Geen sprankelende wedstrijd maar wel degelijk.Vooral de verdediging goed, geen foutjes van Heitinga, Opdam en Lucius die gewoon netjes meespeelden, zelfs Gio deed zijn verdedigende taken goed. Middenveld is zo jammer, want in potentie is dat een van de beste middenvelden ter wereld maar dat komt er al een lange tijd niet echt uit.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
Matige pot maar de punten die tellen.
Laat van Bommel en van Nistelkutje er de volgende keer er maar uit.
Beide waren behoorlijk kut
Heitinga was gewoon goed vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef cultheld het volgende:
Weg met Vaart, weg met Heitinga, weg met Ruud. Van Persie, Boula/Ooijer en VOH er graag voor terug.
Volgens mij liet hij Mutu lopen bij die kans.quote:
Man United is geen Oranje, die toch wel effe een tempo hoger spelen in een veel kleinere ruimte met vleugelspelers die hem beletten naar de zijkanten te draven. Heeft Ruud duidelijk telkens weer moeite mee. Tis gewoon een speler waar alles op afgesteld moet zijn, zoals Kezman.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef Skwish het volgende:
Nee hoor, genoeg geniale passes gezien van hem bij Manchester Utd.
jep.. weer 3 perfecte debuten. Theo... die gaat nog een held wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die heeft het zeker goed gedaan,net zoals Lucius en van Persie die goed inviel.
Vind ik ook. En vanwaar VoH? ipv Van Nistelrooij dan, amar ik vind dat Dirk Kuyt daar ene plek boven staat. Robben - Kuyt - Van Persiequote:
Eens.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Vind ik ook. En vanwaar VoH? ipv Van Nistelrooij dan, amar ik vind dat Dirk Kuyt daar ene plek boven staat. Robben - Kuyt - Van Persie
CT.. ik moet even een traantje laten... we zijn het eens jongen.. en niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 5 juni 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gio speelde ook een goede wedstrijd, maar de absolute held is natuurlijk Theo. Had Oranje er daar 11 van, dan werden ze op de sloffen wereldkampioen.
VOH kan prima afleggen op Van Persie, Kuyt en Robben. Houdt makkelijk 2 verdedigers bezig, is balvast en kan ook nog aardig koppen en mee verdedigen.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Vind ik ook. En vanwaar VoH? ipv Van Nistelrooij dan, amar ik vind dat Dirk Kuyt daar ene plek boven staat. Robben - Kuyt - Van Persie
Hm ja.. ipv Van der Vaart bedoel je dus.. ja wellicht. Ik blijf het middenveld toch zoiezo het misnte vinden. landzaat, Bommel, Vd Vaart... ik mis toch echt Davids als agressieve schakel tussen de verdediging en aanval. Dan kunnen daar wel twee creatieveilngen naast.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
VOH kan prima afleggen op Van Persie, Kuyt en Robben. Houdt makkelijk 2 verdedigers bezig, is balvast en kan ook nog aardig koppen en mee verdedigen.
VdV speelde alleen omdat Cocu geblesseerd is. En zo slecht deed hij het niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:31 schreef Suijk het volgende:
Bouma hoeft w.m.b. niet. Vennegoor ook niet, liever kuyt in de spits. En Bommel mag ook wel eens gaan draaien in oranje. Vdv eruit lijkt me logisch.
Doe je PSV bril 's af joh.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
Waarom zijn jullie zo anti-Vennegoor? Koller staat ook altijd in de spits bij Tsjechië.
Iedereen in dit topic die Vennegoor al vóórdat hij in dit Oranje een wedstrijd heeft gespeeld resoluut af keurt.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie zijn toch altijd die 'jullie' waar je op doelt?
Dat slaat dan weer nergens op. Vennegoor is gewoon een spits met bijzondere kwaliteiten; Klaar.quote:
Bijzonder? Hoeveel goals heeft hij gemaakt in verreweg het beste team van de eredivisie?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op. Vennegoor is gewoon een spits met bijzondere kwaliteiten; Klaar.![]()
Kromkamp? je zit dus zelfs al naar het WK te kijken? VoH die tot nu toe niet eens werd geselecteerd in de basis? Nou niet om die reden, maar dat is iig niet bepaald mijn beeldquote:Op zondag 5 juni 2005 00:27 schreef cultheld het volgende:
Kromkamp/Lucius - Boulahrouz - Opdam/Mathijsen - Gio/Bouma
Landzaat - Van Bommel - Van Persie (als '10')
Kuyt - VOH - Robben
Babel mag je zonder meer ook aan het rijtje toevoegen, eventueel zelfs Hasselbaink, misschien vergeet ik er nog wat. Van Hooijdonck lijkt me passé.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:36 schreef Stefkuh het volgende:
VoH die tot nu toe niet eens werd geselecteerd in de basis? Nou niet om die reden, maar dat is iig niet bepaald mijn beeldMet Van Hooijdonk / Makaay / Kuyt / Van Nistelrooij vrees ik toch niet dat er volgend jaar veel speeltijd zal zijn voor Lange Jan.
Pierre gaat naar NAC op advies van van Basten. Dat is geen garantie, dat niet, zeker gezien afgelopen seizoen in Breda - alhoewel we volgend jaar wel een vrijwel geheel nieuw team hebben staan -, maar ik heb met wat Galatasaray supporters gesproken die Daum (de trainer) een bosmongool vinden dattie Pierre zo heeft behandeld (NIET meer opgesteld) het laatste half jaar. Hij is daar nog altijd een held, en mits hij niet geblesseerd gaat raken zie ik hem nog wel terugkomen in Oranje. edit: al was het maar als 12e manquote:Op zondag 5 juni 2005 00:37 schreef Suijk het volgende:
Zou v. Hooijdonk nog terug in oranje komen denk je?
Aversie heb ik niet, maar in Oranje is gewoon overdreven. Als pinchhitter misschien.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap die aversie tegen Lange Jan ook niet, hij heeft dit seizoen toch wel bewezen dat hij een goede spits is.
Dit is dus echt simpel denken.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bijzonder? Hoeveel goals heeft hij gemaakt in verreweg het beste team van de eredivisie?
Ok, ik heb het idee dat zijn periode echt voorbij is, maar als ie volgend jaar bij NAC inderdaad weer erg goed speelt...wie weet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:40 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Pierre gaat naar NAC op advies van van Basten. Dat is geen garantie, dat niet, zeker gezien afgelopen seizoen in Breda - alhoewel we volgend jaar wel een vrijwel geheel nieuw team hebben staan -, maar ik heb met wat Galatasaray supporters gesproken die Daum (de trainer) een bosmongool vinden dattie Pierre zo heeft behandeld (NIET meer opgesteld) het laatste half jaar. Hij is daar nog altijd een held, en mits hij niet geblesseerd gaat raken zie ik hem nog wel terugkomen in Oranje.
Klopt, dat doet Van Nistelrooij niet als hij niet in de wedstrijd zit. Die blijft lekker op de grond liggen. Doe dan maar Venneknol, die maakt zich tenminste nuttig als hij zijn dag niet heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit is dus echt simpel denken.Vennegoor heeft veel betere kwaliteiten dan doelpunten maken. Sleuren, kopduels aan gaan en bijna altijd winnen, waardoor de bal in de ploeg blijft. Afleggen op spitsen/aanvallend ingestelde middenvelders om zich heen, die daardoor vervolgens wél scoren (Park die de 1-0 maakte tegen AC Milan in Eindhoven) en hij kan ook nog behoorlijk mee verdedigen tijdens corners van de tegenstander.
Kan hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 00:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, ik heb het idee dat zijn periode echt voorbij is, maar als ie volgend jaar bij NAC inderdaad weer erg goed speelt...wie weet.
ok.. duidelijk.. alklaarquote:Op zondag 5 juni 2005 00:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Vennegoor de ideale man zou zijn om Van Persie, Kuyt en Robben te bedienen in de 16, waardoor zij simpel kunnen scoren. Ook kan hij er voor zorgen dat de centrale verdedigers van de tegenstander zich bezig moeten houden met VOH in plaats van met andere spelers, waardoor er meer ruimte in de 16' ontstaat.
Makaay verdient gewoon een kans vind ik. Als hij zoveel krediet zou hebben als Van Nistelrooij....quote:Op zondag 5 juni 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Makaay is wat mij betreft passe in oranje. Hij is alleen maar geschikt in een counterachtig systeem. En dat systeem zal oranje nooit spelen.
Ik ben met je eens dat hij in die zin meer waarde voor het team kan hebben dan Ruud, die wat mij betreft al veel te lang de hand boven het hoofd wordt gehouden. Lees het EK-forum er maar op terug.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit is dus echt simpel denken.Vennegoor heeft veel betere kwaliteiten dan doelpunten maken. Sleuren, kopduels aan gaan en bijna altijd winnen, waardoor de bal in de ploeg blijft. Afleggen op spitsen/aanvallend ingestelde middenvelders om zich heen, die daardoor vervolgens wél scoren (Park die de 1-0 maakte tegen AC Milan in Eindhoven) en hij kan ook nog behoorlijk mee verdedigen tijdens corners van de tegenstander.
quote:Marco van Basten is de meest succesvolle bondscoach van het Nederlands elftal tot nog toe.
Van Persie is een aanvaller. Misschien als ie de 25 gepasseerd is een optie voor het middenveld.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:57 schreef cultheld het volgende:
Van Persie op het middenveld in plaats van Van der Vaart vind ik een veel beter idee. Kuyt en Robben op de vleugels en Jan VOH in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |