ken deze layout ergens van en meestal is dat geen goed teken.quote:op vrijdag 10 juni 2005 20:16 schreef dj_ko het volgende:
oke ook ff site die ik heb gemaakt dan,
deze site is voor drive in show all supersound
http://www.all-supersound.nl
gemaakt met fotosoep, dreamweaver, en swish (beetje flash)
ik heb dus het design gemaakt.
graag opmerkingen over het design?
wat is mooi en wat juist niet?
oke dank je, het ging mij ff om het design gebeuren, de groene kleuren is beetje de kleur van onze drive in show, staat ook op onze bus/camper en op onze flight case's. het design is echt helemaal zelf gemaakt, duurde nogal lang om dat trust (lightbar) bovenaan beetje mooi te krijgen. dat logo van dat wasbedrijf is verwerkt in ons design omdat dat onze hoofdsponsor is, dit logo vind je ook op onze flightcases e.d. terug. wat betreft de technisch pagina, zal ik ff de webmaster/beheerder mailen.quote:op zaterdag 11 juni 2005 10:13 schreef jagermaster het volgende:
[..]
ken deze layout ergens van en meestal is dat geen goed teken.
zijn jullie een drive-in of een autowas zaak? als je een website maakt van een drive-in ga je toch niet op zo'n manier reclame maken voor een ander bedrijf. verder zegt je home pagina totaal niets en vind het juist irritant met dat flash ding in het midden.
header is wel leuk met die lampjes, alleen dat groen erboven ziet er niet uit. met de footer het zelfde alleen zou daar onmiddelijk dat autowas weghalen... het is niet de website van de autowasbedrijf!
op de pagina van technisch | geluid moet de kop hoger. zou zowiezo wat meer tussen ruimte doen tussen de kop en de plaatjes. mis daar nog iets van cd'speler, md-speler, lp, tape...
vraagme heel erg af wat jullie aan grootbeeldprojectie kunnen doen, verwacht dan tenminste wel een videowall of een goede beamer. geen van beide tref ik aan. een 600 ansi lumens beamer is gewoon niets!
foto's, waarniet de foto's gewoon in de layout laden. daarbij is het ook een beetje onzinnig als je op een foto klikt dat je de zelfde foto in het zelfde formaat weer ziet. je klikt erop om hem groter te zien. ook tref ik niet iets van jullie zelf aan zoals apperatuur als jullie bezig zijn.
een mailadres zo op je website neer zetten is vragen om spam!
twee dingen die me in de gauwigheid opvallen:quote:op zaterdag 11 juni 2005 18:02 schreef dj_ko het volgende:
is er nog iemand die ideeen/op of aanmerkingen op ons "design" heeft?
wellicht dubbele dingen, maar ik zal nog wat dingetjes neerschrijven:quote:op zaterdag 11 juni 2005 18:02 schreef dj_ko het volgende:
is er nog iemand die ideeen/op of aanmerkingen op ons "design" heeft?
van design heb ik geen verstand dus daar hoor je me niet over, maar ik vind het wel jammer dat je een zwevend frame gebruikt. deze lay-out kan je heel goed maken met een enkele div/layer hier en daar i.c.m. css. ook een navigatiestructuur die in z'n geheel afhankelijk is van javascript is vragen om problemen, ook hier kan css een uitkomst bieden. de kracht van css zit 'm in dat soort dingen, niet in fonts en kleurtjes.quote:op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef stonedking het volgende:
nog maar net begonnen, en ben aan het kijken wat mijn css kennis is. http://62.194.234.240/pc/
komt u maar
heey.... ik heb niet erg veel verstand van css, maar omdat er verder geen reacties komen zal ik toch eens een kijkje nemen voor je...quote:op donderdag 16 juni 2005 22:30 schreef stonedking het volgende:
nog maar net begonnen, en ben aan het kijken wat mijn css kennis is. http://62.194.234.240/pc/
komt u maar
er schijnen mensen te zijn die zonder javascript surfen, die kunnen dus niet navigeren op je site. je kan ervoor kiezen om dat voor lief te nemen, maar er is één soort bezoeker die gegarandeerd geen javascript aan heeft staan, en dat zijn de spiders van zoekmachines.quote:op vrijdag 17 juni 2005 09:57 schreef stonedking het volgende:
een zwevend frame is een iframe begrijp ik hier uit? ik heb het iframe juist gebruikt, omdat met frames mijn javascipt menu niet meer werkt. ik heb overigens in verschillende browsers mijn menu getest, en het werk goed.
bijvoorbeeld: http://www.alistapart.com/articles/dropdowns/quote:een navigatiemenu in css, hoe bedoel je dat? geef eens en voorbeeldje.. ik gebruik trouwens een uitklapmenu omdat er nogal veel pagina's komen.
zie bovenquote:het mnue is niet van mezelf, ik gebruik dhtml menu nogwattes ervoor.. werkt perfect
hey rikjanoetenter, ik heb even een kijkje genomen.quote:op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef rikjanoetenter het volgende:
go check de mijne
simpel siteje voor de badminton club:
www.odano.nl
alles zelf geschreven, meeste in php
quote:dit is nieuwsbericht 1 - geplaatst op xx-xx-xxxx om xx:xx
dit is het nieuws [ plaatje ]
etc.quote:dit is nieuwsbericht 2 - geplaatst op xx-xx-xxxx om xx:xx
dit is het nieuws [ plaatje ]
ken je een beetje php? dan kun je bv door middel van een ?page=... script werken.quote:[b]op vrijdag 17 juni 2005 17:37
...
een van jullie een goed idee hoe ik dit ga oplossen zonder frames te gebruiken? kan ik een pagina ook laten laden in een div of gaat dat niet lukken? ik wil namelijk niet bij elke link de gehele site weer opnieuw laden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | if(!isset($page)){ $page = "home" } $page .='.php'; if(!file_exists($page)){ print "pagina bestaat niet "; } else{ include($page); } |
algemene indruk:quote:op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef rikjanoetenter het volgende:
go check de mijne
simpel siteje voor de badminton club:
www.odano.nl
alles zelf geschreven, meeste in php
succes dan :-)quote:op zaterdag 18 juni 2005 19:50 schreef stonedking het volgende:
altf4, php kan ik beter dan css en html! dus dan ga ik daar maar mee aan de slag... zou zelfs nog de content uit een data base kunnen halen, maar dat is in dit geval echt overbodig.. alhoewel, het is wel eenvoudig content aanpassen.. hoef ik niet meer elke keer te ftp en
het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpbb, ikonboard, cu2, blogger.com, weblog.com heeft geen nut. dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. ook niet met een andere layout.quote:
quote:
optieven dus.quote:het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpbb, ikonboard, cu2, blogger.com, weblog.com heeft geen nut. dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. ook niet met een andere layout.
background zelfgemaakt? ziet er mooi uit.quote:op zondag 19 juni 2005 14:35 schreef droned het volgende:
je kan hem vinden op http://www.d-base.net
goh boeiend. wat verwacht je dan dat we zeggen? dat de kleur goed past bij de rest van het forum of zo???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |