Ja, de Baarn tip was van mij. Het scheelt echt aanzienlijk in huizen prijs en ligt centraal in Nederland.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Ethel het volgende:
Hallo allemaal,
Even snel een korte reactie want we hebben 2 zieke kinderen.
Maar ik wil jullie ten eerste hartelijk bedanken voor alle uitgebreide reacties! Dank zij jullie hebben wij zo wel een beter beeld kunnen vormen en kunnen we gerichter gaan zoeken en nadenken over wat wij nou belangrijk vinden.
Iemand in dit topic opperde de woonplaats Baarn. We hebben dit op funda zitten bekijken en de huizen zijn daar een stuk goedkoper dan in Bussum/Naarden. Wel is het een kwartier langer met de trein naar Amsterdam, maar daartegenover staat dat je waarschijnlijk wel kan zitten.
Morgen gaat mijn vriend Baarn verkennen.
Weet iemand nog iets meer over Baarn te vertellen? Leuke wijken? Waar moet je op letten?
Baarn komt dus ook zeker in aamerking (mits er niet teveel nagatieve berichten komen, haha).
Groetjes,
Esther
Hallo Esther,quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Ethel het volgende:
Hallo allemaal,
Maar ik wil jullie ten eerste hartelijk bedanken voor alle uitgebreide reacties! Dank zij jullie hebben wij zo wel een beter beeld kunnen vormen en kunnen we gerichter gaan zoeken en nadenken over wat wij nou belangrijk vinden.
Iemand in dit topic opperde de woonplaats Baarn. We hebben dit op funda zitten bekijken en de huizen zijn daar een stuk goedkoper dan in Bussum/Naarden. Wel is het een kwartier langer met de trein naar Amsterdam, maar daartegenover staat dat je waarschijnlijk wel kan zitten.
Weet iemand nog iets meer over Baarn te vertellen? Leuke wijken? Waar moet je op letten?
Baarn komt dus ook zeker in aamerking (mits er niet teveel nagatieve berichten komen, haha).
Hilversum, Naarden en Bussum ook, maar is even naar de achtergrond verschoven. Mijn vriend is er zaterdag geweest, en sommige delen zijn hem wel tegengevallen. Een straat (bv de veldheimerlaan), kan gedeeltelijk goed en gedeeltelijk "slecht" zijn.
We weten ook nog steeds niet of hij een auto krijgt of niet, dus dan komt mogelijk Huizen en bv Kortenhoef enzo in aanmerking.
Zo lastig allemaal. pfff.
Wordt vervolgd...
Groetjes,
Esther
Ik merk dat je erg bezig bent met welke straten goed of slecht zijn.. No offence, maar er bestaat volgens mij geen dorp of stad zonder 'n allochtonen buurt of 'n buurt waar iemand woont die psychisch niet helemaal in orde is.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Ethel het volgende:
Hallo allemaal,
Hilversum, Naarden en Bussum ook, maar is even naar de achtergrond verschoven. Mijn vriend is er zaterdag geweest, en sommige delen zijn hem wel tegengevallen. Een straat (bv de veldheimerlaan), kan gedeeltelijk goed en gedeeltelijk "slecht" zijn.
We weten ook nog steeds niet of hij een auto krijgt of niet, dus dan komt mogelijk Huizen en bv Kortenhoef enzo in aanmerking.
Zo lastig allemaal. pfff.
Wordt vervolgd...
Groetjes,
Esther
Dank je wel voor de tip! Mijn vriend is nu in Baarn (ik schreef al Bussum, haha), en tot nu toe zeer enthousiast! Hij is bij makelaars en huizen aan het bekijken. We hadden een hele leuke gezien aan de oosterstraat nr 90, maar die is natuurlijk alweer verkocht, grrr.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:28 schreef Paris1 het volgende:
Hallo Doeka,quote:
Taurus,quote:Op maandag 6 juni 2005 23:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de Hilversumse Meent! (postcode 1218 meestal..)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef Ethel het volgende:
Nou, Baarn enorm leuk, maar nu hebben we een auto. Dan is Baarn weer niet ideaal, grrr.
Nu komen bv Huizen, Muiden, Kortenhoef e.d. in aanmerking.
Wie weet daar wat over te vertellen? Wat is leuk en wat niet? Waar op letten?
Lijkt wel of overal waar we kijken dat vervolgens afgeschoven wordt. Zucht...
We blijven funda'en, alleen steeds op andere plaatsen. En ik houdt al niet zo van verandering...
Groetjes,
Esther
De hilversums meent vind iknou echt ruk. daar ehb je (bijna) niets en moet je dus voor alles naar bussum toe. Ook over de bewoners 9die ik ken dan...) ben ik niet echt te spreken....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de Hilversumse Meent! (postcode 1218 meestal..)
rustig, kindvriendelijk, en dicht bij Hilversum (8km) Amsterdam (24km) en Bussum/Naarden!
Huizen zijn ook niet al te duur
Je woont lekker rustig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De hilversums meent vind iknou echt ruk. daar ehb je (bijna) niets en moet je dus voor alles naar bussum toe. Ook over de bewoners 9die ik ken dan...) ben ik niet echt te spreken....
dichtbij het grote hilversum valt ook wel mee..... vanuit bussum ben je er natuurlijk minstens net zo snel. Maar ja, ik vind het gewoon net niks.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je woont lekker rustig.
Koophuizen zijn de betere buurten
Veel groen
Kindvriendelijk
Dichtbij het centrum van Bussum (15 mins fietsen, auto of bus)
24 Km van Amsterdam
Dichtbij het "grotere" Hilversum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |