Ja, ze hadden m'n geheugen gemodificeerdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt er nooit naar gevraagd
Ik dacht dat ze je gehersenspoeld hadden ofzo![]()
Uh, weet ik veel ...quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, weet ik veel ...
Ik weet 't helemaal niet meer ... nergens meer mee
En dat is niet fijn
Geen rode panty's?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, zoiets
Kon even geen andere vinden
gezellig, kunnen we samen naar zwangerschapsyogaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben ook zwanger!
Ben je ook zwanger dan... wist ik nie eensquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
gezellig, kunnen we samen naar zwangerschapsyoga
ja maarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das juist beter
Waarom moet je 3 weken wachten op alles terwijl je na 3 dagen al een geedeelte daarvan kan hebben? Ik vind dat juist beter
Ze is zwanger van mijn kindquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben je ook zwanger dan... wist ik nie eens
Ik zag laatst bij een platenzaak stuff van Orbital liggen.. alles voro halfe prijsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ja maar
ik wil alles gewoon de volgende dag hebben
kijk, als de andere 3 weken duurt snap ik het wel
maar de 1 was na 1 dag, de andere had 2 dagen en de andere 3 dagen.. zo krijg je elke dag weer post en een aparte rekening..
Dan ben je hier gelukkig nooit als Dizer en babette hier samen zijn. Dat is echt zum kotzen als je die twee hier bezig zietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben je ook zwanger dan... wist ik nie eens
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ben je hier gelukkig nooit als Dizer en babette hier samen zijn. Dat is echt zum kotzen als je die twee hier bezig ziet
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
gezellig, kunnen we samen naar zwangerschapsyoga
Maar voor de rest ben je superlief hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe toch ook lief tegen jou, je hoeft toch niet jaloers te zijn
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij een platenzaak stuff van Orbital liggen.. alles voro halfe prijs
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar voor de rest ben je superlief hoor![]()
stel je niet zo aan joh, da's helemaal niet waar...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
Dan ben je hier gelukkig nooit als Dizer en babette hier samen zijn. Dat is echt zum kotzen als je die twee hier bezig ziet
Ik zal eens wat voor je navragenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef timbob het volgende:
[..]
maar ik denk dat ik alles wel zo'n beetje heb wat gangbaar in een platenzaak ligt
tenzij er diversions of back to mine ligt
of een special imported chineze doublepack limited exclusive scratch and sniff version dan.. die mis ik nog
Nee... jij wijst me steeds af...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
stel je niet zo aan joh, da's helemaal niet waar...
volgens mij ben ik helemaal niet zo lief tegen Dizer....
4 uur en 12 minuten tochquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef babette21 het volgende:
waarom ging de dag gisteren zo snel, en kruipt ie nu voorbij... nog 4 fucking uur te gaan....
of jij bent koppig en geeft maar niet op......quote:
nee dat snap ik ook niet....quote:Ik snap niet waarom ik je eigenlijk lief vind...
tip:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef babette21 het volgende:
waarom ging de dag gisteren zo snel, en kruipt ie nu voorbij... nog 4 fucking uur te gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |