En dan halen we Olafquote:Volgens het Algemeen Dagblad zou Danny Landzaat in Nederland het liefst naar Ajax willen. Maar het dagblad vermoedt dat er op termijn ook buitenlandse clubs komen voor de middenvelder.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En dan halen we Olafgoed bezig Ajax
En dan komt Rosenberg wsl ook nog eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik voel me wel flink genaaid als Ajax straks het seizoen aanvangt met Olaf Lindenbergh, terwijl AZ middenvelder Edgar Davids aantrekt. Daarnaast Yannis Anastasiou een contractverlenging aanbieden, terwijl je maar met één centrale spits speelt en daar met Angelos Charisteas, Ryan Babel en die Armeen met die lange achternaam eigenlijk al genoeg opties voor hebt. Met andere woorden, wanneer komt er nou eens iemand met visie, die verantwoordelijk wordt voor de transfers???
Net zo iemand als bij Feyenoord bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik voel me wel flink genaaid als Ajax straks het seizoen aanvangt met Olaf Lindenbergh, terwijl AZ middenvelder Edgar Davids aantrekt. Daarnaast Yannis Anastasiou een contractverlenging aanbieden, terwijl je maar met één centrale spits speelt en daar met Angelos Charisteas, Ryan Babel en die Armeen met die lange achternaam eigenlijk al genoeg opties voor hebt. Met andere woorden, wanneer komt er nou eens iemand met visie, die verantwoordelijk wordt voor de transfers???
Peter Boeve misschien?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:16 schreef P0RN0STAR het volgende:
quote:'Ik heb naar nummer 23 gevraagd', vertelt Van der Vaart op de website van zijn nieuwe club. 'Dat is het eerste nummer dat ik bij Ajax droeg. Dat heeft mij geluk gebracht. Ik wil dat graag weer hebben.'
Uitgezonderd de twee laatste seizoenen speelde Van der Vaart met nummer 23 bij Ajax. In die eerste drie volledige seizoenen kwam hij tot 39 goals in 68 wedstrijden en groeide hij onder meer uit tot het grootste talent van Europa.
Sinds het seizoen 2003/04 draagt Van der Vaart nummer tien. Maar, toeval of niet, de nu 22-jarige international lukte het nimmer meer om zo te imponeren als hij in zijn eerste drie seizoenen had gedaan. Zo scoorde hij bijvoorbeeld dertien goals in 48 duels.
ja, tuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:23 schreef klootje het volgende:
Ole,ole,de JC schaal,me hond zou er nog nie eens van willen vreten en dan noemen ze psv calimero's?
Transfersom is trouwens 5miljoen volgens Ajax Netwerk.quote:Telegraaf: Rosenberg definitief naar Ajax
De Telegraaf meldt dat Markus Rosenberg definitief naar Ajax komt. Ajax en Malmo FF zouden een akkoord hebben bereikt over de transfersom. De 22-jarige Zweedse spits zou volgens de krant een vierjarig contract ondertekenen bij Ajax. Op welke transfersom de clubs zijn uitgekomen, meldt de krant niet.
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hup Markus
Alleen gaat die jongen nu al gebukt onder de verwachtingen aangezien iedereen m als de nieuwe Zlatan ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |