's Avonds café in? Of zit je dan vastgespijkerd in de bios naar een of andere romantisch drama te kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kan het niet zien morgen, mijn meissie heeft een dagje weg geplanned voor mij ter ere van mijn verjaardag!
Geen idee, alles is nog een verrassing.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef Saekerhett het volgende:
's Avonds café in? Of zit je dan vastgespijkerd in de bios naar een of andere romantisch drama te kijken?
En dat Tjechië van Andorra verliest..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:06 schreef NLweltmeister het volgende:
Het wordt de week van de waarheid voor Oranje, laten we hopen dat ze 6 punten pakken,
De twee beste nummers twee gaan ook door, en daar liggen we ook voor op koers mochten we nog tweede worden.quote:anders moet er nog een beslissingswedstrijd aan te pas komen ook om zixh voor het WK te plaatsen.
Hangt van de andere resultaten af hè? Maar de kans is wel erg groot dan, met slechts 5 verliespunten in dat geval (we worden dan pas tweede als we van de Tjechen verliezen).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef ChAoZ het volgende:
Met 6 punten zijn we er dan zeker zo ongeveer zeker van dat we bij de beste 2 nrs 2 eindigen?
Tenenkrommend jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk nu ongeveer voor het eerst dat Oranjejournaal, wat een slecht programma zeg..
Hij gaat voor vuurwerk zorgen!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Jaaaa....eindelijk erkenning! THEO IN DE BASIS!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |