quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:37 schreef Grobbel het volgende:
Hackensaw Boys.
damn... ik dacht dat ligt veel te veel voor de hand, omdat je het daar gisteren in het LL-topic over had...quote:
Ik dacht, ik stel een simpele vraag omdat niemand een vraag stelde, anders was het zo stilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
damn... ik dacht dat ligt veel te veel voor de hand, omdat je het daar gisteren in het LL-topic over had...![]()
Wat stom! Gods & Monsters!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:12 schreef peaceman het volgende:
I am kloot ?
Zo makkelijk kan het soms zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:12 schreef peaceman het volgende:
I am kloot ?
Die bedoelde ik wel... in mijn bericht staat niet dat het een gerucht is....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:29 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik had ook wat gelezen van The Cure, maar dat scheen een gerucht te zijn
Even snel een kijkje genomen op The Cure website en inderdaad, daar staat een bevestiging...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die bedoelde ik wel... in mijn bericht staat niet dat het een gerucht is....
http://www.3fm.nl/page/muzieknieuws/52171/
P2F +1
quote:Het scheelde weinig of we hadden vannooit meer iets vernomen. "De laatste jaren had ik steed meer problemen met mijn stem. Mijn bereik werd minder en ik werd hees. Anderhalf jaar geleden werd er een blaasgezwel ontdekt op één van zijn stembanden. Ik dacht echt dat het met mijn carriére gedaan was."
Aloha, november 2000
quote:
Helaas nietquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Hans Vandenburg
Was best makkelijke vraag vond ik, heb ze maandje of 2 terug nog live gezienquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:52 schreef cafca het volgende:
[..]
tuurlijk
DD +1
die daisyduke weet ook echt alles he?
+1 peacemanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:03 schreef peaceman het volgende:
Dan heb je het over The Nits
Uiteraard! Neleos +1quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:15 schreef Neleos het volgende:
Nescio
Oei, 3 van de 4 goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:26 schreef cafca het volgende:
Henk Hofstede
Robert Jan Stips
Rob Kloet
Alex Roelofs
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |