Ik ga morgen de herhaling (dat bewuste stukje) nog eens even bekijken. Nu wil ik het weten ook!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:30 schreef Ferdi81 het volgende:
Toch zegt iedereen dat Dennis, Sven belachelijk zat te maken met het gedichtje maar Dennis bedankte hem toch wel erg hartelijk.
Die fotoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:18 schreef ruby het volgende:
Jeetje, volgens mij is Sven echt psychotisch. Heel eng hoe ie zo duivels lacht.
[afbeelding]
Hoebedoelu?quote:
Net als de geruchten denk ik dat ze al ruim voor de opnames uit elkaar waren maar voor de entertainement waarde in TI zijn gezet en dus een groot toneelsuk neerzetten.quote:
Verbaasd me nix. Ze zijn beide verre van dom en ik geloof niet dat ze vreemd zijn gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
Die Dennis en z'n huidige chick zijn gewoon nog bij elkaar.. een vriend van me kwam ze vorige week in Turkije tegen![]()
dat weet toch iedereen, ze zeggen toch ook dat ze uit elkaar zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:56 schreef Yorout het volgende:
[..]
Net als de geruchten denk ik dat ze al ruim voor de opnames uit elkaar waren maar voor de entertainement waarde in TI zijn gezet en dus een groot toneelsuk neerzetten.
En de relatie dus al over en sluiten ende voorbij was VOOR TI.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat weet toch iedereen, ze zeggen toch ook dat ze uit elkaar zijn, echt lang kan het niet zijn aangezien ze samen aan the block hebben meegedaan als koppel.
Juist, dit zijn de roddels die we horen willen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:46 schreef Boxkeeper het volgende:
Die Dennis en z'n huidige chick zijn gewoon nog bij elkaar.. een vriend van me kwam ze vorige week in Turkije tegen![]()
En ik zie regelmatig die architect met die bril lopen bij mij in de Baarsjes.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Juist, dit zijn de roddels die we horen willen!
Ik zag overigens Michon (die van Lieke) met een nieuwe vriendin bij de Ikea laatst. Hmm, dat was een ander programma geloof ik
ja, ze waren uit elkaar voor TI, dat is toch nooit een geheim geweest ...quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:56 schreef Yorout het volgende:
En de relatie dus al over en sluiten ende voorbij was VOOR TI.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:29 schreef berenboot het volgende:
En ik zie regelmatig die architect met die bril lopen bij mij in de Baarsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |