moet zeggen dat t vandaag ook weer snel gaat hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:19 schreef Megter het volgende:
[..]
11 topics op een dag, deeltje vol in 31 minuten
toen was ik er ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gisteren hadden we maar iets van 6 topics ofzo ...
ook jij een belabberde morgen toegewenst!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
wordt in de volgende OP geregeld door Doppie![]()
Hoe vaak moet ik je nou nog uitleggen dat 10.20 geen tijd meer is om Mogguh te zeggenquote:
Itt gister, toen zaten de meesten er doorheen....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
moet zeggen dat t vandaag ook weer snel gaat hoor!![]()
Ben ik wel met haar eens.quote:Ze is een NSB-er geworden en ze pleit ervoor om dit stage topic te sluiten
aaah sweetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:18 schreef somegirl het volgende:
[afbeelding]
megter......... mag ik met m'n plaatje in de OP???????
En als hij het verpest zorg ik er persoonlijk voor dat hij z'n stage niet haalt!quote:
Gisteren had ik er inderdaad ff geen zin inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Itt gister, toen zaten de meesten er doorheen....
mijn cup-a-soep is optijd afgeleverdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:20 schreef Ballicious het volgende:
Kut, m'n soep heeft vertraging realiseer ik me nu.
sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef IJlien het volgende:
Jitz is niet in de ontkenningsfaseniet zo tegen jitz..
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:21 schreef IJlien het volgende:
Jitz is niet in de ontkenningsfaseniet zo tegen jitz..
Wij gaan dat wel ff beoordelen he megter... als pro OP makersquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
En als hij het verpest zorg ik er persoonlijk voor dat hij z'n stage niet haalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |