AR... doe's vertellen dat Do2Os uit zijn nek kletst..quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:41 schreef Otherside het volgende:
AR heeft ons de rug toegekeerd...
met een c stond het ook wel kool hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:36 schreef Z het volgende:
Het doet een beetje kubistisch aan.
De beelden aan de muur met die schaduwval... geven bijna een indruk of het om een oude foto gaat... terwijl de rest er wel als tekenig uitziet.. vandaar wat vaag.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef cioran63 het volgende:
vaag? Ja, het is een tekening met zwart krijt. De kunstenaar is een Belg.
Kwam eerst uit op Fernand Khnopff, via zijn naam kwam ik op een pagina waar de afbeelding van Mellery gedeeltelijk stond.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:02 schreef cioran63 het volgende:
Heel goed, dat is snel!
Heb jij weer een deel van jouw koelkast gefotografeerd?quote:
Nee Gajus, dat heb ik niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:30 schreef Gajus het volgende:
[..]
Heb jij weer een deel van jouw koelkast gefotografeerd?![]()
Zo nee, zeg iets opdat ik mij kan losmaken van deze misperceptie !![]()
Bedoel je daarmee 'digitale kunst' ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:35 schreef Otherside het volgende:
Niet mooi. En het riekt naar 0101..
Jama... jij denkt ook dat het digitale kunst is...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:42 schreef Otherside het volgende:
Saai, nietszeggend, oninteressant...
Nou, dat had het ding nog saaier gemaakt...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jama... jij denkt ook dat het digitale kunst is...
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:46 schreef Otherside het volgende:
[..]
Nou, dat had het ding nog saaier gemaakt...
Laten we 't daar op houden...
Jaha, dat snap ik nog wel... maar wat ik bedoel is... waarom noem je dat 0101 in plaats van digitaal, waar komt die "term" vandaan?quote:
Zeg dat dan meteen, in plaats van er zo omheen te draaien...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:51 schreef Otherside het volgende:
Ben je niet bekend met het binaire stelsel, AE?
Kom ik echt zó dom over?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:53 schreef Otherside het volgende:
Een computer "rekent" met nullen en enen...
Zoals, is dat een officiele "term", waar komt ie vandaan, wie heeft um bedacht...quote:
Ik stond op het punt te gaan zoeken, maar er kwam iets tussendoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Is er wel iemand aan het zoeken nu?
Dan staat je hoofd vast niet helemaal naar zoeken nu.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik stond op het punt te gaan zoeken, maar er kwam iets tussendoor.
zojuist besloten zondag en maandag een bezoekje te brengen aan het bouwproject
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |