abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:47:07 #226
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_29196528
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:31 schreef Sovereign het volgende:

[..]

joh da's niks, de mijne lopen vliegensvlug langs m'n broek en tshirt omhoog en gaan in m'n nek liggen. Dat omhoog klimmen is niet geheel pijnloos voor mij, laat staan dat je het ziet aankomen.
Whehe he ik had vroeger ook eens een kitten dat als ik 's ochtends opstond dat geintje uithaalde en daar stond ik dat in een big shirt met blote benen. Dus toen deed ik als ik opstond eerst hoge rubber laarzen aan en dan wandelde ik verder
Op die manier bleef de schade nog enigzins beperkt.

pumpkin_Ruby wat een geweldig mooie kittens ga je krijgen. Ik verheug me nu al op de foto 's
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_29202133
Volgens mij staat iemand op de achtergrond heeeeeeeel druk te zwaaien met een muisje of iets dergelijks want ze kijken allemaal zo gebiologeerd naar iets, haha. Wel hele mooie katjes allemaal prachtige foto's!
pi_29289976

FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 juli 2005 @ 12:57:09 #229
862 Arcee
Look closer
pi_29290043
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:46 schreef Herkauwer het volgende:
Ik heb kittens!!
Hier volgen een paar foto's van de deugnieten

[afbeelding]
Ik presenteer u, Kobus en Ciske. Waarom? Nou, de ene is gespoten als een koe en vandaar Kobus, de ander lijkt momenteel nog een beetje op een rat
Liiiief.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29319599
hmm ik wil wel eker in de leer bij haar dan
somalies en stil zitten.. dat is nog een hele kunst
zelfs als er boven de camera met iets gezwaaid word

(hier krijg je dan eerder een aanval dan een zittende poes zegmaar)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_29321830
Oooh Estate, wat een prachtige kittens ! Ik wist dat er tegenwoordig ook Britse kortharen met point gefokt werden, en Britse langharen, maar dat in combinatie is helemaal bijzonder ! (Hoewel ik vermoed dat wat mijn vriend de tabby-freak betreft die onderste de leukste is) Maar ja, ik krijg al twee nieuwe kittens, dus hopelijk zijn we over een jaar of 15 pas weer aan een nieuwe kat toe.

Ja, voor de foto's gebruikt Danielle een stok met veertjes, maar dat hoef ik hier thuis bij die van mij ook niet te proberen, want dan zitten ze eerder op de camera dan ervoor.
Ik heb nu wat individuele foto's gehad;

dEUS (wereldkampioen zielig cq schattig kijken ):

Flynn:

Het lijkt misschien een beetje een vreemde combinatie, een (als rustig bekend staand) Birmaantje met een (zeker weten) drukke Somali, maar van de katten die we nu hebben is Mimosa heel rustig en Ernesto een druktemaker, dus we hopen dat het wel redelijk gaat mixen. En we vonden dat we het Mimosa niet aan konden doen om de twee Somali's te nemen
pi_29322116
mwah.. moet best kunnen toch?
druk en rustig samen?

al blijkt het hier ook niet de ultieme combi.. maar dat heeft meer te maken met leeftijd dan met temperament denk ik
wup is ook altijd superdruk geweest
alleen kan hij het nou eenmaal gewoon beter vinden met honden dan met katten
wat voor mij dubbel balen is..w ant ik wil zo graag een leuke hond
en euh.. tja.. wup ook.. dat weet ik vrij zeker
die vind alle honden lief.. en katten een stuk minder
maar hij kan ook niet tegen alleen zijn.. dus tja.. toen toch nog maar een kat
en ze is superlief.. en wup doet het nu een stuk beter dan in zn upje
maareh.. vriendjes.. ik zie het nog niet zo gebeuren

en idd.. met een stok met veertjes zit ze eerder OP de camera dan er voor volgens mij *grin*
misschien toch eens oefenen met statief (dat kotm als het goed is zaterdag richting nieuwe huis) en een timer
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_29349767
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oooh Estate, wat een prachtige kittens ! Ik wist dat er tegenwoordig ook Britse kortharen met point gefokt werden, en Britse langharen, maar dat in combinatie is helemaal bijzonder !
Point Britten zie je wel eens opduiken, maar in langhaar zijn wij de enigen in Nederland die daar bewust mee fokken. Onze point poes heeft bij deze bevalling een keizersnee en castratie gehad dus zijn we nu bezig om in Duitsland één of twee point poesjes te zoeken maar zelfs daar komen ze nog niet veel voor.

Voor de liefhebber, foto's van de keizersnee, pas op het zijn wel operatie foto's.
http://home.planet.nl/~boerr071/keizersnee.htm
pi_29351503
Bij de andere foto's op deze pagina dacht ik dat het colourpoint Persjes waren, juist omdat de combinatie praktisch niet voorkomt, maar toen ik de foto's van de ouders zag ging er toch een lichtje branden. Ik terugzoeken, dus toen kwam ik op jullie website.

Zoals ik al gedacht had was m'n vriend helemaal ondersteboven van Golden Eye ! Maar ja, ik ben streng en vind 4 katten voorlopig meer dan genoeg. (mijn kattenlimiet was 3)
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:22:40 #235
71384 Urnie
.... is een zij
pi_29599251
Elmo

Nu 3 maanden oud

I wish I were you, so I can be friends with me...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:14:59 #236
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29603508
Elmo
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_29604749
Elmo is een scheetje
pi_29605033
Een jaartje geleden

Baffana en Lumbubashi

[ Bericht 19% gewijzigd door pino.in.disguise op 13-08-2005 16:34:52 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29605162
Uit belgie trouwens....Abbesijnse papa en een straatpoes als moeder

[ Bericht 37% gewijzigd door pino.in.disguise op 13-08-2005 16:25:46 ]
then when you're naked,
pi_29605262
En Timon en Pumba.....2 jaar geleden....

[ Bericht 47% gewijzigd door pino.in.disguise op 13-08-2005 16:34:47 ]
then when you're naked,
pi_29659591
Ik heb dit lieve poesje sinds gisteren, ben er alleen nog niet uit welke naam ik haar ga geven, het moet iets kort maar krachtigs zijn, iemand suggesties?
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_29660482
Oh Little Acorn wat een schatje! Ze heeft lieve teentjes.. O|
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_29662542
Ja he, en ze heeft donkere kussentjes, maar die heb ik nog niet goed op de foto kunnen zetten. Vooral het zwarte vlekje op haar neus is zo liev!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:12:09 #244
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29669389
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:46 schreef Little_Acorn het volgende:
Vooral het zwarte vlekje op haar neus is zo liev!!
wat een scheetje idd
dat vlekje op haar neus is idd buitengewoon schattig, net als bij het katje van Bluezz, die heeft dat ook

Eh...een leuke naam...moet ze een stoere, een lieve of een grappige naam krijgen?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_29670383
Het liefst een combinatie van dat alles, ik had Babs in gedachten, maar ik ben er nog niet zeker van. Net heeft ze trouwens op de bank gepoept, ik ben heel blij dat ze goed poept, maar dan wel op de bak! Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
pi_29670960
Als je ziet dat ze aanstalte maakt op de bak zetten.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_29683847
Net heeft ze weer op de bank gepoept, net toen ik even in de keuken was, moet ik haar dan aan de poep laten ruiken en haar dan direct op de bak zetten?
pi_29685117
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:56 schreef Little_Acorn het volgende:
Net heeft ze weer op de bank gepoept, net toen ik even in de keuken was, moet ik haar dan aan de poep laten ruiken en haar dan direct op de bak zetten?
Wij veegden het op met een doekje en dan kat met doekje op de bak zodat ze de geur gaan associeren met de bak. En het heeft redelijk geholpen, zo nu en dan ligt er nog een stressplasje ergens maar verder zijn de heren keurig opgevoed!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:53:16 #249
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_29685410
Lief beestje hoor! Ik had het geluk dat de mijne beide zindelijk waren al. Al prefereren ze natuurlijk wel de net zojuist schoongemaakte bak Het liefst nog voordat de kap er op zit.... Maar goed, eentje heeft er één keer in de badkamer gedaan... Maar dat kwam omdat hij zo slim was om zich te verstoppen in de badkamer voordat ik de deur dicht had gedaan en daarna naar werk was gegaan..... Toen ik thuis kwam, deed hij net of die uitgehongert was! Maar kwam wel steeds tussendoor even knuffelen bij mij
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_29686917
Bedankt voor de tips, ik ga aan de slag als er weer ergens poep ligt, hopelijk heeft ze het snel onder de knie, hier nog een fotootje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')