kep al een half jaar een (hele lange) piercing in mijn wenkbrauw,....
nooit problemen mee gehad, maar ook eigenlijk nooit moeite gedaan met schoonhouden (nogal snelle genezer)
het uitgroeien kan komen als je een dikker staafje neemt.. geen idee meer wat de diktes waren, maar ik heb een dunnere...
ik had 2 maanden lang een lip-piercing (links in mijn onderlip) gehad...
maar omdat ik naar de tandarts moest had ik hem voor de zekerheid er ff uitgehaald..
na de verdoving was me hele lip dikegeworden.. en natuurlijk had ik het geluk dat na het afzwellen de plek van mijn piercing dik bleef....dat ding niet meer paste en begon dicht te groeien
![]()
*snik*
vergeet het uitrekken van je lip...die poging deed nog veel pijner dan de piercing zetten (auwauw) en heb ik halverwege ook maar opgegeven....
gelukkig vondt het vrouwtje van freeway het een beetje lullig gegaan (en best logisch dat ik hem eruit had gehaald) en mag ik hem gratis opnieuw laten zetten over 2 weekjes...
(stom was wel dat mijn tandarts zei dat het niet nodig was geweest... mjah leek mij wel met die grote ring in mijn bek haha)
tong zou ik nooit doen (bang voor smaakverlies,infecties,enz) maar daarnaast kan ik het niet omdat mijn tong vastzit... je weet wel... dat snijden ze normaal los bij je geboorte, maar ik had al ademmoeilijkheden blabla... dus dat zit nog vast (nee nooit klachten bij zoenen...integendeel
![]()
)
wenkbrauw voelde ik niks van het zetten... en verder nooit echt lastgehad...
Lip bleef soms vastzitten en draaien deed ervan deed soms btje pijn....Bij het zetten kreeg ik het wel ff warm..want dat deed vreselijk pijn.. maar dat is maar een paar seconde natuurlijk
![]()
hoop dat mensen wat met mun ervaringkies kan