En het is nog strafbaar ook: zie de artt in het WvSr betreffende mishandeling (en evt doodslag/moord natuurlijk); allerlei nadelen dus.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:03 schreef Pony-Lover het volgende:
je vriendin/vriend tijdens het neuken met een grindtegel op het hoofd slaan gaat mij b.v. te ver.
graagquote:Op maandag 30 mei 2005 20:13 schreef Drugshond het volgende:
Poepsex en oma-sex zullen we dan ook maar doorstrepen.
Ik bedoel dus dat het zo extreem word dat je vriendin, of jij bloedtquote:Op maandag 30 mei 2005 20:16 schreef daeri het volgende:
Als er bloed aan te pas komt mag je het ook doorstrepen wat mij betreft..
Dat zou betekenen dat het te ver zou gaan wanneer je vriendin ongesteld is?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:17 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het zo extreem word dat je vriendin, of jij bloedt
Nou ja, Leviticus 20 vers 18 levert staat daaraan natuurlijk wel in de weg:quote:Op maandag 30 mei 2005 20:29 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het te ver zou gaan wanneer je vriendin ongesteld is?
wat heb je gezien?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:33 schreef boyv het volgende:
Dat mannen die seks hebben nog niet langs is gekomen
Toch best walgelijk om te zien.
Meer dat je dr zo hard neukt dat ze uitscheurd en bloedquote:Op maandag 30 mei 2005 20:29 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het te ver zou gaan wanneer je vriendin ongesteld is?
HAHA!!!!11quote:Op maandag 30 mei 2005 20:47 schreef SocialDisorder het volgende:
dieren, oma's, opa's, poep, plas, kinderen, dat is zo ongeveer waar ik de grens trek.
Owh, EN als haar ogen wegdraaien, haar kop begint rond te tollen, dan ben ik ook pleite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |