quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:36 schreef Raenius het volgende:
Hier maar even wat fotootjes van Quinto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hijs leuk, Urnie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:57 schreef Urnie het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst sinds gisteren!![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:02 schreef AnnekeM het volgende:ik kom net tot ontdekking dat Sammie 6 tepeltjes heeft... Ze is een vrouwtje
![]()
Hebben katertjes ook 6 tepelsquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister in het asiel deze kitten uitgezocht. Ze gaat LItha heten, en komt donderdag over een week
Mensen-mannen hebben ook net zoveel tepels als mensen-vrouwen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:40 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Hebben katertjes ook 6 tepels![]()
Hoe kan dat nou dan?
Ik zie ook geen balletjes bij Sammie, die nu 13 weken oud is
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mensen-mannen hebben ook net zoveel tepels als mensen-vrouwen.
Ik geloof dat z'n balletjes zo rond vier maanden ingedaald zouden moeten zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Bij een poes zit de vagina dichtbij de anus, bij een kater zit z'n penis verder weg van de anus omdat z'n balletjes er nog tussen zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:30 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik nu weten wat voor geslacht Sammie heeft?
quote:
owwwquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:29 schreef Estate het volgende:
Nu 7 weken oud!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zie FAQquote:Dieren te koop of gratis aanbieden
Is hier toegestaan
Let wel, géén handel.
Linkjes naar marktplaats e.d. zijn niet toegestaan.
Als je een deal hebt kunnen sluiten hier in F&F de verdere afspraken met die persoon bij voorkeur onderling verder per mail/msn/icq etc.
Fok!, dus ook de moderators hier zijn NIET verantwoordelijk voor enige schade op wat voor manier dan ook aan de dieren en/of toebehoren en/of de afwikkeling van de transactie.
We vertrouwen erop dat er met de dieren zéér zorgvuldig wordt omgegaan.
ok, ik ken iemand die 5 kittens kwijt moet, maar ik hoor net dat ze allemaal al gereserveerd zijn. sowiezo had ik een foto geplaatst (komt fototopic ten goede) maar bedankt voor je uitleg.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:31 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
zie FAQ
anyway.. ik zou het niet in dit topic doen.. dit is gewoon een foto topic
(fotoos spammen mag natuurlijk wel)
Ga je toch lekker hier [Centraal] Katten mét foto's deel 20 verderquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:02 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik ben bijna kitten af
ze is 10 maanden nu *snif*
joh da's niks, de mijne lopen vliegensvlug langs m'n broek en tshirt omhoog en gaan in m'n nek liggen. Dat omhoog klimmen is niet geheel pijnloos voor mij, laat staan dat je het ziet aankomen.quote:[b]Op dinsdag 26 juli 2005 20:46
Ik heb ze nu sinds zaterdag en mijn benen liggen al open, Kobus heeft nogal de neiging in je benen te springen en dan maar telkens zijn nagels op de zelfde plek te zetten![]()
hehe, dat doet die van mij ook..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:31 schreef Sovereign het volgende:
[..]
joh da's niks, de mijne lopen vliegensvlug langs m'n broek en tshirt omhoog en gaan in m'n nek liggen. Dat omhoog klimmen is niet geheel pijnloos voor mij, laat staan dat je het ziet aankomen.![]()
Heb je verder geen poezen ? Gezelschap helpt, een 2 e kitten zou óók leuk zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:43 schreef mistermaniac het volgende:
Dat doe ik ook, hij begint net een beetje te wennen, maar nog wel steeds roepen naar mammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |