Trouwens de meeste mensen in m'n omgeving kennen hem wel. Kan me niet voorstellen dat je niemand kent die van 'm gehoord heeft...of ken je niemand die in muziek is geinteresseerd?
Het is gewoon een lieve huisvader in zijn vrije tijd, alleen heeft jammer genoeg de amfetamine een beetje veel vat op 'm gehad.
quote:Staat een heel lang verhaal over in het boekje wat bij de Black Sabbath - Reunion cd zat, best interessant om te lezen, sommige dingen zijn echt helemaal te gek voor woorden.
Op zondag 14 oktober 2001 21:40 schreef ullie het volgende:
Hij schijnt in de jaren 70 zoveel drug tot zich genomen te hebben dat ie zich niets kan herinneren tussen 1973 en 1978 ofso. Geen wonder dat ie er niet helemaal gezond uitziet...
quote:das die van what if god was one of us ofzo toch
Op zondag 14 oktober 2001 21:30 schreef Imi het volgende:
mag het ook Joan Osborne zijn?
quote:Die heet Down to earth en hij komt 16 oktober in de VS uit. Het nummer Gets me through is al op tmf geweest hoorde ik.
Op zondag 14 oktober 2001 21:30 schreef justkimming het volgende:
Ik heb gehoort dat hij net een nieuwe cd uitheeft, maar weten jullie ook hoe die heet?
quote:jep, klopt
Op zondag 14 oktober 2001 21:44 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
das die van what if god was one of us ofzo toch
offe zit ik nou vaud?
quote:The Wizard, War Pigs, Sweet Leaf, en Iron Man vind ik toch ook wel erg koel.
Op zondag 14 oktober 2001 22:12 schreef Theeboon het volgende:
Noem eens een retevet Black Sabbath nummer.
Echt moddervet, het bruutste nummer van ze met de vetste groove.
quote:Nou, probeer de nieuwe single eens van 'm, Gets Me Through. Die vind ik erg goed en met een gigantisch goede gitaarsolo (Zak Wylde, dus wat wil je). Kijk morgen eens op TMF op Rockzone of Wet & Wild of de clip voorbij komt, die is ook erg goed.
Edit - oh, je had het over Black Sabbath
jammer dat deze mensen door blijven gaan terwijl ze eigenlijk al overleden hadden moeten zijn
dit omdat
legendes doorgaans niet meer leven
en
er meer drugs, alcohol en andersoortige genotsmiddelen in gekieperd zijn dan je ooit op het journaal zult zien
quote:Iron Man, Paranoid, War Pigs, Psychoman, Fairies Wear Boots, Dirty Women
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |