Wat kan de wereld toch kinderlijk eenvoudig in elkaar zitten hè.quote:
Sjun :: 01 juni 2005 14:18
--------------------------------------------------------------------------------
Ha die ...
Sympathiek van je dat je me een hart onder de riem komt steken al voel ik me niet in een val gelokt. Ik vond het nodig Ryan3 publiek tot de zoveelste theatrale toeschrijving te verleiden en hij tuinde er prachtig in. De ban die volgde onderstreepte voor mij nog eens extra de hypocrisie van de zaak. Sportief dat de FA’s de hele draad gewoon hebben laten staan zodat ieder zelf kan bekijken hoe banwaardig mijn bijdrage aan deze voortschrijdende inzichtsverwerving was.
Evenals jij geloof ik dat bekenden op FOK! wat meer krediet hebben. Motieven van bekenden zijn immers eenvoudiger in te schatten dan motieven van onbekenden. Onbekend maakt onbemind in geval van een conflict. Daarbij komt dat de gebruiker Ryan3 wat meer hits voor de website van FOK! oplevert dan de gebruiker Sjun.
Waar werk je dan? De sociale werkplaats?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:29 schreef lucida het volgende:
Zo mijn werkdag voor vandaag zit er weer op. Ik zal straks eens even kijken of er benevens de vele trivialiteiten nog ergens inhoudelijk op posts wordt ingegaan.![]()
Ik geef je niet graag gelijk, maar eh...quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef zodiakk het volgende:
Nou Ryan3, je voelt je weer als een vis in het water, he! Lekker je tijd verdoen met internetrelletjes veroorzaken.
Off-topic bij de grootste uitvoeringsorganisatie van Nederland, als voorlichter en communicatieadviseur. Van 10.00 tot 14.00 en wel 3 dagen per week. Het inkomen heb ik al een keer vermeld en daar kan ik - bescheiden als ik ben - redelijk mee rond komen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:31 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waar werk je dan? De sociale werkplaats?
Jij als voorlichter en communicatie adviseur???quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef lucida het volgende:
[..]
Off-topic bij de grootste uitvoeringsorganisatie van Nederland, als voorlichter en communicatieadviseur. Van 10.00 tot 14.00 en wel 3 dagen per week. Het inkomen heb ik al een keer vermeld en daar kan ik - bescheiden als ik ben - redelijk mee rond komen.![]()
Op RG's nick lopen zoeken, snaak.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef zodiakk het volgende:
Nou Ryan3, je voelt je weer als een vis in het water, he! Lekker je tijd verdoen met internetrelletjes veroorzaken.
En het fabriceren van halffabricaten en aanverwante klonen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:26 schreef zodiakk het volgende:
Lekker je tijd verdoen met internetrelletjes veroorzaken.
Kijk je van op he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij als voorlichter en communicatie adviseur???.
Hoeveel was dat ook weer?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef lucida het volgende:
[..]
Off-topic bij de grootste uitvoeringsorganisatie van Nederland, als voorlichter en communicatieadviseur. Van 10.00 tot 14.00 en wel 3 dagen per week. Het inkomen heb ik al een keer vermeld en daar kan ik - bescheiden als ik ben - redelijk mee rond komen.![]()
Doe eens een lijstje?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:40 schreef lucida het volgende:
En het fabriceren van halffabricaten en aanverwante klonen?![]()
Ja, dat je bij het rijk of de gemeente goeie baantjes in de wacht kan slepen als je maar vriendjes hebt, had ik al van je compaan begrepen, lucy, maar dat je er tegenwoordig virtueel geen formeel onderwijs van enige betekenis voor hoeft te hebben gevolgd was mij onbekend. Maar anway dat voorzitterschap van de cliëntenraad heeft je dus niet bepaald windeieren gelegd, begrijp ik?quote:
Graag verwijs ik jou in dit kader naar de weblog van sjun, alwaar een deel van de gevraagde informatie zorgvuldig is doorgelinkt.quote:
Ik ben het met sjuuun eens, die uitvoeringsinstanties zijn te kostspelig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef lucida het volgende:
[..]
In guldens zou het neerkomen op FL 5060,-- per maand.![]()
Klik gewoon op bijgevoegde link.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef TheMassive het volgende:
Man ik ben echt retelui. Kun je copy pasten?
Ik herinner me dat ik hem die term aan de hand heb gedaan. Maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal wat meer.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben het met sjuuun eens, die uitvoeringsinstanties zijn te kostspelig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |