Merisse, dat ziet er goed uit
![]()
elk jaar op huwelijksreis!
Meid, goed van jou dat je je leven een positieve wending hebt weten te geven. Oa. een nieuwe auto maakt het inderdaad niet goed, maar het geeft je vast een positieve boost, elke keer als je er in stapt (en dat is waarschijnlijk dagelijks?!). Jezelf een beetje kietelen kan zeker geen kwaad. Alle beetjes helpen.
Ik merk dat ik een beetje bewuster leer te genieten van dingen die je als ouders niet zou kunnen doen. Op vakantie hebben we met volle teugen van elkaar kunnen genieten en alleen gedaan waar we zin in hadden.
Dus, om maar in de kietelsfeer te blijven, de volgende vakantie begint zich in mijn hoofd alweer te vormen
Wat betreft onze MMM, ik ben nog steeds negatief t.a.z. een 4e keer IVF. Ik wil die spanning en al die toestanden (nog?) niet weer ondergaan. Achteraf realiseer ik me pas wat het allemaal met me gedaan heeft en het lijkt erop dat het punt genoeg = genoeg is bereikt. Maar een definitieve uitspraak doe ik nog niet...wie weet.
Met verbazing (over mezelf) heb ik naar het programma 'de biologische klok' gekeken, vooral die uitzending die over IVF ging. En dacht bij mezelf, shit, dat heb ik allemaal al 3 keer gedaan. Het hele circus. Ik vond dat heel confronterend.
Anyway, voorbehoedsmiddelen ga ik in iedergeval nooit meer gebruiken, ik let op mijn eten, slik multivitamine met foliumzuur (=routine), geniet van alles (inclusief een wijntje op z'n tijd) en reken maar nergens meer op. Op dit moment geeft dat mij rust.
Waar ik wel veel moeite mee heb is dikke buiken; ook op TV. Toevallig een stukje BigBrother gezien gisteren en ik kan er niet over uit; schandalig gewoon. Zwanger en rokend op TV, je zou ze toch!
Merisse, ik schrijf niet zo heel veel hier, maar ook ik heb veel aan je gehad op nogal wat moeilijke momenten en daar wil ik je ontzettend voor bedanken (aan meer meiden hier trouwens hoor!). Ik wens je alle goeds en vooral, veel plezier samen; dat heb je verdiend.
[ Bericht 29% gewijzigd door katinka op 14-09-2005 17:18:27 ]