quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:00 schreef Drinkemaatje het volgende:
Uhhmm, tja mijn eerste gok was wel een lipoom, maar als het daar te diep voor zit......
Inderdaad iets van een oude bloeding, een cyste (al weet ik echt niet hoe je daar aan een cyste komt), en als enge dingen; een weke-delentumor, of een bot-tumor. Maar na de echo weet je vast veel meer! Wanneer heb je die?
Succes in ieder geval!
I willquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:51 schreef lotje11 het volgende:
Hmmmm, een ontsteking van een bloedpropje in een vaatafwijking kan het ook nog zijn. Chirurgisch oncologen kunnen dan meekijken of de vaatafwijking niet stiekem een tumor is. Zou me nog niet al te druk maken...... Maar wel veel sterkte.....
Houdt ons op de hoogte?!
Ja ik ben 19 jaar, het komt gelukkig niet vaak voor dat er mensen op hun 19e al hele enge ziektes krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef 61neorej het volgende:
Rare uitspraak van je huisarts vind ik. "te jong voor enge ziektes"![]()
Helaas wel, groot, opgezet, verkleurd en pijnlijk.quote:
Dat klopt wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik ben 19 jaar, het komt gelukkig niet vaak voor dat er mensen op hun 19e al hele enge ziektes krijgen.
Een tumor is toch kanker?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:34 schreef Skaai het volgende:
Idd, ik ben in elk geval al blij dat ze me konden vertellen dat het geen kanker is, want daar was ik echt zo bang voor. Nu dus hopen op het beste, maar ik ben er nu een stuk geruster op. Juichen doe ik nog niet, maar lekkerder slapen denk ik wel.
Nee, in de medische wereld wordt een goedaardig gezwel ook een tumor genoemd, dit vaak tot verwarring, dat wel. Een tumor is dus niet per definitie kwaadaardig.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef Ruis het volgende:
een gezwel kan toch goed cq. kwaadaardig zijn, voor zover ik weet is een tumor gewoon kwaadaardig en dus kanker?
Ligt eraan of het een domper is...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:16 schreef vdo28 het volgende:
Het kan in ieder geval nog van alles wezen (domper!)...
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef timbob het volgende:
Skaai d'r arm hoeft er niet af
het is niet kwaadaardig enzo
ShowChat drie vier drie; luiheid alom.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef lotje11 het volgende:
huh waar haal je dat vandaan svensational?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |