quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Hij is dus binnen! Ik wilde hem niet op vrijdag sturen i.v.m. de tropische temperaturenquote:Op maandag 30 mei 2005 20:40 schreef E.T. het volgende:
Ik moet woensdag werken en ga het dus echt never nooit niet redden om dan op een avondje heen en weer te rijden naar Amsterdam![]()
Ik wil ook een goodie bag!![]()
Aventura, tnx!!
Wow, vroeg opstaan dusquote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
Even voor de mensen die direct uit hun werk naar Lush gaan:
De stemkantoren gaan om 7.30 uur open!
Vraag anders of een kennis in hetzelfde kiesdistrict voor je wil stemmen als je dat ook niet redt.
Babyface was het, in het zakje wat je erbij krijgt en dan in een bubbeltjes-envelop.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:20 schreef PeRi het volgende:
Hoe heb je dat stuk eigenlijk verstuurd Aventura? Goed verpakt in een envelop?
Ja het is nog 19.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:18 schreef Skaai het volgende:
Zitten we nu op 19 man? Want dan neem ik nr 20 mee, als ik goed heb geteld. Vriendin van me heeft ook interesse nl.
[..]![]()
Ik dacht dat juist 20 man de max was?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:19 schreef heaven7 het volgende:
20 is best veel, wordt dat niet erg vol in die winkel?![]()
Ah okay. Ik vroeg het me af, ik zou toch bang zijn dat het verpletterd wordt onderweg ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Babyface was het, in het zakje wat je erbij krijgt en dan in een bubbeltjes-envelop.
Pcies, ze hebben zelf 20 gezegd hoor.quote:
Dat moet je aan E.T. vragenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ah okay. Ik vroeg het me af, ik zou toch bang zijn dat het verpletterd wordt onderweg ofzo.
Ja dat is ook zoquote:
Het zal wel goed zijn aangekomen, anders had je het wel gehoord denk ikquote:Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat moet je aan E.T. vragen
Hij kon trouwens maar net door de brievenbus
quote:
Op een meeting toen ik nog een andere username hadquote:Op maandag 30 mei 2005 22:34 schreef Sanne het volgende:
huh? vertel eens imago?
Tipje van de sluier?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:35 schreef imago het volgende:
[..]
Op een meeting toen ik nog een andere username had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |