Wat een amateur he die dopquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ze staat al in de OP![]()
Alleen avatar niet![]()
Mijn slapende foto is heel lief hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was medelijden na het zien van je foto, daar was niets liefs aan![]()
staat allang in de OP, ik loop stage in Delfzijl bij een parallelhandel bedrijfquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Somegirl, ik ben bezig je in de OP te zetten, maar waar loop je stage? en wat doe je daar?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik werd er onpasselijk vanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn slapende foto is heel lief hoor![]()
Zeg maar dat ik haar ook misquote:
Je was er als 1 van de eerste!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef somegirl het volgende:
[..]
staat allang in de OP, ik loop stage in Delfzijl bij een parallelhandel bedrijf
GMTA again, 't moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat een duidelijkheid ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Ze staat al in de OP![]()
Alleen avatar niet![]()
hmm je zei anders iets wat goed klopte met wat ik op dat moment aan het doen was. Ik was in mijn verslag aan het schrijven over mn communicatieve vaardigheden. ik had het net over notuleren. Je zit toch niet stiekem in mn pc te kijken hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ tear
muisje mist je zegt ze.....
@ goddess... ik lulde maar wat....
@ iedereen moest gvd werke
Duidelijker kan niet toch ?quote:
Waar gaat dit heen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
GMTA again, 't moet niet veel gekker worden
Oceaan is nu nog heel koud om in te zwemmen hoor.... maar dat moet jij als visser toch wel wetenquote:
Miss had ie z'n bril niet op dus was hem nix opgevallen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Anders had Brillo dat toch allang gezegd?
handelen ze ook seriel dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef somegirl het volgende:
[..]
staat allang in de OP, ik loop stage in Delfzijl bij een parallelhandel bedrijf
Newbiesquote:
Denk dat dit dan onder de categorie stom toeval valt...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmm je zei anders iets wat goed klopte met wat ik op dat moment aan het doen was. Ik was in mijn verslag aan het schrijven over mn communicatieve vaardigheden. ik had het net over notuleren. Je zit toch niet stiekem in mn pc te kijken he
net zoals gisteren.. omhoog de berg op om daarna te vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |