Niet zeuren!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:09 schreef -Mzraki- het volgende:
Dddddrrrridddrrrddddriiiiil
Ja, ze zijn bij de buren aan het drillen/boren,.
En aan de overkant met een kantenmaaier bezig, hmm, lawaai,.
Tuurlijk mag je komen en ik ben je toch niet over geslagen met mailenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Niels, BBQ?
Ben ik ook uitgenodigd, en zo ja; mail?.
Vast niet, Niels presteerd het zelf ook wel eens om vrijdagmiddag aan te kondigen dat er vrijdagavond een feest is ofzo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:41 schreef DearPrudence het volgende:
Ennihow.. Niels, bbq klinkt wel leukDus ik heb een vermoeden dat ik kom.
Ben ik te laat?
Een vermoedenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:41 schreef DearPrudence het volgende:
Ben ik te laat?
Iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vast niet, Niels presteerd het zelf ook wel eens om vrijdagmiddag aan te kondigen dat er vrijdagavond een feest is ofzo.
Welles, hier wel.quote:
Niet te laat, leuk dat je komt, maar ik moet voor morgen ochtend een ja of een nee hebbenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:41 schreef DearPrudence het volgende:
Ben ik te laat?
Probeer eens via mijn normale IP, het eerste dat ik kan verzinnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
cache.
je bak doet het niet, cel4 is ook down.
Welles.quote:
Whatevah!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Probeer eens via mijn normale IP, het eerste dat ik kan verzinnen.
[..]
Welles.
Ik zei: 'Hier doet ie het wel.'
En hier werkt het ook prima.
Werkt het nu weer wel?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Werkt het nu weer wel?
(Router resetten en alles opnieuw forwarden.)
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:57 schreef NerdoNielso het volgende:
Esme, zou ik dat 3e deel een keer van jou mogen ontvangen? 1e en 2e lijken me ook wel aardig om te lezen, maar dat 3e wil ik echt lezen
Any time, het is nou eenmaal een erg interessant onderwerpquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:44 schreef DearPrudence het volgende:
Jippie! Dit keer ben ik écht over de helft!
Hoe kun je zien of een groot getal een priemgetal is?
Hoe weet je dat er oneindig veel priemgetallen zijn?
Waarom spelen priemgetallen een grote rol in de codering van berichten?
Heb de eerste twee af!
Ruben, I owe you!
Dat is een mooie afsluiter, had ik idd ook gister al gelezen, stond onder die quote van Euclides ofzo toch?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:28 schreef DearPrudence het volgende:
"God may not play dice with the universe, but something strange is going on with the prime numbers"
Euler, niet Euclidesquote:Opmerkelijke citaten
"Mathematicians have tried in vain to this day to discover some order in the sequence of prime numbers, and we have reason to believe that it is a mystery into which the human mind will never penetrate." — Leonhard Euler
"God may not play dice with the universe, but something strange is going on with the prime numbers." — Paul Erdős
oui.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is een mooie afsluiter, had ik idd ook gister al gelezen, stond onder die quote van Euclides ofzo toch?.
[..]
Euler, niet Euclides.
quote:Er zit een Surinamer, een Marokkaan en een Antiliaan in een auto, wie rijdt er?
de Politie
quote:Een man komt na het weekend op zijn werk aan met een kanjer van een blauw oog. Zijn collega's: "Wat is dat, ergens ruzie gehad?"
"Nee, mijn vrouw heeft me geslagen met een zak patat uit de diepvriezer," zegt de man.
De collega's: "Met een zak patat uit de diepvriezer???"
De man: "Ja, ik zag mijn vrouw voorovergebogen bij de diepvriezer staan en kon me niet houden, trok haar rok omhoog, haar slip opzij en je raad het al!! Slaat ze me daar met een zak patat op mijn oog!!"
De collega's: "Wat naar joh, vind ze dat niet fijn dan?"
De man: "Jawel, maar niet in de Aldi"
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zoek dat maar mooi zelf uit ja!
Pieter zal hem wel kunnen waarderen denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
oui.
Die als afsluiter doen dan?
De beste van de klasquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pieter zal hem wel kunnen waarderen denk ik.
Paint!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef NerdoNielso het volgende:
Weet iemand een simpel fotobewerkingsprogramma voor de computerleek?
Hangt er nogal van af wat je wil...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef NerdoNielso het volgende:
Weet iemand een simpel fotobewerkingsprogramma voor de computerleek?
Dat ken ik ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hangt er nogal van af wat je wil...
Is trouwens weer lekker, als iemand aan jou vraagt: 'Je zit toch veel achter de PC, speel je alleen spelletjes of weet je er ook wat van?' Moet je dus ALTIJD nee zeggen... anders kan je weer dingen gaan fixen(Nu m'n trainer dus, ach, ik wil die PC wel opnieuw installeren, no problem, alleen moet ik waarschijnlijk ook backups regelen enzo, dat is lastiger
)
Btw, ik wil wel weer 's dvd'tjes gaan bestellen, heb er ook nog maar iets van 10... als we met z'n drieeen (?) bestellen vallen de verzendkosten wel mee...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef MrAli het volgende:
Ow Niels, kan jij morgen even 10 lege dvd's mee naar school nemen?
Zal ik doenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef MrAli het volgende:
Ow Niels, kan jij morgen even 10 lege dvd's mee naar school nemen?
Dat begint tenminste ergens op te lijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zal ik doen
rondje rennen was wel weer verfrissend...
Industrie terrein af, haven op, haven af, achter dijk tot aan het einde van skil... het dorp in, langs thomas z'n huis, over het mieland, langs van Sambeek en weer thuis![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat begint tenminste ergens op te lijken
Ja, ik heb dus met Henk en Jooost die überbrug (geen stel vlotjes god dammitquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:53 schreef MrAli het volgende:
Zo, heb nu inmiddels mijn uitnodiging.
Achter Caluna dus, toen eerst onder toeziend oog van Suuz en Berit naar het eiland over een wankel bruggetje. Daar bij Jacques een eed afleggen, vervolgens onder toeziend oog van Esmé en Romke het eiland weer af, over een soort te met van serie kleine vlotjes achter elkaar. Daarna dus betalen en je enveloppe meenemen.
Btw Esmé, zijn er nog mensen in het water gevallen of heeft iedereen het droog gehouden?
En uhm, op die enveloppe stond bij iedereen een Romeins cijfer (van 1 tot 10 denk ik), wat is dat precies? Of is dat geheim?
Het woord brug is iets te veel van het goede hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus met Henk en Jooost die überbrug (geen stel vlotjes god dammit) gemaakt, als niemand eraf is gelazerd hebben ze er vast nog het één aan veranderd, want zoals hij eerst was?
.
Anyway, BED!
Keek daar net even rond, maar dat is niet bepaald slim, 25 dvd's voor 9 euro. Je kan er ook 100 krijgen voor 27 euro.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Btw, ik wil wel weer 's dvd'tjes gaan bestellen, heb er ook nog maar iets van 10... als we met z'n drieeen (?) bestellen vallen de verzendkosten wel mee...
www.opus.nl -> 25 platinum DVD+R 8x, 9 euro... en 4,75 verzendkosten... zullen we?
Goed idee.quote:
Ik begin ook al aardig door mijn DVD voorraadje heen te rakenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Btw, ik wil wel weer 's dvd'tjes gaan bestellen, heb er ook nog maar iets van 10... als we met z'n drieeen (?) bestellen vallen de verzendkosten wel mee...
www.opus.nl -> 25 platinum DVD+R 8x, 9 euro... en 4,75 verzendkosten... zullen we?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |