quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar voor de rest ben je superlief hoor![]()
stel je niet zo aan joh, da's helemaal niet waar...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
Dan ben je hier gelukkig nooit als Dizer en babette hier samen zijn. Dat is echt zum kotzen als je die twee hier bezig ziet
Ik zal eens wat voor je navragenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef timbob het volgende:
[..]
maar ik denk dat ik alles wel zo'n beetje heb wat gangbaar in een platenzaak ligt
tenzij er diversions of back to mine ligt
of een special imported chineze doublepack limited exclusive scratch and sniff version dan.. die mis ik nog
Nee... jij wijst me steeds af...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
stel je niet zo aan joh, da's helemaal niet waar...
volgens mij ben ik helemaal niet zo lief tegen Dizer....
4 uur en 12 minuten tochquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef babette21 het volgende:
waarom ging de dag gisteren zo snel, en kruipt ie nu voorbij... nog 4 fucking uur te gaan....
of jij bent koppig en geeft maar niet op......quote:
nee dat snap ik ook niet....quote:Ik snap niet waarom ik je eigenlijk lief vind...
tip:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef babette21 het volgende:
waarom ging de dag gisteren zo snel, en kruipt ie nu voorbij... nog 4 fucking uur te gaan....
Ik heb allang de hoop opgegeven... Ik concentreer me op ons kindjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:50 schreef babette21 het volgende:
of jij bent koppig en geeft maar niet op......
't Zullen de hormonen wel zijnquote:
zal m'n baas leuk vinden.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:51 schreef timbob het volgende:
tip:
kom pas om 13:00 je bed uit, duurt de dag een stuk korter
misschien geef ik jou wel de volledige voogdij....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef Dizer het volgende:
Ik heb allang de hoop opgegeven... Ik concentreer me op ons kindje
de jouwe of de mijne?!quote:'t Zullen de hormonen wel zijn
Een kind kan niet zonder zijn/haar moeder!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
misschien geef ik jou wel de volledige voogdij....
ben er zelf nog steeds niet achter wat ik in godsnaam met 'n kind moet
Touchéquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:57 schreef babette21 het volgende:
de jouwe of de mijne?!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
1
2
3
4
Het niveau van SC een "paar" topics geleden
Ik hou je bezigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
nog 3 uur en 50 minuten........ ik ga 't niet redden.....
ik ook.... moet nog 3 screeningen wegwerken, 80 telefoontjes doen....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:13 schreef Dizer het volgende:
Ik verveel me terwijl ik een shitload aan werk heb liggen
nee ik ben afgehaakt...quote:
Ja dan waren we al klaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook.... moet nog 3 screeningen wegwerken, 80 telefoontjes doen....
maar er komt niks uit vandaag... was 't maar weer gisteren
gisteren was tof, dan is 't zo druk dat je geen tijd hebt om adem te halen...quote:
kom maar naar Den Haag......quote:Zullen we allebij skippen en meeten op Alphen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |