Rockpalast?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:56 schreef Klingon het volgende:
Trouwens...mocht je wat gemist hebben...Rockpalast zal de komende maanden nog van alles herhalen...heb Metallica van 2 jaar geleden dit jaar zelfs al 2x gezien volgens mij...
de bands zijn op tv prima kwaliteit, op pc monitor stukken minder. Wat me vooral op viel was hoe slecht de geluidskwaliteit was...echt baggerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:02 schreef spies85 het volgende:
Als je geen wdr hebt word het zien daarvan moeilijk.
@maddog. Zijn de bands toch wel goed te zien?
Dan zie ik dat sample-tje wel tegen moet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:01 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
de bands zijn op tv prima kwaliteit, op pc monitor stukken minder. Wat me vooral op viel was hoe slecht de geluidskwaliteit was...echt bagger![]()
ik zal na mijn tentamens anders wel even een sample'tje posten
mzzzz.....geen green dayquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef Klingon het volgende:
Niet vergeten:
Sonntag auf
Montag, 20.06.2005
1.00 - 3.10 Uhr
1.00 Uhr
Rockpalast
ROCK AM RING 2005
HIM
APOCALYPTICA
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef evil-me het volgende:
dames en heren jongens en meisjes ik ben geslaagd
dat verslag komt nog steeds
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:55 schreef evil-me het volgende:
dames en heren jongens en meisjes ik ben geslaagd
dat verslag komt nog steeds
Ik zou het normaal gesproken gezellig vinden en die vrienden die mee waren zijn ook altijd wel in voor een biertjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:15 schreef Klingon het volgende:
Hmm...krijg opeens een idee. Wat denken jullie van een soort van Rock-am-Ring reunie in de vakantie? Gezellig met z'n allen naar de kroeg (met de juiste muziek natuurlijk) op vrijdagavond of in het weekend. Lekker napraten, ervaringen en ideeën bespreken voor volgend jaar (natuurlijk onder het genot van een biertje)! Lijkt me wel gezellig, en ik ben er wel voor in...![]()
Trouwens, de organisatie bekijkt of Rock am Ring volgend jaar misschien 4 dagen kan duren
Haha, die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:57 schreef evil-me het volgende:
hoi hoi check deze fotos op de rock am ring site. VEt grof
http://www.rockamring.de/img/2005photos/mLK%201506.jpg
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Klingon het volgende:
[..]
Haha, die had ik nog niet eens gezienTja, MM in Duitsland..dan vraag je erom
Onze foto's moeten nog komen, hopelijk binnenkort....
She geloof ik niet langs geweest????quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef JustJunior het volgende:
Greenday op RAR nu op MTVAls je iemand op "She" ziet crowdsurfen, ben ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |