Dat was toch die gast van "no kissing, no fucking"?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:53 schreef ruby het volgende:
[..]
James was toch die sukkelige semi hiphop loser?![]()
Jan was liefquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:22 schreef ruby het volgende:
Ja, en hij kon nog zo fantastisch dansen ook.![]()
Staat me nog iets van bij dat hij wel aardig kon breakdancen of zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:22 schreef ruby het volgende:
Ja, en hij kon nog zo fantastisch dansen ook.![]()
Yep, dat was het. En ze hebben een kindje gekregen na TI, toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:54 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Staat me nog iets van bij dat hij wel aardig kon breakdancen of zo.
Ook ik zit vol spanning te wachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Een heerlijk uurtje leedvermaak vanavond! Ik verheug me er nu al op!![]()
Ik heb de party pix even bekeken, want daar staan de foto's gewoon, en er staan wel wat bekende gezichten tussen de trieste rest. Rowenaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:50 schreef Ferdi81 het volgende:
iemand enig idee waar ik de foto's van de temptation girls kan vinden, ze waren afgelopen zaterdag in hollywood maar kan ze niet vinden op www.hmh.nl
Had je er bij willen zijn? Ben ooit jaartje of 8 geleden in die tent geweest en toen voelde ik me al heeeeel oud (was toen 19). De foto's zeggen genoeg, had er echt niet willen zijnquote:
Omdat ik toch niets te doen heb maar eigenlijk ben je gwoon vet lui!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef The-Puck het volgende:
nou ik ga echt niet tussen al die foto's zoeken naar bekende personen.
iemand een linkje naar de foto's waar TI deelnemers op staan?
Wilde misschien gaan, moest werken. Toen uiteindelijk niet werken, wel wezen stappen in de stad, niet geweest. Ben blij toe nu!!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef Yorout het volgende:
[..]
Had je er bij willen zijn? Ben ooit jaartje of 8 geleden in die tent geweest en toen voelde ik me al heeeeel oud (was toen 19). De foto's zeggen genoeg, had er echt niet willen zijnallemaal breezah grut
![]()
Nope, Sven was alleen heel zoet bezig met een kleed op de veranda met de tekst 'Gaby, ik hou van je' (na anderhalve weekquote:Op maandag 6 juni 2005 20:36 schreef TheVulture het volgende:
val er net in, al iets spectaculairs gebeurd?
"Deze lokatie wordt alleen maar mooier door jou, Ik had het niet beter kunnen zeggen"quote:
Ik verwacht niet alleen geketst.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef RubberenRobbie het volgende:
Na de reclame afwachten of Koen en Kelly geketst hebben...
Dennis zo oninteressantquote:
Ik geloof ook dat er soundtrack van Jaws hoorde bij het beginquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Serieus, als mijn vriend zo zou slijmen als Sven op die katamaran doet, had ik 'm allang die baai ingeslingerd..
Dat was Lieke niet, dat was Terence!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:00 schreef amaranta het volgende:
Waarom kreunen die vrouwen toch zo? Hebben ze ergens last van?
Sally en Sergequote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef BloodyLotte het volgende:
KUT, lette niet op. Wie waren dat in het zwembad?
Saskia Sally en Sergequote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef BloodyLotte het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Stond Gaby daar nou zonder 'bikinitopje' ?
Die gespierde rotterdamse aap en sally.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat heeft Sven toch echt zelf gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:08 schreef amaranta het volgende:
Jij hebt de relatie van Sven en Sally kapot gemaakt, en nu jank je! HET IS NIET EENS JE VRIEND
Ja maar ik wil die beelden ook wel zienquote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef amaranta het volgende:
Balen he, Roweentje...
Gaby had dr natte poes in dr broekje moeten houden! SLETquote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat heeft Sven toch echt zelf gedaan
Zij was niet de enige.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die gespierde rotterdamse Haagse aap en sally.
Dan dacht je dat verkeerdquote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh? Is ie Haags? Ik dacht rotterdams.
En Ilkaquote:Op maandag 6 juni 2005 21:13 schreef amaranta het volgende:
Het zijn allemaal sletten!
Behalve Olijfje
Geweldig toch, blijft er wat te lachen voor ons over,quote:
Die Sven trouwens ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
TerenceGoeiedag zeg. Wat een bord voor z'n kop.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Geweldig toch, blijft er wat te lachen voor ons over,
Terrence kan er ook wat van trouwens
Ik ben al begonnen met lachen tijdens dat voorstukjequote:Op maandag 6 juni 2005 21:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dadelijk wordt het helemaal lachen, gieren en brullen als hij naar Sally gaat.
Ik vorige week al bij de teaserquote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met lachen tijdens dat voorstukje.
hear hearquote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met lachen tijdens dat voorstukje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |