erg handig! heb 'm voorlopig zelfs bij m'n bladwijzers gezetquote:
hey revel,quote:
quote:op dinsdag 21 juni 2005 08:46 schreef crashone het volgende:
http://e-toco.nl/
projectje wat ik een paar maandjes terug heb op gelevert, draait op een eigen geschreven cms.
misschien een beetje flauw van me om moeilijk te doen, maar... lees de openingspost eens en geef iets meer informatie hiero... wel zo handig bij het keuren.quote:openingspost
als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
ziet er heel netjes uit. alleen begrijp ik nooit zo goed waarom je die css validators op je pagina wilt. beetje nerdy trots om te laten zien dat je page compliant is, maar als dat er staat dan zal het wel zo zijn en zal ik er niet op klikkenquote:
thanks! ik heb hier geen last op 800x600 maar ik zal het eens met wat andere browsers testen.quote:- in ieder geval bij de nieuwsberichten per genre verschijnt in opera een hele hoop loze ruimte wanneer je helemaal naar beneden scrollt. in ie niet.
- jammer dat-ie nét niet in z'n geheel op een 800x600 resolutie te bekijken is. je moet voor de laatste kolom steeds ietsje horizontaal scrollen. kun je eea niet zo veranderen dat die hele scrollbalk verdwijnt en hij dus niet zo 'wankel' overkomt?
thanks, ja klopt er zat nog een relatief padje in en dat werkt niet met modrewrite urls. die te lange teksten heb ik ook al aangepast.. nu nog even het aantal items. en al die andere ideën van mensen hier en de dingen die ik zelf nog wil aanpassen enz enz enzquote:op dinsdag 21 juni 2005 08:37 schreef altf4 het volgende:
[..]
...
je mouseover effect waardoor het eerste deel van een bericht verschijnt in een blauw balkje werkt bij mij alleen maar op de "nieuws" pagina en niet op bv "weblog".
...
volgens mij is het redelijk zwaar. maar kom ook wel zwaardere tegen.quote:op woensdag 22 juni 2005 10:19 schreef hadrian het volgende:
ik heb een tijdje geleden een alyssa milano foto-site gemaakt: http://alyssamilano.hadrian.net
nou vraag ik me af of de site niet wat te zwaar is, vooral de achtergrond.
zijn de links goed leesbaar in elke resolutie of kan ik daar beter knoppen voor maken?
de foto's heb ik van het net gehaald, mag ik die zomaar daar neerzetten?
nee, heel simpel. je hebt de rechten niet om de foto's te plaatsen.quote:op woensdag 22 juni 2005 10:41 schreef hadrian het volgende:
is een disclaimer niet genoeg? iets als "photo's copyighted by their respective owners" oid?
cool man!quote:
ik begrijp er werkelijk geen ene moer van waarom je op bijna elke pagina de tekst praktisch onleesbaar maakt door zulke drukke achtergronden te gebruiken! verklein bijvoorbeeld het plaatje achter de indexpagina eens, zet 'm in de rechterbovenhoek en laat de tekst leesbaar worden op een effen achtergrond. ik weet zeker dat je een zucht van verlichting slaakt (en anders ik welquote:
verschrikkelijkquote:
ja ja, nu opeens terugkrabbelen hè? ik geloof er geen barst vanquote:op donderdag 23 juni 2005 00:30 schreef geqxon het volgende:
sorry, misschien een beetje verkeerd topic. deze website is nl. niet van mijzelf maar ik wou meer mijn lachbui met jullie delen
hoewel dit niet echt een toppagina is, moet er wel opgemerkt woprden dat het achtrergrond plaatje perfect past bij de tekst! hiermee praat ik dus niet goed dat her en der wat dingen totaal anders zouden moeten.quote:
echt?quote:op donderdag 23 juni 2005 00:30 schreef geqxon het volgende:
sorry, misschien een beetje verkeerd topic. deze website is nl. niet van mijzelf maar ik wou meer mijn lachbui met jullie delen
quote:op donderdag 23 juni 2005 00:03 schreef addie84 het volgende:
...
de onweerstaanbare neiging oproept om per direct alt+f4 in te drukken
zorg dat het menu zichtbaar is met een resolutie van 800x600.quote:op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef dark_killah het volgende:
http://darkkillah.com/doemvon/
en voor de slimmerds onder ons, neen er staat nog niks op hete gaat puur even om de lay-out, is 'tie mooi gelukt? ik vond hem zelf wel geslaagd maar nu moet ik nog alle info gaan schrijven.
iemand nog tips voor de lay-out zelf?
waar moet de tekst komen? en hoeveel regels tekst wil je per pagina hebben?quote:op donderdag 23 juni 2005 08:39 schreef dark_killah het volgende:
http://darkkillah.com/doemvon/
en voor de slimmerds onder ons, neen er staat nog niks op hete gaat puur even om de lay-out, is 'tie mooi gelukt? ik vond hem zelf wel geslaagd maar nu moet ik nog alle info gaan schrijven.
iemand nog tips voor de lay-out zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |