quote:Op maandag 30 mei 2005 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vlaar en Lindenbergh staan niet in de basis hoor, ik verwacht wel een invalbeurt van Lindenbergh. Als de stand er naar is komt Vlaar tien minuten voor tijd er ook nog wel in.
Boula, Ooier en Bouma sukkelen met blessures, Vlaar en Obdam zijn ingespeeld. Debuut zit er dik in.quote:Van Basten: 'Vlaar en Opdam samen is optie'
30/5/2005 21:44
In de aanloop naar de kwalificatieduels met Roemenië en Finland blijkt dat bondscoach Marco van Basten vooral zorgen heeft om de verdediging. 'Vlaar en Opdam achterin is wat mij betreft ook zeker een optie.'
Van Basten moest sowieso al Joris Mathijsen en Jan Kromkamp missen. Tijdens het trainingskamp in Katwijk trainde Khalid Boulahrouz apart vanwege een knieblessure, terwijl Wilfred Bouma en André Ooijer nog als twijfelgevallen te boek staan. 'Het gaat langzaam beter', bleef Van Basten optimistisch.
Er was ook goed nieuws voor de bondscoach. Arjen Robben en Rafael van der Vaart zijn hersteld van hun enkelblessure en trainden maandag voor het eerst volledig mee. Ook Olaf Lindenbergh was van de partij, hij voegde zich als laatste bij de groep na het afvallen van de geblesseerde Phillip Cocu.
Al te veel conclusies wilde Van Basten nog niet trekken vijf dagen voor de interland tegen Roemenië. 'Natuurlijk hebben we bepaalde ideeën over hoe we zaterdag willen spelen. Maar we moeten eerst maar eens afwachten wie er allemaal fit zijn.'
'Die problemen kunnen ook een uitdaging zijn. Meestal gebeuren er dan juist mooie dingen. Doordat we met een grote groep trainen, hebben we ook veel keuzes. Vlaar en Opdam samen achterin is wat mij betreft ook zeker een optie.'
Verrassendquote:Op maandag 30 mei 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
het zou wel verassend zijn
Clarence de Bedelaar.quote:Van Basten wil Seedorf niet
Clarence Seedorf heeft Marco van Basten er niet van kunnen overtuigen een international te zijn.
De middenvelder van Milan vroeg zich onlangs hardop af waarom Van Basten hem niet opriep.
Van Basten: ,,Mijn keuze ten aanzien van hem is niet veranderd. Andere spelers doen het op zijn positie goed en presteren beter dan hij. En ik bepaal uiteindelijk wie er bijkomt - niet hij.''
Ik weet niet zo zeker of Van Bommel wel in de basis start, Van Basten is (gelukkig) niet zo fan van hem. Ik zie eerder Van der Vaart starten, of desnoods Lindenberghquote:Op maandag 30 mei 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ik denk
sar
Melchiot Boulahrouz Bouma vBronckhorst
v Bommel Maduro Landzaat
Kuijt Van Nistelrooij Robben
Verder zullen Babel , van Persie denk ik invallen
En dat geloof je zelf ?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet niet zo zeker of Van Bommel wel in de basis start, Van Basten is (gelukkig) niet zo fan van hem. Ik zie eerder Van der Vaart starten, of desnoods Lindenbergh![]()
Stam en De Boer ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:44 schreef wolfrolf het volgende:
Bergkamp moet opgeroepen worden
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet niet zo zeker of Van Bommel wel in de basis start, Van Basten is (gelukkig) niet zo fan van hem. Ik zie eerder Van der Vaart starten, of desnoods Lindenbergh![]()
En daarna tegen finland. Die beide winnen en we zijn weer eens direct geplaatst. Dat is lang geleden zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
Ja plus het feit dat de Tsjechen en Roemen nog tegen elkaar spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |