abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27573143
Ter verduidelijking. Het is niet mijn megalomanie, maar sjuuuns zieligheid die in die laatste bijzin doorklinkt, in een reactie aan een andere bekende ontkenner van genocides annex gebande Fok!ker. Beide ontkenners zijn ervan overtuigd dat ze geband zijn, omdat ze geen vrienden hebben in de crew. Hierdoor kan de ene entiteit ook meer doen en zeggen dan de andere entiteit. Dit is uiteraard ook de reden waarom die Gek veel meer kan zeggen en doen dan willekeurig welke andere kloon op dit forum.
Daarbij komt dus dat
quote:

Sjun :: 01 juni 2005 14:18
--------------------------------------------------------------------------------
Ha die ...

Sympathiek van je dat je me een hart onder de riem komt steken al voel ik me niet in een val gelokt. Ik vond het nodig Ryan3 publiek tot de zoveelste theatrale toeschrijving te verleiden en hij tuinde er prachtig in. De ban die volgde onderstreepte voor mij nog eens extra de hypocrisie van de zaak. Sportief dat de FA’s de hele draad gewoon hebben laten staan zodat ieder zelf kan bekijken hoe banwaardig mijn bijdrage aan deze voortschrijdende inzichtsverwerving was.

Evenals jij geloof ik dat bekenden op FOK! wat meer krediet hebben. Motieven van bekenden zijn immers eenvoudiger in te schatten dan motieven van onbekenden. Onbekend maakt onbemind in geval van een conflict. Daarbij komt dat de gebruiker Ryan3 wat meer hits voor de website van FOK! oplevert dan de gebruiker Sjun.
Wat kan de wereld toch kinderlijk eenvoudig in elkaar zitten hè. .
I´m back.
pi_27574480
Wat is nou eigenlijk het doel van dit topic? Gaat er wat uitgesproken worden of blijft het bij emmertjes met modder gooien? Wellicht is het helemaal niet mijn zaak hoor, maar ach, ik bemoei me er gewoon mee.
pi_27574592
Ryan... geef de exacte link van dit stukje op de weblog. Het was toch op zijn log ?
Klik bij het topic op "reacties" en dan krijg je een nieuwe pagina met de juiste link in het adresbalk

Zozo.
Dus Sjun bekent dat hij bewust de holocaustleugenaar speelde.
Twee bekentenissen in één.
Voor mij hoeft er geen ban te zijn voor de holocaustleugen opzich, wel voor het getrol en het antisemitisme wat vaak mee komt.
In dit geval bekent de troller dat hij trolde..ergo ... ban is terecht.
Maar wat wilde Sjun dan met de reacties die komen op de trol.?
Dan hard schreeuwen dat hij slachtoffer is ?

Maar het blijft dubbel-draaikonten..
Ik krijg toch het idee dat hij werkelijk tussen de regels door zei en ook zo van mening was (in die bewuste posting) dat het gas Zyklon B niet voor vergassing van mensen op miljoenenschaal werd gebruikt.

.
pi_27575322
Laatste reactie op deze pagina.

Poeh en wat sjuuun werkelijk wilde is vrij onduidelijk. Gewraakte post in Holocaustbantopic was ook niet aan mij gericht maar aan RM-rf. Wat ik afleid is dat sjuuun en lucy een weddenschapje om een fles port met elkaar aangingen ogv dat bewuste antwoord aan RM-rf, dat volgens sjuuun weliwaar controversieel was maar zeker geen Holocaustontkenning bevatte. Immers hij heeft het over een toeschrijving van een opiniedelict. Hieruit kun je afleiden dat sjuuun idd van mening is dat Zyklon-B in de vernietigingskampen als desinfectant werd gebruikt om de Joden te helpen.

Het geval wil dat sjuuun ook na herlezen er niet aan wil dat dit (en andere mededelingen in die post) dus een feitelijke ontkenning van de Holocaust inhouden, maar eigenlijk een soort oprekking van het debat hieromtrent.

I´m back.
pi_27577045
Nou Ryan3, je voelt je weer als een vis in het water, he! Lekker je tijd verdoen met internetrelletjes veroorzaken.
pi_27577075
Sjuuun had zijn kloon aryan8 bedoeld als kloon van mij, meen ik me te herrineren. Gedachte hierachter was dat ik omgeturnd zou zijn, maar dit dan alleen zou durven bekennen middels een kloontje. Er was immers discussie over wie aryan8 daadwerkelijk was. Zie hier. Het geinige hiervan is natuurlijk dat in de nick aryan8 duidelijk ryan voorkomt, maar dat het tevens verwijst naar de achtste ariër ofwel voor neo-nazi's Adolf Hitler. Sjuuuns gevoel voor humor. .

Met die aryan8 werd-ie ook weleens overmoedig, niemand had de briljante grap immers in de gaten en dus kreeg hij geen credits. Daarom wees hij er zelf maar op. Nou bij deze dus je welverdiende credits, sjuuun. Geweldige grap. .
I´m back.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:29:11 #157
85889 lucida
équilibre
pi_27577149
Zo mijn werkdag voor vandaag zit er weer op. Ik zal straks eens even kijken of er benevens de vele trivialiteiten nog ergens inhoudelijk op posts wordt ingegaan.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_27577220
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:29 schreef lucida het volgende:
Zo mijn werkdag voor vandaag zit er weer op. Ik zal straks eens even kijken of er benevens de vele trivialiteiten nog ergens inhoudelijk op posts wordt ingegaan.
Waar werk je dan? De sociale werkplaats?
pi_27577370
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef zodiakk het volgende:
Nou Ryan3, je voelt je weer als een vis in het water, he! Lekker je tijd verdoen met internetrelletjes veroorzaken.
Ik geef je niet graag gelijk, maar eh...
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:36:58 #160
85889 lucida
équilibre
pi_27577414
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:31 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Waar werk je dan? De sociale werkplaats?
Off-topic bij de grootste uitvoeringsorganisatie van Nederland, als voorlichter en communicatieadviseur. Van 10.00 tot 14.00 en wel 3 dagen per week. Het inkomen heb ik al een keer vermeld en daar kan ik - bescheiden als ik ben - redelijk mee rond komen.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27577500
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef lucida het volgende:

[..]

Off-topic bij de grootste uitvoeringsorganisatie van Nederland, als voorlichter en communicatieadviseur. Van 10.00 tot 14.00 en wel 3 dagen per week. Het inkomen heb ik al een keer vermeld en daar kan ik - bescheiden als ik ben - redelijk mee rond komen.
Jij als voorlichter en communicatie adviseur??? .
I´m back.
pi_27577529
quote:
Op RG's nick lopen zoeken, snaak. .
I´m back.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:40:00 #163
85889 lucida
équilibre
pi_27577531
quote:
Lekker je tijd verdoen met internetrelletjes veroorzaken.
En het fabriceren van halffabricaten en aanverwante klonen?
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:41:03 #164
85889 lucida
équilibre
pi_27577574
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij als voorlichter en communicatie adviseur??? .
Kijk je van op he?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27577589
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef lucida het volgende:

[..]

Hoeveel was dat ook weer?
I´m back.
pi_27577604
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef lucida het volgende:

[..]

Kijk je van op he?
Daar kijkt iedereen van op, lucy.
I´m back.
pi_27577612
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:40 schreef lucida het volgende:
En het fabriceren van halffabricaten en aanverwante klonen?
Doe eens een lijstje?
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:42:25 #168
85889 lucida
équilibre
pi_27577623
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar kijkt iedereen van op, lucy.
Eat your heart out baby...
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:44:22 #169
85889 lucida
équilibre
pi_27577679
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoeveel was dat ook weer?
In guldens zou het neerkomen op FL 5060,-- per maand.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27577747
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:42 schreef lucida het volgende:

[..]

Eat your heart out baby...
Ja, dat je bij het rijk of de gemeente goeie baantjes in de wacht kan slepen als je maar vriendjes hebt, had ik al van je compaan begrepen, lucy, maar dat je er tegenwoordig virtueel geen formeel onderwijs van enige betekenis voor hoeft te hebben gevolgd was mij onbekend. Maar anway dat voorzitterschap van de cliëntenraad heeft je dus niet bepaald windeieren gelegd, begrijp ik?
I´m back.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:46:07 #171
85889 lucida
équilibre
pi_27577751
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:41 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Doe eens een lijstje?
Graag verwijs ik jou in dit kader naar de weblog van sjun, alwaar een deel van de gevraagde informatie zorgvuldig is doorgelinkt.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27577783
Man ik ben echt retelui. Kun je copy pasten?
pi_27577809
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef lucida het volgende:

[..]

In guldens zou het neerkomen op FL 5060,-- per maand.
Ik ben het met sjuuun eens, die uitvoeringsinstanties zijn te kostspelig. .
I´m back.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:50:24 #174
85889 lucida
équilibre
pi_27577897
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef TheMassive het volgende:
Man ik ben echt retelui. Kun je copy pasten?
Klik gewoon op bijgevoegde link.
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:51:31 #175
85889 lucida
équilibre
pi_27577929
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben het met sjuuun eens, die uitvoeringsinstanties zijn te kostspelig. .
Ik herinner me dat ik hem die term aan de hand heb gedaan. Maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal wat meer.
het is zoals het is
non-conforming link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')