quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef Klingon het volgende:
The_Hives: je zelfs bent heel mooi op de foto gegaan![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:30 schreef Carn het volgende:
The Hives vond ik erg tegenvallen, wat een rommelige band zeg.
preciesquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef Carn het volgende:
mjah maar ik ben ook meer van de strak geoliede metal-machines en niet van de garage-rommelpunkieder zn ding!
nu al? Er is toch niets te meldenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef evil-me het volgende:
kan er vast een rar 2006 topic worden aangemaakt
is het toch alquote:dan wordt dit napraten.
daarom opende ik in december toen een topicquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef SCS het volgende:
Zo rond december worden de eerste namen al bekend gemaakt volgens mij. Kan me iig herinneren dat ik afgelopen december al over RaR begon na te denken en ik meen dat Green Day en Slipknot en nog een paar namen toen al bekend waren.
* Hives veegt angstzweet van voorhoofdquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef Klingon het volgende:
[..]
No problemo, als ie binnen is dan stuur ik 'm eerst wel naar je op haha.
ach je opent er maar 1 hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:15 schreef evil-me het volgende:
maar maar maar
ik bedoel er zijn al onderhandelingen dus het kan al wel het 2006 topic
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:43 schreef Scheissbube het volgende:
. Billy Idol deed toch deels gedateerd aan, zijn in de pitbox gaan zitten en hebben daar verder geluisterd, het einde werd wel beter daarna.
Ik vond Billy ook errug goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Billy was voor ons juist één van de verrassingen dit jaar. Wij hebben er gewoon van genoten in de pit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |