Ja ja, zonder meneer Roodbol zaten wij nu niet gezellig te RJPvD-en!quote:
Ik wil niet veel zeggen, maar m.i. ben ik de enige Oldby in dit gezelschap....quote:
Wees er maar trots op, pyl.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:17 schreef pyl het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar m.i. ben ik de enige Oldby in dit gezelschap....![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar m.i. ben ik de enige Oldby in dit gezelschap....![]()
Ok pyl, voor jou dan speciaal vandaag een hele lastige oldbyquote:Op maandag 30 mei 2005 23:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, ik ben het zelf...quote:Op maandag 30 mei 2005 23:19 schreef Fokkedop het volgende:
Ok pyl, voor jou dan speciaal vandaag een hele lastige oldby
[afbeelding]
Weet je nog wel... oudje?quote:
Eerst nog die van jou, dacht ik....quote:Op maandag 30 mei 2005 23:19 schreef Gizzer het volgende:
(game on?)
Mmm...zijn doopakte?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:21 schreef Gizzer het volgende:
wat voor nadere info zou je willen krijgen?
Hij ontwierp het meest verkochte type vliegtuig dat ooit door een Nederlandse constructeur is ontworpenquote:
Ja, jij weet de mensen wel voor iets warm te krijgen!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:23 schreef Fokkedop het volgende:
George Slosson! Was bekend hoogleraar geloof ik. zo boeiend echt!
En dat vliegtuigtype heet naar hem?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:24 schreef Gizzer het volgende:
Hij ontwierp het meest verkochte type vliegtuig dat ooit door een Nederlandse constructeur is ontworpen
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, jij weet de mensen wel voor iets warm te krijgen!
![]()
Nou pos, dan voor de tweede keer vanavond:quote:
ga jequote:Op maandag 30 mei 2005 23:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou pos, dan voor de tweede keer vanavond:![]()
![]()
nee heb laat 2 dgn, 6.30 opquote:Op maandag 30 mei 2005 23:44 schreef pyl het volgende:
Even serieus: moet jij niet om 04.00 uur op?
Trusten pos, als je deze dame hoort slaap je niet meer vanacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |