Ja, hallo... 7-0 is nog schandalig laag eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
7-0 tegen topamateurs. Wat een niveauverschil blijkt weer.
Pardon ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, hallo... 7-0 is nog schandalig laag eigenlijk.
Quick Boys is al sinds 23 april met vakantie man!quote:
Die hebben heus wel doorgetraint lijkt mequote:Op woensdag 1 juni 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Quick Boys is al sinds 23 april met vakantie man!
ik schat profclubs hoger in dan nationale teams..quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet. Vakantie is bij amateurs echt vakantie, die beginnen pas half juli weer. Misschien 1 x per week nog wat doen, maar verder.
En in bekerduels winnen profclubs soms al met 4-0, dus had Oranje best wat meer mogen neerzetten.
Fok ligt er zaterdag uit vanwegen een server die ververst moet worden ofzo.quote:
Ik wil er niet aan denkenquote:
Ze hebben Marnix van der Gun en Maarten Bak wel in toom weten te houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
7-0 is een prima uitslag hoor, ook al zijn ze al zes weken vrij, ze hebben vast wel een paar toernooitjes gespeeld en die keeper had iig nog een paar aardige reddingen. De echte scherpte voor de goal ontbrak en je moet tegen zo'n team zeker geen blessures riskeren.
Met een beetje mazzel is ie dan weer up.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fok ligt er zaterdag uit vanwegen een server die ververst moet worden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |