Nee manquote:Op maandag 30 mei 2005 22:11 schreef timbob het volgende:
niet eens Quincy Jones?
Ik vind het maar een irritant wichtquote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Maar vooral Fajah, als die echt hardop lacht.. wow.. ik ben verliefd![]()
Ik ben er nu alquote:Op maandag 30 mei 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar Sven en Sally volgende week.!
!
!
Quincy Jones - Summer in the Cityquote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Quincy - Morgen weer een dag
Kom zet de tijd voorlopig stil
jij weet wel wat ik van je wil
Laat 't vuur onblusbaar branden
't wordt 'n lange nacht
Niet zo voorzichtig, laat je nou maar even gaan
Vergeet je plichten, doe alsof ze niet bestaan
en we zien wel waar 't schip zal stranden
morgen weeeeeeeeer 'n daaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaag
![]()
![]()
Volledig bij aansluit.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Kijken jullie ook naar Bekend en Bekeken!
Damn, wat zijn Victoria en vooral Fajahleuk
Maar vooral Fajah, als die echt hardop lacht.. wow.. ik ben verliefd![]()
Oeh, daar kreeg ik ook altijd kippenvel vanquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Kelly Clarkson - A Moment LIke This (live @ American Idol result show).
Kippenvel..
Die is mooi ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Kelly Clarkson - A Moment LIke This (live @ American Idol result show).
Kippenvel..
Ja, geweldig. DAt ze in snikken uitbarst.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Oeh, daar kreeg ik ook altijd kippenvel vanVooral die uithaal op het eind
Je bedoelt toch niet Since u been gone??quote:Op maandag 30 mei 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, geweldig. DAt ze in snikken uitbarst..
Ik heb ook het filmpje. Brok in m'n keel..
Ik vind haar nieuwe single heel vet. Haar nieuwe album is heel erg rockachtig. Veel gitaren enzo. Daar hou ik wel van..
Ja ik houd ook wel van rock.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, geweldig. DAt ze in snikken uitbarst..
Ik heb ook het filmpje. Brok in m'n keel..
Ik vind haar nieuwe single heel vet. Haar nieuwe album is heel erg rockachtig. Veel gitaren enzo. Daar hou ik wel van..
Toch wel!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt toch niet Since u been gone??
Dat liedje vind ik niet leuk meer. Dat was een paar maanden geleden een grote hit in Oz, en is toen ook helemaal grijsgedraaidquote:
6!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |