Ha ik ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 07:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kon er bijna niet van slapen, zo erg.
Oow, soort van New York Pizza, maar dan waar je kunt zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:06 schreef Sanne het volgende:
Rimini's is soort van lopende band werk. Dat redden we makkelijk binnen een uur.
Bovendien hoef ik hem niet helemaal op te eten. Sterker nog beter van niet...
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:09 schreef Sanne het volgende:
Ik heb de openingspost voor het volgende topic vast online gezet.
http://www.sanshine.nl/fok/LushOP.txt
Wil iemand het nieuwe topic daarmee openen?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:21 schreef PeRi het volgende:
Anders lees je je in, maar daar ben jij nooit zo goed in natuurlijk.
Zowel Visa als Mastercard, zegt Sanne.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:47 schreef Aventura het volgende:
Sanne, dat weet jij wel: accepteert men ook Mastercard?
Skaai, weet jij hoe je die deo's (aromacreme) het beste kunt gebruiken?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:00 schreef Skaai het volgende:
Mijn zus is echt een tut. Spreek ik d'r net aan de telefoon, had ze eigenlijk wel mee gewild vanavond. Ze is dus voor de tweede keer in de Lush in Maastricht geweest en heeft nu wél iets gekocht. Ze begon zelfs tegen de verkoopster over mij, dat ik zo enthousiast was. Dus die verkoopster: "Vindt ze een baantje bij de Lush niet iets?"
Dus een eventuele volgende meeting neem ik mijn zus gezellig mee
De laatste tijd, heb ik mijn ongesteldheidsperiode hier en daar wel eens last van een pukkel, en dat is niet meer voorgekomen nadat ik babyface heb gebruikt. En ik wil graag van mijn glimmende huid af dus...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:51 schreef heaven7 het volgende:
Op de site kun je idd zo goed als alles vinden. Hier kun je beter om persoonlijke recenties vragen.
Een onzuivere huid had jij toch al niet?
Dat dacht ik al ja! Bedanktquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:56 schreef PeRi het volgende:
Aromacreme moet je tussen je vingers wrijven zodat het een soort crémetje wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |