en kijken waar het staat, in een tijdelijhke map ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n account stond op andere gebruiker..
Enneh.. ik had het dus ook opgeslagen.. maar weet niet waar...
Heb je ook al zo'n zusje. De mijne is net zo verschrikkelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
Lukt allemaal niet..
Naja, ben het overnieuw aan het doen en het schiet al op... blijf het alleen een domme actie vinden.. Moet ik 'ns bij haar doen, dan is het huis te klein voor mevrouw.
.
Bult in arm/elleboogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |