quote:
op maandag 26 september 2005 06:07 schreef jagermaster het volgende:menu
tekst op menu items leest niet lekker en zou de achtergrond door laten lopen tot de rand nu is het zo afgekapt.. in het plaatje van refferal systemen boven het menu zit aan de linkerkant bij het schuine gedeelte nog wat gele pixels in het blauw. (bij partner is het het zelfde)
de achtergrond van home zou ik ook door laten lopen over de hele breedte van het menu kader en zou iets meer nadruk leggen hierop doorbijvoorbeeld de tekst home vet te maken. of misschien home vooraan bij het horizontale menu zetten?
800x600? volgens mij niet. dit zie ik tenminste als me browser op een venstergrote staat van 800x600
[
afbeelding]
tekst
tekst gecentreerd maakt het moeilijk leesbaar, zekers als het een zwart op blauw is. hoe meer contrast tussen tekstkleur en achtergrond kleur hoe beterleesbaar het wordt.
oke bij al je punten heb je gelijk en dat ga ik nog wel aanpassen
![]()
maar is mijn schermweergave bij 800 bij 600 dan niet goed? want ik vond het wel goed genoeg op die resolutie, ook al ziet het er wat anders uit dan bij 1024 bij 800... wat zou jij veranderen dan bij die kleinere resolutie?
voor de rest dus geen grote fouten bij de broncode? want ik had vooral nog wel klachten verwachten over het gebruik van mijn achtergrond (die definieer ik nog in de tabel en niet in css) en over mijn css in het algemeen omdat ik daar nu pas een week mee bezig ben... maar als die codes een beetje goed in elkaar zitten dan zou dat wel heel mooi zijn