Nooit Donnie Darko gezien, pyl? Heb je toch echt wat gemist. Een van de sensaties op filmgebied van de afgelopen jaren. De theorieën van Stephan Hawking in anderhalf uur film verwerkt:quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef pyl het volgende:
Is Donnie Darko die film met dat konijn?
Nope.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef Bolkonsky het volgende:
Tokay: een schrijvert?
Geen kok.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:53 schreef pyl het volgende:
Ik denk een kok.
Why are you wearing that man's suit?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef pyl het volgende:
Is Donnie Darko die film met dat konijn?
Is die dood, dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Z het volgende:
Paul Huf?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Z het volgende:
Paul Huf?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef pyl het volgende:
Mr_anonimous heeft me die film met dat konijn ooit eens beschreven, en erbij gezegd dat ik die inderdaad moest zien.
Toevallig kwam-ie een paar weken later op tv. Dus ik zeg tegen mevrouw pyl: 'dat schijnt een goede film te zijn'. 'O ja?', zegt ze, 'waar gaat-ie dan over?' 'Mmmm...tja, over een konijn in de ruimte, of zoiets', moest ik bekennen.
Drie keer raden waarom ik die film niet gezien heb.....
a) Mevrouw pyl regelde nog die avond voor jou een afspraak bij een psychiater?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef pyl het volgende:
Toevallig kwam-ie een paar weken later op tv. Dus ik zeg tegen mevrouw pyl: 'dat schijnt een goede film te zijn'. 'O ja?', zegt ze, 'waar gaat-ie dan over?' 'Mmmm...tja, over een konijn in de ruimte, of zoiets', moest ik bekennen.
Drie keer raden waarom ik die film niet gezien heb.....
Of bedoel je Cartier-Bresson (oid)?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:01 schreef Bolkonsky het volgende:
Crasson (oid)?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:05 schreef Tokay het volgende:
a) Mevrouw pyl regelde nog die avond voor jou een afspraak bij een psychiater?
b) Mevrouw pyl zei: wordt het niet eens tijd om de hond uit te laten?
c) Mevrouw pyl weigert films met konijnen te zien na die afschuwelijke scene uit Fatal Attraction?
Niet Crasson, noch Cartier Bresson.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:01 schreef Bolkonsky het volgende:
Crasson (oid)?
Daarvan ken ik alleen Govert de Roos.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet Crasson, noch Cartier Bresson.
Een Amerikaanse fotograaf... naaktfotografie en glamour/society.
Pirelli kalender.
Ik lach. Heel hard.quote:
Ben jij een man dan???quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:12 schreef Bolkonsky het volgende:
Doet het afbreuk aan mijn mannelijkheid dat ik er niet meer ken?
Zie je wel? Leerzaam hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:17 schreef Tokay het volgende:
Ben jij een man dan???
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |