Whehe he ik had vroeger ook eens een kitten dat als ik 's ochtends opstond dat geintje uithaalde en daar stond ik dat in een big shirt met blote benen. Dus toen deed ik als ik opstond eerst hoge rubber laarzen aan en dan wandelde ik verderquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:31 schreef Sovereign het volgende:
[..]
joh da's niks, de mijne lopen vliegensvlug langs m'n broek en tshirt omhoog en gaan in m'n nek liggen. Dat omhoog klimmen is niet geheel pijnloos voor mij, laat staan dat je het ziet aankomen.![]()
Liiiief.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:46 schreef Herkauwer het volgende:
Ik heb kittens!!![]()
Hier volgen een paar foto's van de deugnieten
[afbeelding]
Ik presenteer u, Kobus en Ciske. Waarom? Nou, de ene is gespoten als een koe en vandaar Kobus, de ander lijkt momenteel nog een beetje op een rat![]()
Point Britten zie je wel eens opduiken, maar in langhaar zijn wij de enigen in Nederland die daar bewust mee fokken. Onze point poes heeft bij deze bevalling een keizersnee en castratie gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oooh Estate, wat een prachtige kittens ! Ik wist dat er tegenwoordig ook Britse kortharen met point gefokt werden, en Britse langharen, maar dat in combinatie is helemaal bijzonder !
wat een scheetje iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:46 schreef Little_Acorn het volgende:
Vooral het zwarte vlekje op haar neus is zo liev!!![]()
Wij veegden het op met een doekje en dan kat met doekje op de bak zodat ze de geur gaan associeren met de bak. En het heeft redelijk geholpen, zo nu en dan ligt er nog een stressplasje ergens maar verder zijn de heren keurig opgevoed!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:56 schreef Little_Acorn het volgende:
Net heeft ze weer op de bank gepoept, net toen ik even in de keuken was, moet ik haar dan aan de poep laten ruiken en haar dan direct op de bak zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |