Goeie zaakquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:04 schreef doedelzak13 het volgende:
chello knijpt bittorrent af.
Ik gebruik zelf ook ABC. Hiervoor moeten poort 6881 t/m 6900 open staan. Dan zou het nog aan de uploader(s) kunnen liggen dat je een trage download hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:20 schreef JwS2ooo het volgende:
Bedankt voor t reageren!
Ik gebruik ABC en ik hem mn poorten openstaan van 1000 tot 8000 (kan niet groter). Ik heb mn Firewall gescheckt en die geeft ABC volledige acces dus dat kan het ook niet zijn. Wat betreft t aantal seeds heb ik ge-experimenteerd, maar dat maakt weinig verschil op de snelheid......Als Chello bittorrent af zou knijpen vind ik het wel vreemd dat andere mensen hier in de buurt met ook Chello t wel gewoon lukt....Maakt je Bittorrent client nog grote verschillen misschien?
ohwjahquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:04 schreef doedelzak13 het volgende:
chello knijpt bittorrent af.
moet daar altijd die kut zwaai-emoticon bijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:03 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
ohwjah![]()
kdownload op moment film met 426 kb/sec via bittorrent via chello![]()
bittorrent is gratisquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
moet daar altijd die kut zwaai-emoticon bij? Alsof je nou stoer bent. Bittorrent blijft voor paupers
wat zijn the real things danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
moet daar altijd die kut zwaai-emoticon bij? Alsof je nou stoer bent. Bittorrent blijft voor paupers
Hehehe, altijd weer die gierige mensen hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:12 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
bittorrent is gratis, dus voor de echte nederlanders
![]()
Neej we gaan hier geen 'wat is beter' topic van maken. Ik maakte maar een opmerking, laten we daar nou niet op doorgaan.quote:
Bitcomet; is snel en heeft een hele fijne favorites lijst met bittorent-sites.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
wat is een goede bittorrent client nowadays??
Dat is nergens voor nodig. Je hoeft maar enkele poortjes open te zetten. Ik geloof dat ik slechts 1 poort specifiek voor Bittorrent heb opengezet, en het werkt verder prima.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:20 schreef JwS2ooo het volgende:
Bedankt voor t reageren!
Ik gebruik ABC en ik hem mn poorten openstaan van 1000 tot 8000 (kan niet groter).
Nauw, als ik haal regelmatig boven de 100 KB en gebruik ook @Home. Gemiddeld rond de 40 a 50 KB. Wel merk ik dat het nogal wat verschil uitmaakt of je er een router tussen hebt zitten de ja, de nee. Ook als je alle poorten goed geforward hebt wil een router nogal eens het aantal connecties niet verwerkt krijgen waardoor het trager wordt.quote:
Het is raadzaam om -mocht je de stoute schoenen aantrekken en weleens iets auteursrechtelijks beschermds aan te bieden/te downloaden- niet de standaard bittorrent poorten te gebruiken, maar de range te veranderen naar iets minder gangbaars. Ik zit zelf in de 25K range....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook ABC. Hiervoor moeten poort 6881 t/m 6900 open staan. Dan zou het nog aan de uploader(s) kunnen liggen dat je een trage download hebt.
Het is raadzaam om gewoon 'netjes' private trackers/sites te gebruiken. Het is even een kwestie van aanmelden en zorgen dat je ratio op peil blijft, ipv alleen te leechen, maar zo heeft iedereen een goeie snelheidquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:45 schreef maartena het volgende:
Het ligt helemaal aan het type torrent, of je een goede tracker hebt, etc.... ik haal meestal zo tussen de 40 en 60 kbyte/s, soms als ik geluk heb zit ik over de 100, en soms als het een wat oudere torrent is niet meer dan 20 of 25 kbyte/s
Trekt BitComet veel processorgebruik? Ik heb nu Bittornado maar daar ben ikwel op uitgekeken. Ik moet sowieso de feature hebben dat hij stopt na 150% seed (ivm overseeden).quote:Op woensdag 30 november 2005 09:49 schreef ToMaSZ het volgende:
Nog een leuke feature aan BitComet is het gebruik van het 'DHT netwerk' waardoor je als er geen seeds op de trackers zijn, of de trackers eruit liggen, je nog steeds door kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |