Das wel lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment duurt het gewoon te lang ja
Gelukkig heb ik geen afstudeersessie, een van de voordelen van mijn studie![]()
Inleveren, en als het dan goed is ben je klaar
Oh, wat ergquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das wel lekker
Ik moet dan ook nog een afstudeersessie houden van 1 uur...
15 minuten presenteren
15 vragenronde
15 feedbacksessie
15 minuten beoordeling![]()
Sorry, flopsieblopsiequote:
zo'n uur is sowieso zo om.... bij mij zeker, want ik was 'n kwartier te laat....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:45 schreef Tania18 het volgende:
Oh, wat erg
Maar gelukkig valt 15 minuten presenteren nog wel mee, dat is zo om
En waarom kwam ie terug? Gewoon om te tanken???quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef Skaai het volgende:
Die lul die mij heeft overvallen is gisteren teruggekomen bij de pomp.
Hij heeft lekker niks meer meegekregen aan geld
Het presenteren vind ik niet eng, de vragenronde is eng. Er zitten dan een externe deskundige die vragen gaat stellen en zo. Dat kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, wat erg
Maar gelukkig valt 15 minuten presenteren nog wel mee, dat is zo om
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
Auticiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!![]()
![]()
Ik luister naar je Belle and Sebastian !!![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
En waarom kwam ie terug? Gewoon om te tanken???
Veel slijmen dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het presenteren vind ik niet eng, de vragenronde is eng. Er zitten dan een externe deskundige die vragen gaat stellen en zo. Dat kan nog leuk worden
En ik heb geleerd bij het Feedback en Vragen ronde o mniet op tegenin te gaan maar te accepteren en als ik iets verkeerd beantwoord en de expert zegt dat het niet zo, dat ik dan moet zeggen dat ik blij om het nu beter te weten en zo..
oeeeh....
Das juist beterquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:55 schreef timbob het volgende:
ik heb een cd binnen via bol!
2 cd's en 1 film besteld.. gaan ze alles los opsturen
mutsen..
Ik wordt meestal gek van binnen maar ik ga er niet tegenaan. Mijn cijfer hangt ervan afquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Veel slijmen dus
Volgens mij zou ik dat niet eens kunnen, zou ik er toch wel tegenin gaan
Hoi Paquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
Zeg Emma, was jij niet ooit eens zwanger van mij?
Ja, maar ik heb het kind nooit gezien, de maffia heeft het bij de geboorte van me afgepiktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
Zeg Emma, was jij niet ooit eens zwanger van mij?
En dat heb je me niet eens verteldquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het kind nooit gezien, de maffia heeft het bij de geboorte van me afgepikt![]()
Je hebt er nooit naar gevraagdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat heb je me niet eens verteld![]()
Ja, ze hadden m'n geheugen gemodificeerdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt er nooit naar gevraagd
Ik dacht dat ze je gehersenspoeld hadden ofzo![]()
Uh, weet ik veel ...quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, weet ik veel ...
Ik weet 't helemaal niet meer ... nergens meer mee
En dat is niet fijn
Geen rode panty's?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, zoiets
Kon even geen andere vinden
gezellig, kunnen we samen naar zwangerschapsyogaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben ook zwanger!
Ben je ook zwanger dan... wist ik nie eensquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
gezellig, kunnen we samen naar zwangerschapsyoga
ja maarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das juist beter
Waarom moet je 3 weken wachten op alles terwijl je na 3 dagen al een geedeelte daarvan kan hebben? Ik vind dat juist beter
Ze is zwanger van mijn kindquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben je ook zwanger dan... wist ik nie eens
Ik zag laatst bij een platenzaak stuff van Orbital liggen.. alles voro halfe prijsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ja maar
ik wil alles gewoon de volgende dag hebben
kijk, als de andere 3 weken duurt snap ik het wel
maar de 1 was na 1 dag, de andere had 2 dagen en de andere 3 dagen.. zo krijg je elke dag weer post en een aparte rekening..
Dan ben je hier gelukkig nooit als Dizer en babette hier samen zijn. Dat is echt zum kotzen als je die twee hier bezig zietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben je ook zwanger dan... wist ik nie eens
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ben je hier gelukkig nooit als Dizer en babette hier samen zijn. Dat is echt zum kotzen als je die twee hier bezig ziet
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
gezellig, kunnen we samen naar zwangerschapsyoga
Maar voor de rest ben je superlief hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe toch ook lief tegen jou, je hoeft toch niet jaloers te zijn
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij een platenzaak stuff van Orbital liggen.. alles voro halfe prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |