Wat een klets!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:38 schreef Fratz het volgende:
je moet een afspraak maken, en ga er maar van uit dat het nog een week of drie duurt voordat je aan de beurt bent. je moet je id meenemen (maar die heb je toch bij je!).
toen ik me hier in groningen wilde inschrijven bij het CWI moest ik een afspraak maken, zoals ieder ander. die afspraak was pas drie weken later en kon beslist niet eerder!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat een klets!
Je moet nl. binnen 24 uur na werkloos te zijn geworden je inschrijven op een CWI kantoor, wil je recht hebben op een uitkering. Dus niks 3 weken. Het kan echter tot 8 weken duren voor je een uitkering krijgt...
Lees je eerst eens in voor je blaat
Mijn ervaring is precies hetzelfde. Ik vond het ook vreemd (vooral omdat er zeker 10 man werkt en toen ik me kwam inschrijven was ik de enige "klant")quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:45 schreef Fratz het volgende:
[..]
toen ik me hier in groningen wilde inschrijven bij het CWI moest ik een afspraak maken, zoals ieder ander. die afspraak was pas drie weken later en kon beslist niet eerder!
dus wie blaat hier nou? het kan best zijn dat het in verschillende gemeentes anders is, maar dit is nou eenmaal mijn ervaring geweest!
Is dat verplicht?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Je moet nl. binnen 24 uur na werkloos te zijn geworden je inschrijven op een CWI kantoor, wil je recht hebben op een uitkering. Dus niks 3 weken. Het kan echter tot 8 weken duren voor je een uitkering krijgt...
Als je een uitkering wil, dan is het verplicht.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:51 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat verplicht?
Ik zit nu al zes weken zonder werk (min of meer), maar heb me nog niet ingeschreven, omdat ik zo eigenwijs ben dat ik zelf op zoek ben gegaan.
Maar stel dat ik me nog wil gaan inschrijven, mag dat dan niet meer ofzo??
Vast wel, maar als je WW gaat aanvragen en toegekend krijgt dan zul je over de eerste 6 weken een maatregel (korting) krijgen. WW aanvragen hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:51 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat verplicht?
Ik zit nu al zes weken zonder werk (min of meer), maar heb me nog niet ingeschreven, omdat ik zo eigenwijs ben dat ik zelf op zoek ben gegaan.
Maar stel dat ik me nog wil gaan inschrijven, mag dat dan niet meer ofzo??
Vertel eens?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:36 schreef dvdfreak het volgende:
Zeer slechte ervaring met het CWI.Mensen die moeilijk doen.
Dat je dat verplicht bent wil niet zeggen dat het CWI daaraan meewerkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat een klets!
48 uur heb je de tijd om je in te schrijven/ aan te melden bij het CWI nadat je geen werk meer hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat een klets!
Het mag wel later hoor, je krijgt alleen een negatieve bonus op je WW-uitkeringquote:Op zondag 5 juni 2005 17:44 schreef Ronald1903 het volgende:
[..]
48 uur heb je de tijd om je in te schrijven/ aan te melden bij het CWI nadat je geen werk meer hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |