Hoppa !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef Ballicious het volgende:
Knalluh!
www.sate-saus.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:36 schreef snellejelle het volgende:
hee allen!ff een vraagje, ik vind dat ik eigenlijk geen recht meer heb op een vermelding in de OP...loop immers geen stage meer
Vrouwen mogen dat, mannen die dat doen zijn homoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oke dan![]()
En ik noem mn autootje ook mn schattie.. nog steeds kapot![]()
thnx dat ik een uitzondering ben![]()
Hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dat, mannen die dat doen zijn homo![]()
wat is er dan met je auto?
dank je.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oke dan![]()
En ik noem mn autootje ook mn schattie.. nog steeds kapot![]()
thnx dat ik een uitzondering ben![]()
Zit de slang los? Of is ie echt gebroken/gescheurd?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha
nou nogsteeds de aansluting van het slangetje van de koelvloeistof...![]()
vooruit danquote:
Wat heb je met dat woord vanochtendquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dat, mannen die dat doen zijn homo![]()
jeejquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
vooruit dan
ook jij een belabberde morgen toegewenst
Loop stage bij ICT bedrijf in het midden van het land.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waar loop je stage in wat doe je?
ben nu toch met de OP bezig
Hij voelt zich ertoe aangetrokkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat heb je met dat woord vanochtend
Ben er gisteravond achter gekomen dat een studiegenoot al jaren lang homo blijkt te zijn, maar dat nooit verteld heeft. Totdat hij van de week de liefde verklaarde aan een goede vriend van me (die trouwens geen homo is).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat heb je met dat woord vanochtend
Mail checkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:42 schreef Geitje82 het volgende:
Forum Rules:You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
![]()
dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben er gisteravond achter gekomen dat een studiegenoot al jaren lang homo blijkt te zijn, maar dat nooit verteld heeft. Totdat hij van de week de liefde verklaarde aan een goede vriend van me (die trouwens geen homo is).
Nou de aansluiting is helemaal versleten en weggerot zeg maar dus de slang zelf is in orde.. maar ja liever een nieuw slangetje dan zo'n aansluiting..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zit de slang los? Of is ie echt gebroken/gescheurd?
yo..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben er gisteravond achter gekomen dat een studiegenoot al jaren lang homo blijkt te zijn, maar dat nooit verteld heeft. Totdat hij van de week de liefde verklaarde aan een goede vriend van me (die trouwens geen homo is).
is goedkoper en makkelijker te vervangenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou de aansluiting is helemaal versleten en weggerot zeg maar dus de slang zelf is in orde.. maar ja liever een nieuw slangetje dan zo'n aansluiting..
Dat is niet zo mooi, dus alles moet vervangen worden. Dat is een duur geintje...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:44 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou de aansluiting is helemaal versleten en weggerot zeg maar dus de slang zelf is in orde.. maar ja liever een nieuw slangetje dan zo'n aansluiting..
Denk t.. naja ze gaan proberen echt alleen het ene ding wat stuk is te vervangen, hopen dan het lukt!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi, dus alles moet vervangen worden. Dat is een duur geintje...
Is goed, werk ze..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Denk t.. naja ze gaan proberen echt alleen het ene ding wat stuk is te vervangen, hopen dan het lukt!!
MAar goe dik ga weer ff an die arbeit! Zit hier ten slotte voor 6,30 per uur, dan moet je wel wat doen he...![]()
doelpuntquote:
zou mooi zijn ja, maar helaas, die hebben iets meer kansen nodigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef Diovarus het volgende:
[..]
doelpunt
als het NL elftal ook zo makkelijk scoort
werksequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Denk t.. naja ze gaan proberen echt alleen het ene ding wat stuk is te vervangen, hopen dan het lukt!!
MAar goe dik ga weer ff an die arbeit! Zit hier ten slotte voor 6,30 per uur, dan moet je wel wat doen he...![]()
Niet iedereen is zo goed als ikquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zou mooi zijn ja, maar helaas, die hebben iets meer kansen nodig
plank in je broek werkt ook primaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik peins er niet over.
Ik slik wel een vork in
Heb ik tralies voor mn reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |