GMTA.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:40 schreef cioran63 het volgende:
Aha, AE was me al voor.
Ahaa, weer wat bijgeleerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:42 schreef JAM het volgende:
Ja, dat soort dingen bedoel ik dus met die disclaimer. Overigens is een excerpt een uittreksel, of een kort stukje uit.
Het leven is bezaaid met dit soort schrijnende incidenten. Achteraf kun je je voor je kop slaan, maar het leed is geschied en is onomkeerbaar. Het zijn wel levenslessen die helpen bij het beoordelen van volgende incidenten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:29 schreef JAM het volgende:
Excerpt.
Het verzenden daarvan is mislukt... kan het niet meeluisteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:54 schreef JAM het volgende:
Ik draai nog een keer een liedje van Marlene Dietrich en dan ga ik slapen.
Dat ik je bovenstaande post niet helemaal begrijp.quote:
Ik bedoel precies wat er staat. Het intermezzo met JAM is betekenisloos voor anderen omdat zijn excerpt inmiddels weggehaald is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat ik je bovenstaande post niet helemaal begrijp.
Maar ik begrijp wel dat je gaat slapen, dus welterusten.
Ohw zo... ach ja, ik denk dan zo simpel dat de enkeling die hier leest, daar dan wel overheenleest als ie zich er aan stoort... dat is minder moeite dan het editten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:21 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik bedoel precies wat er staat. Het intermezzo met JAM is betekenisloos voor anderen omdat zijn excerpt inmiddels weggehaald is.
Repeat...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heb ik een nieuwe opgave over het hoofd gezien zou zomaar goed kunnen... of staat er werkelijk nog geen nieuwe?
Het was jouw beurt eigenlijk he, jij had de juiste titel genoemd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 04:19 schreef cioran63 het volgende:
Ik ga nog even iets zoeken, moment.
Heel graag had ik je nu willen zeggen dat ik um al kende... maar dan zou ik liegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 04:34 schreef cioran63 het volgende:
Ja, hola, dat is snel. Is dat een kwestie van woorden in Google stoppen? Of kende u m al?
Nou, die van jou zijn meestal vrij lastig... nu heb ik um tenminste kunnen vinden voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 04:36 schreef cioran63 het volgende:
Stom van mij, maar mooi werk van Walla.
Dit is nou een echte outsider. Maar dan ook echt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 04:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou, die van jou zijn meestal vrij lastig... nu heb ik um tenminste kunnen vinden voor het slapen gaan.
Op zich wel knap, een vilstifttekening die lijkt alsof ie door een kind gemaakt is.
Er is nog hoop...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 04:42 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Dit is nou een echte outsider. Maar dan ook echt.
Wellicht een goed plan en met een beetje geluk is iemand me dan wel voor.quote:
Daarom, slaap lekker!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 04:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht een goed plan en met een beetje geluk is iemand me dan wel voor.
Heb best wel slaap, daar kan ik beter aan toegeven.
Ja, ik ga zo. Ltr!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 04:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volg je me zo, naar prettigdromenland?
Slaap fijn en sweet dreams.
Eerste indruk:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Een nieuwe opgave dan maar?
[afbeelding]
Plusminus 25 kilometer ten zuide van Rome.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wel om een plaats zo'n 25 kilometer van Rome af.
Dat doet denken aan Lido di Ostia, havenplaats. Op stadsfoto´s geen basiliek te bekennen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ohw...
Plusminus 25 kilometer ten zuide van Rome.
Inderdaad nog even doorzoeken...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat doet denken aan Lido di Ostia, havenplaats. Op stadsfoto´s geen basiliek te bekennen.
BTW: ik heb daar ooit eens overnacht.
Andere plaats in die omgeving zoeken.
Die is niet te zien hoor, op dit schilderij.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:02 schreef Gajus het volgende:
In Castel Gandolfo (zomerverblijf van de paus) staat wel een koepelkerk.
Ik zie op jouw schilderij een koepelkerk (niet het zomerverblijf ofwel residenza papale)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
Die is niet te zien hoor, op dit schilderij.
Het gezochte plaatsje ligt vlak bij Albano.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:14 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik zie op jouw schilderij een koepelkerk (niet het zomerverblijf ofwel residenza papale)
Maar uit deze reactie begrijp ik Castel Gandolfo ook niet de gezochte plaats is. Ik zoek verder.![]()
Yes!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:21 schreef Gajus het volgende:
Ariccia.
[afbeelding]
Situata al sud di Roma, nella zona dei Castelli Romani, Ariccia acquistò importanza alla fine del XVII° secolo quando passò sotto il controllo della famiglia Chigi. I Chigi fecero costruire molti dei prestigiosi palazzi che si possono ammirare oggi come il Palazzo Baronale, la Piazza della Corte e la Chiesa di Santa Maria Assunta (vedi foto a sinistra) quest'ultima disegnata dal Bernini. Ariccia è raggiungibile dal Ponte Monumentale, fatto costruire da Papa Pio IX nel 1854. Sotto il ponte si trova il Parco Chigi, dal quale hanno tratto ispirazione scrittori come Stendhal e Goethe.
Ik vermoed dat de gezochte plaats Ariccia is, mede vanwege zijn cultuurhistorische betekenis.
Dat is de juiste naam van deze schilderes.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:31 schreef Gajus het volgende:
Silvana Brunotti dus
nooit van gehoord. ook niet van dat sportmerk (maar ik ben nog van de generatie Adidas en Puma)
Koekoekseitje. Ik bedoel, in dit nest had onderstaand eitje beter gepast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |